Gefeliciteerd alle dames op roze en op tuur ! Hier vannacht helaas wat bruinverlies... Heb daardoor besloten pas morgen te testen en eerst te kijken wat er vandaag wel of niet komt... En balen voor de meiden op rood of met een negatieve test...
Morgen een bruiloft. Ik drink een lekker glas champagne erop. Wat moet je anders. Vind het mooi om te zien hoeveel Gelukkige mensen hier zijn deze ronde. Nog zo onzeker dat snap ik. Voor wat het waard is. Mijn beide zwangerschappen verloor ik paar weken rood bloed. Alsof ik ongesteld was. 1e keer is daar een perfect kereltje uitgekomen en zelfs bij nummer 2 was dat niet de oorzaak van het stoppen van het hartje. Dus bij bloed hoef je je echt niet gelijk ongerust te maken. Het kan echt bij je horen. Veel succes nog allemaal en geniet ervan. Ik ga me bij de volgende groep aansluiten; )
Net nog even een test gedaan. Denk dat ik wel op roze kan, denken jullie ook? Dat word een kado kopen en vanavond aan m'n vriend geven.
Gefeliciteerd wauw mooie roze lijst wordt het! Hier nog geen ongie en vanmorgen weer een witte action test... M'n ei is blijkbaar dus toch later gesprongen. Vermoed nu zelf misschien maandag pas. Echt kut zo'n onregelmatige cyclus ineens... nou ja wacht iig nu ongie af of test maandag pas weer...
Ik ben stik zenuwachtig.... vandaag NOD....ik dacht eerst morgen, maar mijn kalender liegt niet... Gisteren roze slijm, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar met een veeg was het weg, gesprongen adertje dus. Pfffff Ik ben blij met dit forum, zou het anders knap eenzaam vinden. Bedankt dat jullie er zijn! En de zwangere aanstaande mama's: gefeliciteerd!!!
Bloem, je moet de QUOTE codes weghalen aan het begin en einde van de tekst. En het tekstje van Indy aan het einde verwijderen... Bijna goed...
Gefeliciteerd mooie test!! Jij mag ook ROZE! Zie alleen net dat of jij nooit op de lijst bent gezet of ergens eraf bent gevallen Heb je aanmelding namelijk wel voorbij zien komen. Ja leuk aan je vriend vertellen, wat voor cadeautje ga je geven? Die van mij was thuis toen ik ging testen, dus ik was stiekem boven en toen op mijn buik, baby on the way geschreven met oogpotlood
aah das ook een leuk idee ja! hoe reageerde hij? nee klopt, ik sta der nogniet op. ga ik ff proberen of me dat lukt wij zijn onverwachts zwanger.. oh klinkt nog zo gek dat ik het schrijf. durf het nog niet hardop te zeggen beetje onwerkelijk nog. heb een doosje met love is all you need op de deksel daarin heb ik de 2 testen en een speen met papa is de best. met daarover een rompertje met 50% papa 50% mama = 100% ikke (op de kop ) en daar heb ik een gedichtje op liggen; you're great handsome, smart a real charmer. you're so great in fact, i've been thinking a promotion is an order. does dad work for you? plus nog een roze en en blauw hartje aan de binnenkant van de deksel en dat alles weer ingepakt met een kaartje met best gift ever derop
Ik mag wel op twijfel/tuur. En over 3dagen hoop ik dan weer meer te weten... Bedankt voor het meekijken!
Heel leuk sox mijn vriend weet het wel, maar krijgt morgen een cb met Zwanger cadeau, dat zegt hem meer dan streepjes
Hey dames, Ik wil graag jullie mening want ik voel mezelf een beetje hopeloos in de zin van is het nu wel of niet zo.. Ik moet morgen eigenlijk ongesteld worden maar heb er vandaag toch een test tegenaan gegooid. Zou het iets zijn denk je? Ik heb vorig jaar eerder zo'n lichte streep gehad maar dat was echt 4/5 dagen voor mijn nod dus ik durf nu nog niet zo goed te hopen eigenlijk.