Gefeliciteerd indy!!! Overduidelijk!!! Zag nog een streepje bij iemand! Spannend zeg! Hier al 2 dagen wat krampjes. Vandaag niet meer maar ook nog geen ongie gespot. Al denk ik niet dat het raak is deze maand ben ik benieuwd of ik de ongie kan afwachten of toch ga testen morgen
Hallo allemaal, mag ik ook meedoen? Mijn naam is Bloem, 35 jaar oud, ik heb al 2 kinderen van 12 jaar en 16 maanden. Mijn NOD is vermoedelijk 11 Juni (zaterdag) en het is dit keer onze eerste poging. Groetjes van Bloem 😃
Ow, uhm, ik heb dus zelf 2 kinderen, maar ik heb wel nog 3 stiefkinderen dus voor ons wordt dit een zesde kindje😉
Wow meiden ik geloof dat ik het mag geloven? Net met middag urine op nod en wel met af en toe heel licht bruinverlies(hopelijk gaat dat goed) Super indy!! Duim ook voor jou dat ie nog verder oploopt en dat het goed gaat
08. (4) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (6) Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde Joanne87, 29 jaar, 3e kindje, 3/4e ronde Madewi, ? jaar, 1e kindje, ronde 2 10. (3) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) MamavanDane (a.k.a. ManonG), 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 11. (7) Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Manuela, 33 jaar, 4e kindje, ronde 2 Danielle, 29 jaar, 3e kindje, ronde 4 Woepie, 32 jaar, 2e kindje, na mk ronde ? 12. (3) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) 13. (4) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (1) Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 28 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (5) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Nee ik weet dat het bij iedereen anders is. Ik heb normaal na de eisprong meteen last van borsten. Dit keer niet. Nu op 7dpo beginnen ze bij te doen en voel ik soms steken zonder aan te raken. Ik heb ergens het gevoel dat het raak is. Heel stom, misschien zit ik er ook gewoon helemaal naast
Zoveel zitten twijfelen na die tuurtest van vanmorgen dus vanmiddag even een digitale gedaan. Net half uurtje geleden en kijk:
jij rian, gefeliciteerd!!! Hoop op een plakker Super duidelijk streepje pandabeertje! Hoeveel dpo ben je? @dominique ik hoop het zo voor je meis!
Duidelijke taal Rian, ook al spreek ik niet zo goed Frans 😉 haha. Gefeliciteerd! Met al die positieve testen krijg ik helemaal de kriebels om ook te gaan testen... Maar wacht echt tot vrijdagochtend.
Pandabeer en rian, gefeliciteerd! Ik krijg ook testdrang, maar ik wacht sowieso tot vrijdag of ik ongesteld word. Heb nu al een paar dagen beetje bruinverlies, dus ik ga maar van een komende ongesteldheid uit. Geduld nog!
knap hoor jaajtje (en vooral verstandig)! Ben zo benieuwd naar iedereen die nog op paars staat in de lijst! Tot nu toe gaat het ongeveel 50/50
Ik ben nu volgens mij 10dpo en vandaag ook nod. Hopelijk blijft ie goed plakken, vind het zo spannend en eng