Ik weet t nog dat afgelopen 20 en 21 mei had ik mijn rechtse kant steken. En ik was geen ovulatietest niet gedaan.
Hmm misschien dat je ei dan toch eerder is geweest... Balen dat je je zo onzeker voelt nu. Hopelijk gaat het snel beter!
Wat rot dat je je zo voelt Dogs! Dikke knuffel! Misschien kan je beter wel ovu testen gebruiken of temp meten omdat je dan wat meer zekerheid en overzicht hebt (ook handig als je straks de stap zet om naar een arts te gaan) maar je moet doen waar iij je prettig bij voelt natuurlijk♡! Voor nu kan je niets anders doen dan afwachten en ga voor je duimen dat je ongi uitblijft.
Ja ik ben onzekerheid!! :x Dank je, knuffels! Ik wacht 't gewoon af, tot wanneer komt 1ste menstruatie of niet. Vanaf 22 of 23 mei, ik had heel erg vermoeiend en ook te vroeg signalen als ochtendmisselijk, weinig eten, borsten gevoelig pijn, 'n paar dagen dutje als mijn zoontje slaapt ook en voel me ook niet zo lekker in mijn vel. Vorig week afgelopen vrijdag voel ik weer normaal, maar blijft wel nog vermoeiend. Afgelopen zondag kreeg ik weer opnieuw niet zo lekker in mijn vel, elke keer hoofdpijn, dutje enz.. Nu ook nog steeds herhaling.. Ik zal hier wel vertellen over tussen mijn fertiliteitsarts en ik. Vorig jaar, afgelopen oktober hadden we 't gesprek bij fertiliteitsarts geweest. Onze onderzoeken waren helemaal goed! En we mogen gewoon opnieuw van 6 maanden proberen. Vorig jaar, afgelopen voor kerstdagen was ik wel zwanger en duurt 3 maanden bezig als spontaan. Helaas, ik was TEVROEG miskraam. :'( Ik had wel contact met fertiliteitsarts via email elkaar sturen. Ze vond wel spontaan van ons, dus nog keer herhaling van 6 maanden. Ik vond wel eigenlijk moeilijk om te accepteren want ik had helemaal geen zin om elke keer opnieuw van hormonen enz.. Nu aantal 4 maanden proberen wel gehad, dus nu nog 2 maanden proberen. Afgelopen 10 mei had ik even opnieuw contact met mijn fertiliteitsarts over ik had helemaal verwarrend van mijn lichaam enz.. Ik typ voor mijn fertiliteitsarts: Afgelopen 11 maart was ik eerste menstruatie begonnen en mijn cyclus was 30 dagen. Na menstruatie voorbij, volgens mij 16 april. Dan 'n paar dagen later kreeg ik wel kramp van een paar uurtje en 1x paracetamol inslikken. En werkt wel goed en minder pijn. Ik wacht gewoon af tot volgende maand van april, als weer zelfde gebeuren van de kramp. Dan ik kan beter contact met jou! Nu zie je hier onder over april. Afgelopen 10 april was ik eerste menstruatie begonnen en mijn cyclus 31 dagen. Mijn bruine bloedverlies begin vandaag, dus straks of morgen komt eerste dag van menstruatie gebeuren. Ik vond niet eerlijk van hormonen en vroeg zwangerschapssignaal gebeuren. Na menstruatie voorbij, volgens mij 15 april, dan 'n paar dagen later kreeg ik wel kramp van een paar uurtje en 1x paracetamol inslikken. En werkt wel goed en minder pijn! Maar 2x weekend (15 t/m 17 april en 22 t/m 24 april) was ik vervelend hormonen stemmingwisselingen. 2 weken geleden, afgelopen vrijdag t/m zondag 30 april t/m 1 mei kreeg ik 'n borsten gevoelig pijn, daarna vorig week afgelopen maandag 2 mei was ik eerst even flink kramp van half 3 middags tot half 5 of zo, daarna 'n lichte kramp tot niet bekend nachts. Het was geen bloedverlies gebeuren. Ik was 1x paracetamol inslikken maar helpt even niet! En het was ook vocht van mijn buik als opgezwollen en aangekomen. Zie je nu mijn cyclus: 2014: 32-28-27-29-25 2015: 27-25-29-28-28-27-28-25-28-30-29-29* Miskraam 2016: 28-26-30-31-32 We snappen 't niet, waarom blijven we elke keer niet gelukt voor 2e kindje. We hebben wel elke keer overpraten over 'n spontane zwanger maken en/of de behandeling. Mezelf wilt eigenlijk niet van de behandeling, omdat ik hoor heel vaak van sommige kennis en (schoon)familie.. Mijn man Frank twijfelt ook soms moeilijk om te kiezen voor welke kunnen we beste behandeling of gewoon spontaan. Ik denk dat we kunnen nog keer gesprek bij jou over de behandeling. Omdat ik twijfel nog steeds en ook de behandeling lijkt wel pijn voor prikken "ivf, isci en iui". Mijn fertiliteitsarts reageert: Hoi, Wat jammer dat er nog geen zwangerschap is ontstaan, de cyclus zoals u die beschrijft aan mij lijkt normaal te zijn, ik denk echt dat u ieder maand een goede eisprong heeft. Dit hebben we ook een keer onderzocht. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is dat het zo lang duurt om opnieuw zwanger te worden en wij hier in het ziekenhuis geen oorzaak hebben gevonden met betrekking tot het uitblijven van een nieuwe zwangerschap. Toch zou ik echt adviseren om nog even af te wachten, zeker omdat u eind 2015 nog een zwangerschap heeft gehad. Een behandeltraject zoals inseminatie is gewoon erg zwaar, u krijgt hormonen toegediend en op dit moment denk ik dat inseminatie jullie geen betere kans geeft op zwangerschap in vergelijking tot iedere maand het thuis spontaan te proberen. * Ik vraag aan jou en ook voor iedereen. Hoe vind je ervan tussen ik en mijn fertiliteitsarts?? En mijn cyclus is wel rare als te vroeg of later pas gebeuren.
9 juni mijn nod dacht ik maar vanmorgen een test gedaan. kon niet wachten. Wat denken jullie? Kzie een heel licht streepje.
Wat een verhaal meis. Zoals de arts wel zegt: je bent spontaan zwanger geworden alleen duurt het nu wel erg lang om weer zwanger te worde.. Zo'n behandeling is wel heel erh zwaar. Je kan ook met je man een datum afspreken wanneer het zelf proberen genoeg is en als het dan niet is gelukt een afspraak maken voor verdere stappen. Gebruik je wel ovu testen en weet je of je rond de juiste periode gemeenschap hebt?
Moet wel goed kijken maar toch een licht streepje. Misschien heb ik ook wel eerder mijn eisprong gehad.
08. (5) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (4) Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde 10. (3) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) ManonG, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 11. (5) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 12. (3) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) 13. (2) colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (0) Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 23 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren! Joanne wat is je NOD? Ik zie je niet op de lijst staan
Ja klopt, daarom de behandeling is wel zwaar voor mij en ook voor iedereen.. Jawel, ik had wel vaak ovulatietest gedaan. Deze maand en vorig maand had ik gewoon geen zin om ovulatietest meer. Ik kijk 't wel als volgende ronde bestel ik misschien wel ovulatietest!
@Dogs, snap dat je er soms even geen zin meer in hebt in dat getest. Nogmaals; doen waar jij je goed bij voelt!
Joanne ik zie hem ook hoor 😍. Spannend!! Hopelijk loopt ie op en mogen er nog vele volgen in deze lijst. Vind m trouwens vrij duidelijk want hoef hem niet eens aan te klikken op m'n telefoon.
Wow weet je zeker dat je nod 9juni is Want ik zie hem vrij duidelijk. Een voorzichtige gefeliciteerd!
Ik heb nu beetje onderbuik steken en lage rugpijn. Verder komt nog niet elke x oude bloedverlies afscheiding.. Misschien kan innesteling?
De eerste op rood en de eerste positieve test! Balen iset, kan je je er makkelijk overheen zetten en weer vol goede moed op naar de volgende ronde? Ik baal altijd minstens een aantal dagen zo enorm... En Joanne, alvast voorzichtig gefeliciteerd! Duidelijke streep! Hier weinig nieuws, nog een weekje wachten. ..