Geen probleem hoor, heb je erbij gezet in mijn vorige post met de lijst. @iedereen, we zijn trouwens echt een klein lijstje viel mij op. De week ervoor en erna zijn ze bijna met twee keer zoveel!
Klop't. . Viel mij ook op een allemaal met nare ervaringen. . Laat er nog veelang roze bij komen ....
Danielle, ben 29 jr ronde 4, 11 juni en 3e kindje mag ik er bij.. Weet niet hoe😉😬😞
@Swee, jammer meis! Succes in de volgende ronde! Nieuwe dames welkom, gezellig dat jullie aanschuiven op ons kleine lijstje. Teddie bedankt voor het bijhouden van de lijst Als ik het durf ga ik morgen een testje wagen, heb iets wat gezwollen borsten... Kan door 2 dingen komen
Dan schuif ik ook maar aan! Nod 11 juni. Broertje of zusje voor onze zoon van bijna 4. Nu ruim 1,5 jaar bezig. In augustus miskraam na 10 weken en 2 keer kloppend hartje en actief kindje te hebben gezien op de echo. Ruim half jaar in de medische molen gezeten. Nu is het wachten op de natuur want medisch gezien moet het kunnen!
08. (4) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (5) Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde Joanne87, 29 jaar, 3e kindje, 3/4e ronde 10. (3) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) ManonG, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 11. (7) Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Manuela, 33 jaar, 4e kindje, ronde 2 Danielle, 29 jaar, 3e kindje, ronde 4 Woepie, 32 jaar, 2e kindje, na mk ronde ? 12. (3) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) 13. (3) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (1) Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Welkom Woepie, Hopen dat de natuur zijn werk gaat doen♡!!! Hier vandaag op 9dpo getest en zie toch echt na 5 min een 2e lijntje, maar hij lijkt grijzig dus beschouw hem als negatief... had toch beter tot morgen kunnen wachten denk ik!
Kon je het niet laten Indy? Hopelijk heb je morgen nog steeds geen bloed en was het toch een echt lijntje. Ik zie volgens mij wel iets en lijkt op de foto toch wel roze? Hier nu ook 9dpo, maar ben toch bang dat ik morgen ongesteld ga worden Net wat roze tijdens het afvegen
Ooooh indy ik zie zeker een lijntje en bij jou had ik zo'n voorgevoel dat het wel eens raak kon zijn deze maand. Ik heb er vertrouwen in bij je. Hopelijk heb ik ook geluk. Heb nog steeds steken in mij'n lies en mijn borst begint iets pijn te doen.. misschien symptomen? Pff
Ja stom he, had me voorgenomen het niet meer te doen voor NOD. Daarom blijf ik wel nuchter en beschouw hem als negatief en wacht morgen af... als hij nou oploopt dan ga ik wel wat hoop krijgen. @pandabeer, hoop dat het niet doorzet meis! @ dominique, hoop het ook voor jou meis!!!! pffff spannend allemaal weer zeg!
Haha heel herkenbaar. Ik ze ook dat ik echt niet zou testen voor nod maar ik ga zaterdag ochtend testen. Dan ben ik 10 dpo en de vorige keer zag ik toen al wel wat.. als die dan wit is dan is die hoop even wat minder. Denk ik.. nog 4 nachtjes slapen
Spannend Indy! Ik zie ook wel een licht streepje op de juiste plek. Temperatuur je ook? Ik hoop op een gezonde plakbaby voor je! En voor iedereen hier natuurlijk
Hier ook 9dpo en kon me ook niet meer bedwingen en vanmorgen een kv2v5 gedaan. Maar zo wit als maar zijn kan. Op alle mogelijke manieren in t licht gehouden, niks. Dus ga er maar vanuit dat t deze ronde niks meer wordt. Al lijken mijn borsten irritant te gaan doen. Kom dan maar op met die duivels, dan kunnen we verder.
2 dagen voor NOD blijft hij omowit..... ik heb de hoop wel een beetje opgegeven. Bij beide andere zwangerschappen ruim voor NOD al positieve testen. We wachten maar weer af.