NOD-lijst 8 t/m 14 juni 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door anoniem234, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gek? Misschien dat het komt door je miskraam. Bij mij waren ze eerst ook heel duidelijk, maar nu na de BBZ wordt ik er ook niet echt wijs uit, dan donkerder, dan weer lichter en dan weer donkerder :(
    misschien wat restjes hcg waar de testen ook op kunnen reageren? Anders zou ik het ook niet weten. . Ik hoop ook snel mijn ei te vinden🙈

2. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    En als je nu voor zekerheid een zwangerschapstest zou doen?

3. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Hier dacht ik ook na de mk eens ovu testen te proberen. Omdat ik nu natuurlijk niet wist hoe mn cyclus zou zijn... maar ook ik snap er niks van. (Nu was ik er al niet bedreven in ;)) is even spannend wanneer en of ik wel een ei krijg deze ronde... ach ja lekker veel klussen dan maar hihi

4. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Hallo Mel7 gezellig!

Ik kan je helaas niet op de lijst zetten. Omdat ik via mn telefoon hier ben.
    Maar denk dat iemand anders dat wel kan en wil.

5. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Misschien heb ik mijn piek gemist? Ik had enorme steken 3 dagen geleden. Dat is vaak een teken van de laatste groei toch? Mijn baarmoedermond was toen heel zacht. Nu voelt die wat harder en dicht aan en zit die laag. Meestal een teken dat je, je ei gehad hebt toch?. Ik denk dat ik toch mijn ei gehad heb en dat mijn nod naar 8 juni verplaatst mag worden?

6. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Nou Ja bertbrigit dat is toch ook raar van je man? Knuffel voor jou

Welkom mel7!

Hmmm lastig hè Dominique.
    Ik had eergisteren een iets donkerdere streep (nog niet positief) maar gister opeens weer heel licht. Ik snap echt niks van die dingen. Maken het maar gewoon erg vaak gezellig :)

7. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    ♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juni 2016 ♡

08. (4)
    Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4

09. (4)
    Me84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA)
    Evelien297, 2e kindje, 1e ronde
    Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde

10. (2)
    Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz)
    Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8)

11. (3)
    Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11
    Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ?
    Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4

12. (3)
    Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24
    Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje.

13. (1)
    colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje

14. (1)
    Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4

Datumloos. (1)
    Iset 35 jaar 2e kindje 2e ronde

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 18

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

8. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    goedemorgen,

@dominique, vervelend maar hoop dat je raakt wel zwanger..

@mezelf, ik heb nog steeds klachten van mijn lichaam.
    een paar dagen 19 a 20-5 na menstruatie:
    - borsten gevoelig pijn
    - smaak veranderd
    - onderbuik steken of pijn sinds begon afgelopen zaterdag
    - heel lichte misselijk (alleen ochtend)
    - redelijk vermoeiend

Afgelopen zondag 22-5:
    - vermoeiend
    - misselijk (hele dag)

Vanaf afgelopen maandag 23-5:
    - snel vermoeiend, sinds een paar dagen geleden
    - geen zin om trek eten
    - hoofdpijn sinds gisteren
    - dutje slapen
    - smaak veranderd
    - heel lichte misselijk (alleen ochtend)
    - darmen rommelend (sinds gisteren t/m nu)
    - voel me niet zo lekker in mijn vel (nog niet griep en/of koorts)
    - mijn buik klinkt aangekomen

We denken dat misschien kwam 'n vroege eisprong gebeuren?!? Dus afwachten..
    Afgelopen maand was ik eerste dag menstruatie op 11 mei. En mijn cyclus was 31 of 32 dagen.

9. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Spannend! Ik laat het wel op 14 juni staan en blijf nog even doortesten .. zolang wij blijven klussen kan ik de eisprong niet missen mocht die toch nog komen. Benieuwd wanneer de eerste positieve ovu testen komen.. heb zelf weer lichte pijn links in mijn lies. Dus we wachten af

10. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Ik heb een lf van 10 dagen en aangezien ik nu op cd15 zit, verwacht ik de mijne pas over een paar dagen

11. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vermoedelijk heb ik mij ei 20 of 21 mei gehad, vanwege wisselende cyclus, weet ik niet zeker wanneer mijn NOD zal zijn.

Ik merk wel van alles aan mijn lichaam.. Enorme hoofdpijn, extreem vermoeid, metaal smaak in mijn mond, steekjes bij schaamschede, rugpijn, vaker plassen, maar kan ook allemaal in mijn hoofd zitten. Zou erg vroeg zijn voor innesteling. 4dpo

12. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Meiden ik denk dat ik toch eergisteren wel mijn piek heb gehad... testen van afgelopen twee dagen zijna stuk lichter dan de testen die ik als bijlage heb en dus van 3 dagen terug zijn. Wat denken jullie? Zal ik al op het wachtbankje kunnen?

Bijgevoegde bestanden:

13. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16

Geen idee. Heb n hekel aan ovulatietesten. En wat ik hier zoal op t foru!m lees, draagt daar niet echt positief aan mee.
    T zou kunnen, maar als jij denkt dat je eisprongpas deze week moestkomen, zou ikvoor de zekerheidt nogn paar keer gezellig maken deze week, dan mis je m zeker niet

14. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Pfffff het wachtbankje na de eisprong is vreselijk maar het wachtbankje evoor ook vind ik. Met ovulatietesten kwam er nooit wat fatsoenlijks uit dus temp alleen. En die is nog steeds laag.
    Heb al dágen alleen overdag veel wittig slijm verlies. Savonds lijkt het elke keer weer weg te trekken. Ook niet handig hahaha.
    Vorige ronde m'n eerste echte waarneembare eisprong in mm temperatuur gehad. Maar pas op dag 18.
    Heb nu wel ook voor het eerst dat m'n temperatuur laag blijft en niet zo piekerig is.
    Vanavond is m'n lief niet thuis. Hoop dat ik wakker kan blijven hahaha

15. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Ik denk het wel hoor meid:) Maar je weet alleen zeker hoeveel dpo je zit en of je ei wel is gesprongen als je tempt!

Ik temp ook, hij is nog laag en geen positieve ovu test, dus we wachten nog even en maken het extra gezellie:)

16. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Ik heb niet getempt en dat is nu waarschijnlijk te laat maar de test was maandag het donkerst. Dus als ik uit ga dat dinsdag of woensdag mijn eisprong was dan zal ik nu denk ik op 2dpo zitten. Dat zou ook precies zo uit komen bij een cyclus van 28 dagen. Ik mag wel op het wachtbankje. Mijn slijm is ook al wat witter. Vaak ook een teken dat je eisprong geweest is toch?..

Ik hou 8 juni als nod datum aan. Kan iemand mij daar op zetten?.. ik kan misschien nog wel tempen om te kijken of mijn temperatuur de aankomende dagen ineens zakt wat een innesteling kan betekenen? alleen wilde ik het tempen niet gaan doen in eerste instantie omdat ik er zo al 'genoeg" mee bezig ben..

17. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Dag dames. De eersten zitten al op het wachtbankje, spannend!
    Ikzelf twijfel ook een beetje over mijn test van vandaag, beetje op het randje, of niet? Bovenste van gisteren, onder die van vandaag. In ieder geval morgen nog een testje en doorgaan met tempen.

Bijgevoegde bestanden:

18. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Ik dacht dat je temperatuur juist hoog blijft bij een goede innesteling?

19. Dominique1991

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Zou ook goed kunnen. Maar hoorde dat je een innesteling dip kon krijgen toch?

20. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Ziet er positief uit jaatje:)!

Innestelingsdip gebeurt vaker niet dan wel. Ik heb 6 maanden getempt en heb geen enkele keer een innestelingsdip gezien, maar het is idd mogelijk!

@Dominique je kan gaan tempen maar dat heeft denk ik niet zoveel zin omdat je dan geen duidelijk beeld hebt. Het is idd een "bezigheid" die je uit moet voeren. Mij geeft het wel rust om te weten of het eitje gesprongen is. Zou mooi zijn als je cyclus weer 28 dagen is:) Hopen dat je snel weer op roze mag meid en dat die kleine blijft plakken!
    Hier is de test iets opgelopen, maar nog geen knaller.. Ben blij als ik op het wachtbankje zit en gewoon mijn nOd af kan wachten zonder al die testen:p!

Deel Deze Pagina