Oh nou maak je me gek hoor, echt? Was dat ook zo rond de zelfde dag als mij? Nou word het nóg iets spannender hihi
Bij mij was het ongeveer 3 a 4 dagen voor nod. En zat een sliertje bloed door de prop heen. Ik ga duimen voor je!
Ik had twee dagen geleden wel andere afscheiding. Niet helemaal hetzelfde als bij jou natuurlijk maar vond het ook apart: ik had ineens heel veel slijm, leek erg op vruchtbaar slijm maar wel wat nattig. Baalde een beetje want was op mn 1e dag van mn nieuwe werk en zat met zo'n klef onderbroekje... Had jij alleen dat klontje of ook meer/andere afscheiding?
Om eerlijk te zijn,(niet voor de gevoelige lezers) als ik met mijn vinger er in ga om het te voele "verdrinkt" mijn vinger dat ik niet eens de wand meer voel maar alleen veel wittig/waterig , als ik ga plassen en druk zet loopt het er dus ook zo uit.. erg veel , ja heb dat normaal ook nooit maar kan me herrineren dat ik dit 1 keer eerder in een cyclus had, op welke dag toen weet ik niet meer maar het valt best op als het ineens zo veel is
Hmm das dan toch wel even gek he? Bij mij is het ergste natte wel weg, maar het is zeker niet droog daarbinnen. Hopelijk is het bij ons beiden een goed teken
Hoop het voor ons, zit nu ook al hele avond met hoofdpijn, dit maakt het weer nog spannender haha, voor t zelfde geld is het alsnog niks maar ik hou alles toch bij voor misschien de volgende ronde
De spannende dagen beginnen al bijna aan te breken voor ons, kan bijna niet wachten. Zo raar hoe je uitleeft naar een bepaalde datum (nod) en dat het je leven eigenlijk gewoon gaat veranderen of niet.
Morgeee Nou hier is de temp niet terug gestegen. Heb meestal wel als die dipt en niet direct stijgt die laag gaat blijven en op dag 12/13 verder af gaat lopen ga er niet echt meer vanuit dus
Leuk he die spanning dames! Ik kan het deze maand gelukkig loslaten, die spanning, want hier nog steeds geen eisprong kunnen vinden. Ik blijf nog wel even doortesten hoor, maar zit nu op CD 18. Met een gemiddelde cyclus van 25 dagen hoop ik hem eigenlijk gewoon niet meer te vinden op dit moment. Laat me dan maar ongesteld worden, een beetje op tijd graag En dan gauw door naar de volgende ronde. Kan ik weer gaan broeden...
Ik heb dus inmiddels twee keer getest en allebei negatief. Ga er dus vanuit dat het niet gelukt is helaas. Morgen test ik voor t laatst met een early test. Ik zit dan 4 dagen vooor mijn nod ongeveer. Mocht ie dan negatief zijn dan wacht ik op de rode duivels
https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/de-grote-zwangerschapstesten-test/ Kwam dit blog tegen. Geeft hopelijk wat hoop voor de negatieve, vroege, testers. En het geeft mij weer (even) motivatie om deze ronde niet vroeg te gaan testen. Ben benieuwd hoelang ik dat daadwerkelijk vol ga houden .
Ik zou de hoop nog niet opgeven hoor. Kijk.maar naar mijn tempratuurkaartje in de maand dat ik zwanger was:
Ja maar jij zat zwaar boven de 37.... maargoed. Het word nog kutter hier. Vriend lief zit alleen maar ja volgende maand komt ei niet goed uit en die maand erna wel in de vakantie en de maand erop ook niet zo goed dus dan als juli niks word dan 2019 maar. Hij gaat op uitzending in september en als deze maand niks is hebben we nog 3 rondes en hij zit maar ja die andere 2 komen me niet uit. Ik zeg weetje wat je doet als deze maand niks is kappen we er wel mee want hier heb ik niet heel veel zin in.