Ik hoor wisselende verhalen. Bij het ene lees ik dat zaadcellen 24 uur kunnen overleven, bij het andere is dat drie dagen. Uitgaande van het laatste, zou je zeker kans hebben .
Ja hoor, sperma kan gemiddeld 5 dagen overleven in de baarmoeder, dacht ik. Ik geloof dat we bij mijn zoontje ook 2 dagen voor de vermoedelijke bevruchting gemeenschap hebben gehad, dus het kan zeker!
Ja dat is echt fijn loop je ergens of zit je op werk en net alsof de niagara watervallen open breken. Dus zodra mijn temp daalt weet ik dat het 2 dagen later raak is en zit ik smorgens al bewapend en wel een tampon er in te douwen voor het uur van de waarheid xD Haha sorry voor de details ik spoor niet hoor haah
Hoe voelen jullie je? Hoeveel dpo zijn jullie? Ik ben 3 dpo, kan natuurlijk nog helemaal niks voelen. Toch heb ik veel krampjes ten hoogte van mijn eierstokken. Heel irritant dat toen ik nog niet probeerde zwanger te worden ik me zoveel minder bewust was van mijn lijf en dus nooit iets voelde rond mojm eisprong. Nu voel ik continu van alles. Dat is elke maand zo en ik weet dus dat het niks zegt. En toch wordt ik er onrustig van. Pffff
@Ilona0 dat kan volgens mij zeker wel! Om het nog even ingewikkelder te maken zeg ik weer wat anders, namelijk dat zaadcellen gemiddeld 3 dagen in de baarmoeder overleven. Dat lees ik net tenminste op info sites. @brownie1992 herkenbaar hoor, ik wil ook altijd weten waneer ik ongesteld word, anders hol ik dagenlang naar de wc... iets met controle ofzo haha @Tjar85 ik ben nu 4dpo, en heb ook nog krampjes rond mn eierstokken. Vooral rechts waar ik eerder mn eisprong dacht te boeken. Ik snap ook echt niet hoe het kan dat ik dit eerder nooit gevoeld heb... maarja toen lette ik er natuurlijk nooit op. Nu voel ik ieder dingetje. Soms zou het toch fijn zijn als we een knop hadden die we om konden zetten om even alle pijntjes, krampjes, signalen, etc uit te kunnen zetten tot onze NOD. Wel zo rustig toch? Tot ze zo'n ding uit gevonden hebben moeten we t hoofd maar koel houden (en dat in deze warmte) en af en toe tegen al naar klagen Truste dames!
Hahaha ik weet nog toen mijn cycli na de bevalling weer op gang aan het komen was, voelde ik ook helemaal niks van krampen ofiets en dan ging ik naar de wc en kon ik mijn onderbroek verschonen. Heb daarna gewoon drie dagen voordat ik dacht ongesteld te moeten worden al maandverband in gedaan. @Tjar85, Vervelend is dat he. Vanaf de maand dat we weer ervoor gingen voelde ik ook ineens allemaal dingen haha. Ik hou het er maar gewoon op dat het progesteron is dan kan het alleen maar meevallen.
Hahaha. Pff ben misselijk en wat krampjes. Nu 6dpo. Denk in combinatie met de diaree van van de week dat ik toch wat onder de leden heb ofzo. 6dpo lijkt me vroeg voor misselijkheid ? Geen idee hoor bij de andere 2 in begin niet gehad
Zou eventueel wel kunnen. Ik dacht dat een ei vanaf 5dpo kon innestelen, het gemiddelde ligt geloof ik op 9dpo. Maar zou ook nog goed van de progesteron kunnen zijn..
NOD-lijst 8 t/m 14 juni 2018 8 juni (1) Truusjee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 15 9 juni (2) Dansprinsesje, 29jaar, eerste kindje, ronde 1 na MA 10 weken (+Lilly/Louie) Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 juni (1) Samirsvrouwtje, 28, 2e kindje, ronde 4 11 juni (3) Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje (1ste van ons samen), ronde 4 Tjar85, 33 jaar, eerste kindje, ronde 6 (ronde 5 na miskraam) (IUI ivm zaaddonor) 12 juni () ilonar8, 35 jaar, 2e kindje, ronde 4 13 juni (6) Unicorn85, 32 jaar, eerste kindje, ronde 14 Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Muggenstift, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde Yvonneh, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde mmm 14 juni (3) Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 MAB87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 (ronde 4 in MMM) Totaal: 17 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Zijn er dames die vroeg gaan testen.. hier wel heb een vroege test van de action thuis liggen die ik dinsdag ga gebruiken
Spannend, hoeveel dpo ben je dinsdag? Ik wil proberen deze maand niet te vroeg te gaan testen. Maar ik heb nog 4 early test van de Action liggen. Dus vrees dat ik me niet in ga kunnen houden. Volgend weekend een weekendje weg met vrienden, jammer dat ik dan nog voor mijn NOD zit. Dus ik zal me maar het hele weekend als BOB opofferen
Na het spugen en wat eten ging het goed. Nu al even niet gegeten en krampjes weer misselijk. Dus vreemd temp kaart is ook zo anders dan normaal. Ben benieuwd
Ik zit nog steeds op een blijvende smiley te wachten. Had gehoopt die vanochtend te zien, maar hij knippert nog steeds. Ik ga vanavond nog een ovu-testje er tegenaan gooien.
Hoi dames, ik twijfel of ik voor mijn nod ga testen of gewoon moet afwachten. Bang voor teleurstelling.
Ik zou gewoon doen wat jouw gevoel zegt op dat moment. Ik heb ook wel eens gedacht 'ik ga nog niet testen' en dan gaat het toch te veel kriebelen haha.
Hopelijk voel je je snel wat beter. Zal voor je duimen dat het door een zwangerschap komt! Dat is wel jammer dat je nod na dat weekend is. Ik weet van onze weekendjes weg met vrienden dat het één groot zuipfeest is. Ze weten dat ik niet drink dus dat probleem heb ik nooit maar kan mij voorstellen dat het dan lastiger is om te verbergen dat je niet drinkt als je het normaal wel doet. Ik zal denk ik pas op of na mijn nod gaan testen. Ligt ook een beetje aan of ik kwaaltjes heb en wat voor kwaaltjes dat zijn. Maar ik denk niet dat ik eerder ga testen. Zal mezelf zo even op het wachtbankje zetten, denk dat mijn eisprong is geweest.
NOD-lijst 8 t/m 14 juni 2018 8 juni (1) Truusjee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 15 9 juni (2) Dansprinsesje, 29jaar, eerste kindje, ronde 1 na MA 10 weken (+Lilly/Louie) Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 juni (1) Samirsvrouwtje, 28, 2e kindje, ronde 4 11 juni (3) Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje (1ste van ons samen), ronde 4 Tjar85, 33 jaar, eerste kindje, ronde 6 (ronde 5 na miskraam) (IUI ivm zaaddonor) 12 juni () Ilonar8, 35 jaar, 2e kindje, ronde 4 13 juni (6) Unicorn85, 32 jaar, eerste kindje, ronde 14 Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Muggenstift, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde Yvonneh, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde mmm 14 juni (3) Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 MAB87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 (ronde 4 in MMM) Totaal: 17 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 8 t/m 14 juni 2018 8 juni (1) Truusjee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 15 9 juni (2) Dansprinsesje, 29jaar, eerste kindje, ronde 1 na MA 10 weken (+Lilly/Louie) Mupp, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 juni (1) Samirsvrouwtje, 28, 2e kindje, ronde 4 11 juni (3) Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 7 Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje (1ste van ons samen), ronde 4 Tjar85, 33 jaar, eerste kindje, ronde 6 (ronde 5 na miskraam) (IUI ivm zaaddonor) 12 juni (1) Ilonar8, 35 jaar, 2e kindje, ronde 4 13 juni (7) Unicorn85, 32 jaar, eerste kindje, ronde 14 Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Muggenstift, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Hakoek, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 Spruitema, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde Yvonneh, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde mmm Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 14 juni (2) MAB87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 17 (ronde 4 in MMM) Totaal: 17 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Heb even de lijst goed aangepast. Krily was weer naar haar oude nod verplaatst dus iemand had niet de nieuwste gekopieerd. Als het goed is moet de lijst nu kloppen, ook met aantallen.