Haha knap! Maar wel weer een ovulatietest?! Maar het is dus echt zo dat oplopende ovulatietesten op een zwangerschap kunnen duiden?
Nee heb niet t gevoel dat ik zwanger ben.. nu tot dinsdag wachten en dan de early test weer doen.. hoop dat ik wel zwanger ben natuurlijk. Wij allemaal!
Ja ik hoop het ook! Ik vind deze wachtweken altijd zo onrustig. Mijn tempratuur blijft langszaa iets stijgen. Opzich een goed teken. Maar het is ook weekend, slaap ik langer en is tempen dus minder betrouwbaar. En andere maanden steeg het ook vaak er werd ik toch ongesteld. Dus op dit moment kan ik nog niks aflezen aan de hand van tempen. Pffff!
Voelt veiliger. Maar de hoop trekt hier enorm weg. Flinke temp dip -.- heb nu ook ineens geen goed gevoel meer over
Als ik je kaartje zie, staat de dag van je eisprong verkeerd. Die was een dag later, dus je bent 7 dpo en een daling zoals deze hoeft nog niets te betekenen. Daarnaast heb je altijd LH in je lichaam, echter fluctueert dit. De ene keer is het meer aanwezig dan de andere keer. Mocht je zwanger zijn, dan zal de ovulatietest positief moeten zijn, maar dat zal die in zo’n vroeg stadium nog niet zijn. Succes nog met afwachten, de wachtweken zijn het zwaarst. Ik duim voor je.
Misschien is de daling eenmalig en blijft het daarna weer stabiel hoog? Zal in ieder geval voor je duimen! Gelukkig hoeft je negatieve test nog niks te betekenen, @SamirsVrouwtje! @Tjar85, lastig dat je niks uit je tempkaartje kan concluderen. Moet je alsnog gewoon afwachten hahaha
Ja als zulke dingen heel duidelijk aanwezig zijn dan ga je je idd zwanger voelen zonder test, en mooiste is dan als de test het later nog eens bevestigd
Oja ik heb vanmorgen getest en heb nog niks te turen, was negatief. Nou wacht ik nog een aantal dagen voor ik weer ga testen, doe me best om nu 4 dagen te wachten.
Hier vanochtend ook een negatieve test. Maarja, wat wil je ook op 7 dpo Ik had vanochtend van die blauwe aderen rond mn tepels, dat had ik nog niet eerder gezien, vandaar. We wachten vrolijk verder!
Heb trouwens een vraagje, 26 mei had ik een knalpositieve ovutest en temp van 36,5, dag erna de 27e had ik negatieve ovutest en temp van 37,0 .. tel ik dan goed dat ik vandaag 8dpo ben?
Volgens mij moet je 24-48 uur rekenen na je eerste positieve ovulatietest. Dus dan zou je 27/28 mei je ei gesprongen moeten zijn, dan ben je nu 6/7dpo.
Wel gaaf dat we allemaal redelijk gelijk lopen. Maakt het extra spannend. Ik zag dat ik de temp van de dag dat eerste 1dpo was verkeerd had ingevuld want ik weet nog dat dat 36.2 was en stond op 36.3 nu die goed te hebben gezet pakt die hem daar op. Maar ff serieus zou een innestelingsdip kunnen op 7dpo of denk ik teveel na?
Dat zou kunnen ja. Maar kan je pas achteraf zien. Mijn tempratuur schommelt meestal wel wat in de wachtweken. Pas als ik de dag voor ik ongesteld moet worden echt een dip heb weet ik dat de rode vloed er aan komt
Ik had de 26e ook een positieve ovu test, en reken dan zo dat mn eisprong de volgende dag is, de 27e dus. Dan zijn we nu dus 7dpo De app Flo rekent ook zo trouwens.
Had trouwens net bij t afvegen een wit/doorzichtige slijmprop/ slijmklontje bij de afscheiding Heb ik nog nooit gehad op 7/8dpo, weet iemand wat dat precies is? Zit nu dus allerlei dingen te bedenken waar dat van kan zijn of hebben jullie dat ook welleens gehad week voor nod?
Dit kan een innesteling zijn! Had dat bij mijn vorige zwangerschap ook! ❤️ Hoop echt voor je dat het bij jou ook de innesteling is.