Ziet er zeker positief uit jaatje! Hier nog steeds negatieve ovu-testen. Maar ik verwacht m eigenlijk ook pas morgen of overmorgen. Dus nog geen wachtbankje voor mij. Ik heb geen ervaring met temperaturen dus daar kan ik niet over meepraten.
Nou inderdaad. Als je denkt dat wachten tot nod vervelend was... pff die ovu testen iedere dag en maar hopen op een knaller is ook verschrikkelijk. 😯 ik hoop dat 2dpo echt klopt, maar ik ben er nog niet helemaal zeker van. Wat een stress geeft dat zeg. We wachten af. .
Zoooo dag 14 vandaag. Laatste maanden cyclus van 26-28 dagen gehad. Gemiddeld 27 dagen aldus mijn app. Wrs gisteren eisprong gehad en de afgelopen dagen frequent geklust en nu afwachten... mijn lijf doet niets bijzonders, geen gekke kwalen let er ook niet op, te druk met de kindjes en genieten van onze vakantie. Bij de eerste twee kwamen de kwalen ook pas na 6wk zwangerschap. En nu geduld pfft heb ik erg weinig van moet ik zeggen!
Hier nog geen eisprong gehad. Verwacht hem ook pas morgen of zondag. Ik kijk alleen naar mijn afscheiding. Voor de dames die temperaturen, kunnen jullie ees uitleggen hoe t werkt, waar je op let en wat de tekenen zijn?
Ik mag nu denk ik wel op het wachtbankje! Zou iemand mij erop kunnen zetten? (Ik zit altijd op mijn telefoon..)
Hallo Ik wil me hier ook even melden Wij zijn deze maand gestart met klussen voor een 1ste van ons samen. M'n NOD is 10 juni. Groetjes
Spannend ManonG! Wij ook voor de eerste ik voel me echt een groentje! Ik en mijn vriend vinden niet dat er een leeftijd aan vast zit om kinderen te nemen, wij zijn erg blij met elkaar en hebben daarom besloten om ermee te beginnen, ik vind het wel spannend allemaal en het forum is echt verslavend! Hahaha! Succes iedereen hopelijk alleen maar roze deze ronde!!
Welkom Manon! @mamavanniek, dat is best een verhaal om uit te leggen, weet zeker dat als je google gebruikt er een goede uitleg komt. samengevat is het zo dat v.a. je ongi tot je ei je templijn stabiel bv onder de 36,5 blijft en na je eisprong tot je ongi boven de 36,6 blijft (bijvoorbeeld) Als je temp opeens stijgt heb je je eisprong gehad en Ben je zwanger blijft je temp hoog, wordt je ongesteld gaat hij weer naar beneden. Hier had ik mijn positieve ovu test al gister verwacht maar vandaag nog steeds negatief... nog even geduldig wachten en klus gewoon nog even door. Ik hoop dat er iemand die op de pc zit de lijst kan aanpassrn en bijhouden, op de telefoon gaat dat zo onhandig!
Welkom manon! Spannend hoor eersten al op wachtbankje. Ik voelde gisteren m'n eisprong goed dus ik mag er ook op. Ik ga iig geen ovulatietesten meer gebruiken mocht het niet raak zijn want die doen echt geen goed hier.. Geen positieve test gehad helaas. Gelukkig hem wel goed gevoeld en regelmatig geklust deze week. We wachten "geduldig" af. Al merk ik dat ik wel erg veel ermee bezig ben in m'n hoofd en wil het graag juist btje loslaten maarja.... Ben juist bang dat het tegenwerkt er zo mee jemig zijn maarja laat het maar eens los....
Ik denk dat iedereen daarover mee kan praten Me84.. echt vervelend, vooral het afwachten op de menstruatie ja of nee is echt vervelend ! En natuurlijk bezig houden met symptomen etc....
Daar doe ik idd ook aan mee meiden Heel hard roepen ik wil er niet mee bezig zijn maar stiekem denk je er de hele dag aan hahaha
En het forum waar je mee bezig blijft houd het ook zo spannend, maar het is fijn ervaringen de lezen en delen vind ik
Goedemorgen, Ik was vroeg wakker omdst ik krijg beetje lage rugpijn en ook onderbuik. Alleen blijft nog steeds vermoeiend! Dus afwachten... Fijne weekend
Ik ga weer proberen mee te doen. Lang geleden voor mij omdat het laatste 3 kwart jaar niet hoopvol waren. Maar de eerste IVF poging staat voor de deur en ik heb er veel vertrouwen in en vooral hoop haha. Morgen punctie en hopelijk dinsdag een terugplaatsing gok ik. Dan zal mijn NOD rond 13 juni zijn. 1e kindje, ronde 19. 1e IVF!
Vermoeiend he dogs... hier ook nog geen eisprong te bekennen.. nooit zo laat geweest, maak me meteen zorgen! Welkom Dege, hoop echt dat IVF er voor zorgt dat je straks een mooi kindje in je armen mag hebben. Gezien je handtekening is het je Erg gegund♡
Ik voel mij ook heel onzeker dit keer. Bleghh! We klussen maar door en zien het wel is het motto van deze ronde. Bah wat kan het per ronde veel verschillen. Overigens nog geen zere borsten of iets dergelijks.
Hier heerlijk geklust gisteren, maar van eisprong was nog geen zicht. Vanmorgen lijkt mijn slijm toch vochtiger, wateriger en kan bijna draden trekken, en ja kan ook van gisteravond zijn, maar na paar keer naar de wc denk ik dat t toch richting eisprong gaat. Vanavond nog maar eens lekker klussen. Merk wel dat ik meer zin heb.ik wilde zelfs vanmorgen klussen. Iets wat we nooit doen. Wij zijn echt geen ochtend mensen. Maar we waren toch te moe, bovendien was de vorige keer nog geen 9 uur daarvoor. Dus vanavond is hij van mij. Dan mag hij vandaag nog ee vers zaad maken
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juni 2016 ♡ 08. (4) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (4) Me84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde 10. (2) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) Manon6, ? jaar, 1e kindje, ronde? 11. (3) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 12. (3) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. 13. (1) colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (1) Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Zo, heb voor het eerst de lijst aangepast via de pc. Mis alleen wel nog wat info van de nieuwe dames, maar jullie staan er op. Ik had net een knaller van een ovu test, dus ik heb mezelf ook alvast op paars gezet..
Topper indy!! Ik denk alleen dat ik er nog even van af moet. De ovu testen worden weer donkerder . Vorige keer kwam die na 3 weken. Dat zou aankomende woensdag zijn. Ik blijf nog even doortesten. Wie weet komt de knaller nog en is mijn ei toen toch niet gaan springen.