Hee mamavanniek, zie je wel, jij ging nog testen!! Zie andere topic. En en en? 😘😘😘🙏🏻 @iedereen, bedankt voor deze maand. Niet-zwangeren heeeeel veel geluk volgende maand! *kus*
Ik heb getest. Toch een action.en. een kv. Ik had ze eerlijk gezegd al donkerder verwacht, daarom ook.gelijk afspraak bij huisarts gemaakt voor bloed te laten prikken. Bij kv testen is links van.vandaag en action test is rechts van vandaag. Ik vind die onzekerheid echt bloedirritant
@mamavanniek; spannend, bloed prikken kan idd alleen duidelijkheid geven! Ik ga voor je duimen dat het goed zit!! Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.. still waiting... zijn er nog meer wachtend of ben ik de enige? 🙈
Lieve mamavanniek ik vind het er goed uit zien. Zorg dat je jezelf niet gek maakt dan gaat het juist mis. Probeer te genieten. Ik wil jullie ook bedanken & hoop snel dat de rest ook roze heeft. Hier een knaller op 14 dpo... gun het echt iedereen ❤
Hoi meis, Ik snap je bezorgdheid en onzekerheid. Ik zou het liefst willen roepen het komt vast wel goed, maar moet heel eerlijk zeggen dat het bij mij de vorige maand er precies zo uitzag en het niet goed ging. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook niet goed gaat komen. Ik hoop dat je via de huisarts bloed mag laten prikken en dat je snel zekerheid krijgt. Ik ga voor je duimen dat het toch goed zit en dat je lekker kan gaan genieten!
Ik heb bij huisarts 2 labformulieren gekregen om bloed te prikken op hcg,s morgenochtend en maandagmorgen. Dan zullen we zien of t oploopt. Mijn teste van vorige maand bleven nog lichter en liepen niks op
goedzo mamavanniek! Ik ben vandaag geweest en ga over een week weer. Blijft spannend! Ik vind je kv trouwens wel iets donkerder dan rechts (ik keek verkeerd) Hoop dat je snel duidelijkheid hebt♡♡♡
Nee maandag negatief getest dus wacht nog even. en weet natuurlijk ook niet echt wanneer mijn ei is geweest. tot nu toe nog steeds geen ongesteldheid en temperatuur is nog steeds hoog. Van het weekend wil ik pas weer testen. Zit nu al op cd 38🙈
nou meiden 2 nega testen en nog niks aan de hand pff word er moedeloos van knuffels en een goed weekend
En Kim is er bij jou al sprake van een ongesteldheid of positieve test...? Leef extra met je mee omdat ik weet hoe f*ing onzeker je bent na een BBZ. En als je cyclus dan ook nog eens vreemd gaat doen... Hier na 4 dgn bloedverlies maar een vlaag van misselijkheid toch nog een test gedaan 🙈. Hartstikke wit natuurlijk maar ja bij de BBZ bloedde ik ook gewoon dus je weet maar nooit...
Hahaha ja snap ik helemaal, bbz heeft toch veel inpact gehad hoor en er is toch een eileider minder.🙈 Ik ben vrijdag avond ongesteld geworden en was hier eerlijk gezegd wel blij mee haha, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen! Ik werd erg bang dat ik helemaal niet meer ongesteld zou worden en dan is het nu toch maar fijn om te weten dat mijn lichaam het nog doet! 😁 Gauw deze ronde vergeten en op naar nieuwe kansen!
Ah balen dat het niet raak is. Maar snap heel goed dat je toch blij was met je ongesteldheid. Dat is in ieder geval duidelijkheid. Hopen op een vruchtbare maand voor onze beiden nu 😉.