Vervelende van deze testen is dat ze niet te bewaren zijn. De streep verrekt praktisch na een dag.... dus helaas geen rijtje om te laten zien.
Vanmorgen weer een kruidvat testje gedaan. Veel duidelijker! Dagelijks de action test en die loopt ook op
Super dege en rian85, gaat de goede kant op. Ik heb vanmorgen nog even een cb gedaan, voor het echie en het echt geloven haha zie het reultaat
Vriend was al aan het grappen over een tweeling haha maar ik ga ervanuit dat het gewoon een vroege innesteling is geweest al zou een tweeling ook super gaaf zijn haha. Oeeh spannend indy! Ik had zo'n duidelijke kv test vanmorgen dat ik deze er maar achteraan heb gedaan. @teddie hopelijk volgende ronde jou ronde!
Dege, dat ziet er echt super uit zeg! Ook bij jou wordt het lange wachten vast met een superbaby beloont Teddie, balen zeg... Gaat vast binnenkort wel een keer lukken. Hier: ik moet nog even afwachten. Heb nog 1 dezelfde kv 2v5 liggen, die doe ik over 2 dagen mocht ik ondertussen nog niet ongesteld zijn.
Ik zou vandaag nod hebben, maar nog niks te bekennen. Blauwe aderen duidelijk aanwezig, tepels wat minder gevoelig. Nog geen bloed, maar gisteren was test nog spierwit. Geloof er niet meer in, zie wel wanneer bloed komt en ben ik t maandasg niet, dan gooi ik er nog n test tegen
Hihi, ja dat zou mooi zijn, meteen 2 kids.. een jongen en een meisje! Mijn KV kan denk ik ook niet duidelijker meer. Heb nog een kv, een action en een CB liggen. Doe ik beide morgen en dan Probeer ik het los te laten! Nja.. dan gaan we voor de bloedtest. Hoop dat ik de papieren vandaag binnen krijg, anders krijg ik ze dinsdag pas... Dan moet ik uit mijn werk nog even heen en weer racen.... maarja! Dan heb ik wel duidelijkheid voor mijn vakantie.
Ah wat jammer teddie, En voor de anderen gefeliciteerd Gisteravond was het der niet van gekomen, dus vanmorgen een ontbijtje op bed gemaakt, en kado gegeven, hij schrok der wel even van, maar vind ook erg leuk, wel heel spannend allemaal. Nou moet ie zich volwassen gaan gedragen zegt ie
Zou wel fijn zijn als je dan duidelijkheid hebt, kan je rustig op vakantie, maar ik geloof helemaal dat het goed zit bij je! 3x is scheepsrecht zeggen ze toch. Haha ik heb nu alleen nog de z&k testen en die heb ik nog niet gedaan omdat ik daar negatieven verhalen over hoorde, maar wie weet maak ik ze van de week wel even op om te kijken wat die doen Ik moet mezelf ook inhouden om niet nog meer testen te kopen, maar is gewoon zonde van het geld.. @ sox haha fijn dat hij er wel goed op reageerde, want was bij jullie niet helemaal gepland toch?