NOD-lijst 8 t/m 14 juni 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door anoniem234, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw

Nou dat is geen twijfel test meer hoor gefeliciteerd! Al denk ik niet dat je NOD pas de 9e is met zo'n douidelijk test mogl en wat vroegere ei sprong gehad?

2. Joanne1986

21 jan 2013
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Rian85 ik begin daar nu zelf ook aan te twijfelen. Ws eerder mn eisprong gehad.

3. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Duidelijker zwangerrrr! Gefeliciteerd :) durf je al op roze?

4. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Wow joanne gefeliciteerd 🎉!!! Wauw wat een duidelijke test!

Jeetje je maakt het me niet makkelijker om niet te gaan testen voor nod haha.
    Al m'n kwaaltjes zijn eigenlijk wel verdwenen dus denk niet dat het gelukt is deze maand...Maar goed we wachten nog half weekje af.

Knuffel voor de dames op rood

5. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    man word er echt niet goed van. mijn onderbuik is zo gevoelig als wat. niet normaal. niet krampachtig ofzo, maar gewoon continue aanwezig. vervelend gevoel. kent iemand dat? of zou dat echt nog van de mk zijn? die is nu 3 wk geleden.
    mijn onderrug is ook een beetje aan het irriteren. mijn tepels lijken minder gevoelig te zijn, maar blauwe aderen lijken wel toe te nemen. heb het idee af en toe naar het misselijke te gaan, nog net niet naar kokhalzen toe zeg maar. zo'n weeig gevoel.
    snap er niks van. testen gewoon omowit. word eigenlijk gewoon moe van mezelf en mijn lichaam.
    het is of zwanger of niet zwanger, maar niet zo dit twijfelende.

de eerste 2 zwangerschappen waren allebei een verrassing. dus heb dit wachten nog nooit meegemaakt. maar de dingen die mijn lichaam afgeeft, roepen allemaal heel hard ZWANGER!!!!!! maar dan doe je zon test en die is dan gewoon echt omowit. het zou nog een week tot nod zijn, dus positief testen zou vroeg zijn, maar kwaaltjes toch ook

6. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    @MamavanNiek, ik lijk ook vanalles te voelen, maar weet ook heel goed dat je lijf je voor de gek kan houden! Het kan dus, maar hou in je achterhoofd dat het altijd nog mis kan gaan...

Vanaag heb ik weer veel witte afscheiding... Voel (of mijn lijf laat me dat voelen) gerommel in mijn buik. Heb vanavond een feestje en heb besloten te bobpen, omdat ik zo'n "onderbuik" gevoel heb... Probeer optimistisch te blijven, als het toch niet raak is maken we het gewoon opnieuw extra gezellig:)

7. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Gefeliciteerd joanne1986!

Mezelf, helaas ik ben officeel ziek dus griep en ook moment koorts. 😳

8. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ohhh vervelend is dat mama van niek...
    Ik had vorige week wel steeds een drukkend gevoel in m'n buik maar sinds paar dagen niet meer... Behalve moe blijven er weinig symptomen over...

Beterschap Dogs84

Hopelijk klopt je onderbuik gevoel indy!
    Wat zegt witte afscheiding dan? Das goed teken?

9. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Spannend indy!!! Ik heb heel veel last van melkachtige dunne afscheiding? Herkenbaar vor iemand? Vorige maand was het dikker en toen testte ik wel positief

10. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

@Joanne; gefeliciteeeeeerd!! :D
    eerste op roze, dat er nog velen mogen volgen!!!

Zie Veel twijfels hier een sluit me daar helaas bij aan, zoals vele hier totaal geen zicht meer op mijn cyclus, bij mij door BBZ.

Ben even een tijdje afwezig geweest doordat ik niet goed in mijn vel zat. Wou zou graag verder gaan na de BBZ, alleen riepen de ovulatietesten alleen maar vragen en onduidelijkheid op. Hierdoor het gevoel niet verder te kunnen en alle gevoelens rondom de BBZ kwamen weer in volle hevigheid naar boven :(
    Besloten om te stoppen met testen en geprobeerd het even los te laten.

Dit heeft me wel even wat rust gegeven en voel me weer een stukje beter!
    Nu dus alleen totaal geen idee wanneer ei wel of niet is geweest en wanneer mijn nod is.. zal dus nog wel even last hebben van onduidelijkheid.

We zien het wel, kan alleen nog maar wachten!
    Zou iemand mij op het wacht bankje willen zetten?

11. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hoi Kim,

Welkom terug op het NOD forum. Snap je gevoel helemaal. Wij wachten met je mee. Ik ga je op het wachtbankje zetten.

12. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    08. (5)
    Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4

09. (4)
    Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA)
    Evelien297, 2e kindje, 1e ronde
    Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde
    Joanne87, 29 jaar, 3e kindje, 3/4e ronde

10. (3)
    Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz)
    ManonG, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5

11. (5)
    Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11
    Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ?
    Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4
    Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1

12. (3)
    Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24
    Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje.
    Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8)

13. (2)
    colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF)

14. (0)
    Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4

Datumloos. (1)
    Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 24

Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

13. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

Hoe is het allemaal met jullie?
    Joanne nog getest? Ben benieuwd:)

Hier is mijn onderbuikgevoel weer verdwenen:p Denk dat ik gewoon een beetje last heb van een blaasontsteking en dat mijn buik daarom zo raar voelt. De eerste puistjes zijn ook al gespot, dat betekend weinig goeds, maar we wachten het nog even af.
    Vandaag 7 dpo, nog 3 dagen te gaan tot NOD! Schiet eindelijk op, hoop voor iedereen snel duidelijkheid te hebben!

Geniet van het prachtige weer vandaag meiden:):):)

14. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een beetje bruin gespot op tampon.. vrees dat ik op rood mag :( moest volgensmij nog 2 dagen tot NOD maarja, was vorige keer ook 4 dagen te vroeg dus kan wel kloppen..

15. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Ik ga over 6 dagen testen. Pfff spannend he? Enige wat ik heb is onwijs rommelde buik, witte afscheiding maar m'n borsten doen geen pijn. Vind de symptomen wat te vroeg voor dat het wat kan betekenen bij 4 a 5 dpo

16. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Helaas, ik ben wel echt te vroeg gebeuren. En logisch ik ben ook ziek begonnen van gisteren. Ik ga morgen even contact met de fertiliteitsarts want we hebben nu precies 2jr bezig.

08. (5)
    Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4

09. (4)
    Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA)
    Evelien297, 2e kindje, 1e ronde
    Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde
    Joanne87, 29 jaar, 3e kindje, 3/4e ronde

10. (3)
    Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz)
    ManonG, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5

11. (5)
    Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11
    Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ?
    Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4
    Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1

12. (3)
    Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24
    Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje.
    Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8)

13. (2)
    colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF)

14. (0)
    Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4

Datumloos. (1)
    Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 24

Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

17. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Dominique ik zit ook 4 a 5 dpo en wilde eigenlijk over 5 dagen al een testje gaan wagen... Spannend he :D.

Ik heb sinds gisterochtend een soort wee misselijkheidsgevoel dat een beetje met vlagen komt. Wat ik verder niet herken van de BBZ want toen ben ik helemaal niet misselijk geweest. Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon te vroeg voor symptomen...

Dit weekend heb ik daarnaast mega veel last van hooikoorts. Echt niet te doen! Ik had besloten om dit jaar geen medicijnen daarvoor te gebruiken in het kader van het zwanger worden maar ik denk dat ik morgen toch even met de HA ga overleggen want ik zit vandaag van ellende al de hele dag binnen.

Mel wat balen dat je al bruin hebt gespot. Hopen dat het niet doorzet! Heb je al getest of kun jij het geduld opbrengen om te wachten?

Kim wat naar dat je je zo rot voelt. Ik herken het zelf ook. Afgelopen weken op verschillende manieren geconfronteerd geweest met de BBZ en alles wat er in die periode verder nog speelde. Ik heb ook echt even een dip gehad. Kan gelukkig goed met vl hierover praten en heb afgelopen vrijdag even een girlsnight gehad met mijn vriendinnen :) Dat was fijn!

18. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    @Mel, balen meis:( Zo begint mijn ongi ook altijd

@Dominique, niet bekend met dunne afscheiding.. Bij mij is het inmiddels niet meer zo dik, maar wel veel... bah:p! Mijn borsten doen ook niet pijn, voel er steeds aan stom he:p! Nog 5 dagen wachten, die dagen gaan vast zo om.

@Dogs, wat vervelend zeg! Succes met alles, hoop dat jullie meer geluk hebben in de volgende ronde:)

@Teddie, ik voelde het ook.. is idd een beetje vroeg. Wat vervelend van je hooikoorts:( Moet je je met dit weer opsluiten in huis...

19. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Och Dog wat naar 😢 hopelijk komt er snel een antwoord en oplossing....

Hier nu 6 dpo en vandaag de 3e dag van heel licht bruinvelies. Raar hoor. Te weinig voor het normale-elke-maand bruinvelies en ook te vroeg voor naderende menstruatie aangezien het op 4 dpo al begon. Wel sinds gisteren dat menstruatie gevoel. Niet pijnlijk maar wel aanwezig.
    Morgen op vakantie en heb besloten dat ik iets rekening ga houden qua eten en drinken maar niet extreem, want m'n nod is 13 juni als ik terug kom en na zoveel rondes van rekening houden met, wil ik nu niet achteraf niet leuk mee heb kunnen doen voor niks....

Wil iemand trouwens m'n nod verplaatsen van 11 naar 13 juni?

20. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Laat het inderdaad maar snel zaterdag zijn. Dan test ik en ben ik 10 dpo. Indy jij ging dinsdag testen? Ik heb heel de dag al een soort van drukkend gevoel op m'n onderbuik en wat steekjes. Heb ik normaal niet volgens mij. Pff

Deel Deze Pagina