Jeetje Dege, ook al zo vroeg. Gefeliciteerd! Hier ook al wakker. Er moest worden geplast. En aangezien we ook nog temperatuur bijhouden, nu al wakker. De temperatuur blijft stijgen, goed teken. En de zwangerschapstest laat steeds eerder en duidelijker een streepje zien. Ik begin het steeds meer te geloven.
Ik had het zo voor je gehoopt meis! Wat rot zeg. Eet maar lekker een bak ijs leeg. Sterkte en hoop dat je meer geluk hebt in de volgende ronde♡
Knuffel Perdiz Gefeliciteerd rian, dege en spunkie! Super Hier nog geen ongie te bekennen... Droomde vannacht dat ik positief testte en werd blij wakker maar na besef dat droom was btje shit.. Gauw gepast en doorgespoeld want als ik dan nu negatief zou testten zou het nog rotter voelen. Ik wacht nog een dag af....
@Spunkie mooie test! @Perdiz jameer meid hopelijk is het snel raak @Dege heel mooi rijtje hihi midden in de nacht testen. Gefeliciteerd meid! !
@manonG en perdiz: balen meiden, dikke knuffel! @Dege; nu kan je er niet meer om heen, gefeliciteer! ben benieuwd hoe je mannetje reageert! @rian en spunkie; mooie testen hoor!!! @me85; ik had precies zown zelfde droom en ben ook maar snel naar de wc gegaan vamorgen🙈! Ik test ook morgen als er dan nog geen ongie is. Zit nu inmiddels op cd 34, is echt mijn langste cyclus ooit, maar valt weinig over te zeggen na BBZ..
Wat een gemene droom... Maar die droom komt nog wel in vervulling! Hoop dat het nu raak is en anders de volgende ronde!
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juni 2016 ♡ 08. (4) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (6) Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde Joanne87, 29 jaar, 3e kindje, 3/4e ronde Madewi, ? jaar, 1e kindje, ronde 2 10. (3) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) MamavanDane (a.k.a. ManonG), 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 Bloem, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 11. (7) Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Manuela, 33 jaar, 4e kindje, ronde 2 Danielle, 29 jaar, 3e kindje, ronde 4 Woepie, 32 jaar, 2e kindje, na mk ronde ? Puppy, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 12. (3) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) 13. (4) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (1) Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Sox, 24 jaar, 1e kindje, ronde x Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (13), Zwanger (5), Ongesteld (7), MMM (0), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
*** vind het echt rot om mensen op rood te moeten zetten! Lieve dames, allemaal heel veel succes in de volgende ronde! Als er dingen niet goed op de lijst staan hoor ik het wel!