hoi meiden, Ik heb in de "zwangerschaps clubs" een nieuwe groep aangemaakt. Uitgerekend 15 t/m 28 februari. Kunnen we daar verder kletsen als deze NOD groep gesloten wordt.
Ik HOOP dat ik me daar straks bij aan mag sluiten hihi nog steeds geen ongi te bekennen en begin daardoor toch stiekem te hopen...
Zien jullie hem ook? De clear blue digitaal gaf niet zwanger aan trouwens, dus dat was wel een domper. Maar het is nu middagurine en ben pas 10dpo. Ik hoop zoooo dat het nu wel goed gaat, blij maar ook zo onzeker!
Thanks meis, komt goed, dit was ten slotte de eerste poging pas, en de vorige keren heb ik 2 maanden gewacht na het stoppen met de pil, dat heb ik nu niet gedaan, dit is dus eigenlijk mijn eerste echte menstruatie. Gezien mijn eisprong heb ik nu een cyclus van exact 30 dagen, dat was vroeger altijd 28 dagen. Ach, ik wordt ook een dagje ouder natuurlijk, mijn lijf veranderd natuurlijk ook gewoon.
Ik zie een heel licht streepje, Colalight, die is wat mij betreft niet te missen. Met welke urine heb je de CB gedaan dan?
Met dezelfee urine, allebei middag en twee uur ervoor niet geplast, 1 glas gedronken. Moet morgenochtend weer testen! Dipstick is ook positief van z&k
Jaaaaa colalight! Ik duim heeeeel hard voor je 😊.. ik heb cb digitaal nog niet gedaan. Wil eerst zien dat de test oploopt. 🙊
Oww dat beloofd wat dominique en colalight. Ik ga zeker ook nog door duimen voor jullie! Ik heb ook express gewacht met een cb tot ik echt een duidelijke streep op de action test had en kv echt niet te missen. Vandaag voor het eerst niet getest haha voelt ook wel een beetje raar eigenlijk. Denk dat ik van de week nog een keer eentje ga doen van de action (die kosten toch bijna niks) om te zien of ik daar ook een mooie knaller krijg
Hahaha ja ik werd ws overmoedig LOL! Heb nu drie testen met middag urine die positief zijn. Als de KV morgen mooi sterk is doe ik nog een keer CB. Die 1-2 zie geeft mij echt de echte bevestiging. Hooopppennn!! Hopen dat bij iedereen dit een plakker wordt, we hadden echt een pechkluppie! Gun het iedereen enorm. Durf pas als ik 5 weken ben aan te sluiten bij dat "uitgerekend in " clubje, vorige keer had ik al met een paar mensen een FB groep opgericht en die moest ik toen opheffen. Zo naar :/
We blijven duimen voor jullie We hadden idd en pech nod lijst.. ik hoorde ook bij het groepje tuurtesters die niet opliepen en nu allemaal weer raak♡ Bijzonder