Afgelopen dagen was ik er bijna van overtuigd dat t raak was. Zo voelde ik me, vandaag voel ik me heel rustig, mijn buik voelt rustig, mijn tepels zijn nog wel gevoelig, maar dat kan ook door eventuele verlate eisprong komen. Nouja we zien wel, ik ga er maar al vanuit dat ik weer op 1dpo sta nu en mijnnod dus wss naar 15 juni is verschoven.
Ik heb dus ook een LF van maar 10 dagen denk ik. Dat verklaard waarom ik pas 1 dag na mijn NOD positief testeb vorige maand. Hmmm ik ga echt proberen te wachten tot mijn NOD met testen, want op 8/9DPO testen is vrij kansloos toch? Afgelopen maand heb ik heel bewust de innesteling gevoeld, spannend hoe dat nu gaat zijn. Waanzinnig wat de bevestiging van een eisprong al niet kan doen, eindelijk (nou ja het is 14 dagen verder maar toch) lukt het me om een beetje het rotgevoel van de MK mis te laten en vooruit te kijken&positief te zijn. Heb afgelopen week een mooie reportage gezien: de belangrijkste 9 maanden van je leven op NPO. Hij staat nog op uitzending gemist. Wetenschappelijk werd daar weer bewezen hoe belangrijk voeding van de moeder ook in de eerste twee weken na de bevruchting is. Zeker groene groente zijn heel belangrijk. Het sterkt mij in ieder geval in mijn gevoel zo gezond mogelijk te leven, 0 alcohol, elke dag extra groente, schijf van 5 dat idee.... Hoe zitten jullie daar in? X
@Colalight. Ik ben drastisch geminderd met alcohol zodra in stopte met de pil. Eigenlijk alleen tijdens ongesteldheid en een paar dagen daarna en dan ook geen grote hoeveelheden. Na mij BBZ ben ik helemaal gestopt en ik probeer inderdaad ook zo gezond mogelijk te eten en slik trouw iedere dag mijn Davitamon Mama-pil. En gek maar waar bij mij heeft de eisprong ook een soort van rust gebracht deze maand. Zit nu 2 DPO en en wil niet eerder dan 10 DPO gaan testen. Kijken of dat lukt 😉
Wat leuk om alle eerste symptomen te lezen Ik had vandaag een temp dip en heb last van veel dikke witte afscheiding (iewl)... meer voel ik niet, zit pas op 4dpo natuurlijk Over gezond eten en alcohol.. ik drink af en toe een wijntje, ook na de eisprong. Probeer zo gezond mogelijk te eten, veel fruit en groenten Heb trouwens bij de eerstr zwangerschap op 9dpo met een actiontest positief getest, dun streepje en op 10dpo al een duidelijke streep dus het kan wel... Ligt aan de innesteling he. Dit keer wacht ik ook braaf tot 10dpo
De vorige keer toen mijn testen een streep gaven ik dodelijke dikke en veel witte afscheiding had dus wie weer indy
Ik had het idd ook bij elke positieve test, dus neem het maar voor lief Nog 6 nachtjes slapen en dan weten we het!
Hallo dames ik mag helaas op rood! Op naar de volgende ronde. Meiden op roze gefeliciteerd! Meiden op rood, balen! Succes de volgende ronde Meiden op het wachtbankje, heel veel succes hoop op rosé voor jullie!
Ook hier last van veel witte afscheiding, volgens mij de vorige rondes niet zo gehad, af en toe gewoon het idee dat het eruit loopt Hier vanaf deze maand vooral wat meer op voeding aan het letten en voor de eisprong wil ik nog wel eens een wijntje nemen (ook niet veel en elke dag) maar daarna probeer ik het wel een beetje te vermijden. Dus op alle feestjes ben ik gewoon maar even BOB
Mocht ik onverhoopt ongesteld worden dan ga ik wel even in die dagen lekker een wijntje drinken ja... Ik eer doorgaans uberhaupt wel gezond, maar probeer er nu extra op te letten, vooral qua groente en ook elke dag 1 melk product. Fruit lukt toch wel 2 stukjes per dag. En veel water drinken, al was dat wel beetje gedoe met die ovulatietesten hahaha ...
08. (5) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (4) Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde 10. (3) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) ManonG, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 11. (5) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 12. (3) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) 13. (2) colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (0) Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 23 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Moet mezelf echt inhouden niet elke ochtend te testen. Zou volgens mij nog maar 6 of 7 dpo zijn, maar heb zoveel kwaaltjes. Dat je eigenlijk zou denken dat de testen dan toch ook al een streepje zouden moeten geven, want kwaaltjes komen toch van hcg. Gisteren iig omowit. En weet ook wel dat t vrij weinig zin heeft, maar wil gewoon weten of ik voor de gek gehouden wordt
He shiiiiiit, net lichtbruin slijm ontdekt. Dit is elke maand een voorbode op m'n menstruatie, alleen zit ik pas op 4 dpo. Bah....
@Iset, balen meis we leven met je mee en volgende maand hopelijk wel roze! @Perdiz, verlies de hoop nog niet... Misschien innestelingsbloeding? Ook al is 4dpo dan geloof ik wel wat vroeg. Maar we blijven duimen. @Mamavanniek, als testen jou rust brengt moet je dat gewoon doen toch... Gelukkig zegt een negatieve test op dit moment nog helemaal niets en is er nog van alles mogelijk!
Nou ik heb geen hoop hoor, wel lief dat je het zegt. Op 4 dpo nog restant van een ovulatiebloeding lijkt me niet ook een innesteling lijkt me echt zo niet reëel. Nee mijn lijf lijkt wel niet zwanger te willen worden. Bleh
Goedemorgrn, Ik snap nu helemaal niks van! 😡 En ik ben ook helemaal verwarrend van mijn lichaam om cyclusdagen. Ik wou mijn zoontje net ophalen maar ik huil plotseling vanwege verwarrend! 😢😢 Een paar minuten, ik was even naar wc en ik zie nu dat mijn oude bloedverlies begint afscheiding. Het kan niet geloven want nu is wel echt te vroeg. Ik tel net van mijn cyclusdagen. Ik was eerste menstruatie van de dag op 11 mei en laatste cyclus dagen van 32. Nu ik zie tellen dus cyclus dag 24! Het is helemaal wel te vroeg!! 😭 Misschien weet je ook ervaring of wat denk je dit ervan? Verder sorry ik huil nog steeds.. Ik word helemaal gek van hormonen! En ook het duurt al lang bezig van ons dus nu is al 2 jaar bezig 😭😭😭