Hoi. Ik sta wel op de lijst. Onder 11 op naam van ilse. Kan je daar misschien.gelijk mama van niek van malen. Is gelijk.voor.iedereen duidelijk. En op oranje. Verder Deze week.hopelijk op.roze. @Dominique. Mijn miskraam was 30 dagen geleden. Dus 30cd dan denk ik. Heeft geen menstruatie tussen gezeten. Vind t spannend. Heb t ook nog.nie tegen mn.man gezegd. Wil eerst iets meer knal hebben. Of in.ieder geval duidelijk oplopend.
Jeej, mooie test hoor dominique en mamavd Alleen ook met een cb moet hij oplopen he! Hou dat wel in je achterhoofd.. Om jezelf te beschermen zou ik wel even wachten met blij zijn tot de testen echt oplopen! ik ga duimen blijkt te helpen (*klnkt misschien onaardig maar zo bedoel ik het niet hoor)
op het zwangerschapsclub forum heb ik een groepje aangemaakt, 15 t/m 28 febr. zou gezellie zijn om daar verder te blijven kletsen
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juni 2016 ♡ 08. (4) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (6) Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde Joanne87, 29 jaar, 3e kindje, 3/4e ronde Madewi, ? jaar, 1e kindje, ronde 2 10. (3) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) MamavanDane (a.k.a. ManonG), 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 Bloem, 34 jaar, 3e kindje, ronde 1 11. (7) Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? MamavanNiek, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Manuela, 33 jaar, 4e kindje, ronde 2 Danielle, 29 jaar, 3e kindje, ronde 4 Woepie, 32 jaar, 2e kindje, na mk ronde ? Puppy, 30 jaar, 1e kindje, ronde 15 12. (3) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) 13. (4) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (1) Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Sox, 24 jaar, 1e kindje, ronde x Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (6), Zwanger (9), Ongesteld (12), MMM (0), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Dat begrijp ik indy! Maar vorige maand geen positieve clearblue gehad en niet zo'n streepje. Cb reageert pas op 25 miu dat betekent dat er toch al meer in zit dan de 10 waar kruidvat op reageert. Dat maakt het al een stuk prettiger 😊
Waar kan ik het forum vinden indy?? Ik heb nu trouwens wel mestruatie krampen, maar heb begrepen dat dit niet erg hoeft te zijn? 😊
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/623924-uitgerekend-15-t-m-28-februari.html Maar je hebt het al gevonden zie ik...
gezellig meiden Nee do is niet erg, hoort er bij! Had ik ook, nu voel ik helemaal niks! Als je je erg onzeker voelt kan je ook vragen of je bloed mag laten prikken he meis! Miss geeft dat rust
Hallo iedereen, Ik zou vandaag ongesteld moeten worden... Maar er is nog niets te zien. Ik heb wel veel slijmverlies en pijnlijke tepels... Heb al een test gedaan maar deze was negatief. Weet iemand raad?
Spannend meis, ben je zeker van je eisprong? Het kan twee kanten op, ikk hoop op de goede kant. Afwachten is het enige wat je nu kan doen.. succes!
Ook al zit ik volle bak op rood (mega heftig vandaag :x) kom ik hier toch nog even spieken. En wat zie ik veel roze 😃 En zo mooi oplopend allemaal!! Super fijn meiden, gefeliciteerd en hopelijk allemaal plakkers. Geniet er van!
Is t al morgen? Ik wil n kv 2v5 doen om te kijken of hij oploopt. Gisteren kv 2v5, vanmorgen action, maar die kanje niet vergelijken, maar zijn beiden licht positief, ik denk dat ik dus nog voor nod zit, en mijn eisprong toch verlaat was dsaar miskraam, laten we t hopen, anders krijgen we hetzelfde als vorige maand,die liepen niet op