Bleh, hier ook wat bruinverlies. Zo begint bij mij meestal ook de ongesteldheid. Wel opnieuw weer vroeger dan verwacht... Toch maar een paar dagen afwachten of en zo ja wanneer het doorzet. Ik had wel echt goede hoop en vertrouwen deze ronde, maar dat begint weg te zakken nu.
He jaartje wat naar 😢 ik ben ook iedere maand hoopvol tot nu toe en dan toch weer niet. Ooit moet het lukken.. blijven proberen ❤
Balen jaartje, hopen dat het niet doorzet! Dominque, hoe gaat het wachten bij jou? Hier gaat het op zich wel goed. Merk wel dat ik heel de tijd met vorige maand probeer te vergelijken van: voelde ik toen niet al iets? Had ik toen niet wat krampjes al rond deze dagen DPO ... Maar ik kan het niet weten want misschien was mijn ei toen wel eerder. En vorige maand ging het mis dus dat is sowieso niet representatie. Vorige maand had ik wel een zwanger gevoel, maar geen idee vanaf welke dag nu precies. Ik geloof dat de eerste dag dat ik echt iets dacht te voel vandaag over twee dagen is zeg maar ... Als ik daar aan denk: spannnnnend!!!
Aaah colalight... hoeveel dpo was jij nu? Hier gaat het wel oké. .. het is en blijft spannend. & durf niet te hopen. Denk steeds, 2 maanden achter elkaar een streepje? Vast niet.. eerste keer dat ik dacht dat het wel raak kon zijn was op 7 dpo toen ik wat roze slijm had. Heb deze maand allee geen last van m'n borsten en vorige maand wel. Dus kan er totaal niet mee vergelijke 😯
Bedankt voor de lieve reacties! Het heeft nog steeds niet doorgezet.. normaal krijg ik eerst bruin, dan gelijk helder rood en dan pas krampen.. nu de hele dag krampen gehad (aantal keer niet zo heftig als normaal) misschien 2 drupjes rood bloed gezien en verder niks... Kan dus alle kanten op!! Ik had mijn banner al aangepast, hopen dat ik hem over een aantal dagen weer kan aanpassen
Meiden, mijn bruinvelies lijkt gestopt te zijn.T was ook minder dan normaal voor de menstruatie. M'n temperatuur is nog hoog dus ik heb weer hoop hahaha. Ik ga zo op vakantie en neem geen testen mee want ik ga me proberen te focussen op de vakantie en m'n nod is pas als ik terug kom de 13e ( mag deze nog verplaatst worden?) Ik ga enorm voor jullie duimen , want wat gun ik het deze lijst! Succes iedereen! Ik zal stiekem hier nog wel meelezen hoor! Zet m op! Xx
Ik hoop dat het zo blijft Perdiz! Hier toch vannacht de duivels gekomen! Ik ook met mijn grote mond... maar zo lang ben ik nog niet bewust bezig dus ik blijf zeker positief!
Pff jammer meiden. Nog weinig roze!! Mag zeker nog wat bij. Vandaag 5 dpo ongeveer .. heb continu steken in mijn lies. Iets wat ik normaal alleen heb tijdens de ovulatie. Pfff ik ben er steeds meer mee bezig en waarschijnlijk weer een hele teleurstelling als de test wit is 😯
Ben nu 4DPO. Dus kan ook nog niet voelen, maar vorige maand had ik rond dit moment in de cyclus wel al innestelingskrampen (tenminste dat dacht ik toen en toen was ik ook zwanger dus tsja...) Ik denk dat ook hoor, ik dit pas de derde maand in mijn leven dat ik voor het echie vrij zeg maar en de andere twee maanden had ik dus altijd een positieve test... maar wat als dat gelukt nu op is, of wat als er nu iets is waardoor innestelling niet meer goed lukt... Een te korte LF?! Nou ja, veel onzekerheid dus ... Moeten gewoon afwachten...
Ik had vandaag 3 dagen voor NOD en omowitte test.... vrees ervoor deze maand. Maar proosten vanavond op een nieuwe ronde
Balen mel, positief blijven helpt wel om door te gaan! Succes de volgende ronde! Oeeh spannend allemaal he meiden.. ik voel ook vanalles... vooral nu een beetje ongi krampen (grrrr)! 8dpo, nog wel een hoge temp maar durf morgen niet te testen.. Wacht echt tot Woensdag, misschien is het dan niet eens nodig. Ga vanavond de lijst aanpassen op de pc succes nog even met wachten allemaal♡
Hey dametjes! Ik mag helaas op rood! Cyclus gewoon normaal 26 dagen... maar nergens een ei gespot. En allemaal vage kwaaltjes. Denk dat t duidelijk moge zijn dat mn hormonen nogal de kluts kwijt waren. Ben iig blij (hoe stom misschien ook.) Dat menstruatie wel gewoon optijd was. Deze ronde snel afsluiten. En ik ga weer voor een normale maand Volgende week weer druk klussen en hopelijk raak. Ik hoop dat deze lijst echt heel rose mag worden!!!! Succes dames...
08. (4) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (5) Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde Joanne87, 29 jaar, 3e kindje, 3/4e ronde 10. (3) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) ManonG, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 11. (5) Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Manuela, 33 jaar, 4e kindje, ronde 2 12. (3) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) 13. (3) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (1) Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 25 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik heb de lijst even up to date gemaakt. Volgens mij heb ik alles verwerkt. Als ik nog iets mis let me know want is makkelijker wijzigen dan helemaal opnieuw plaatsen! @Joanne, heb jij nog getest? En durf je al op roze? @iedereen op rood, k*t en hoop op roze volgende ronde!
mag ik misschien mee in dit lijstje duimen draaien voor iedereen. ben manuela 33 jaar 4e kindje ronde 2
Neee niet doen had ik vorige maand ook, drie dagen wat gedronken en toen dag na NOD een positieve test. Baal er nog steeds van en drink geen druppel meer na menstruatie.