Nou ik heb toch maar verpleegkundig spreekuur poli gebeld. Ik mag absoluut geen iboprufen was nu al niet goed. Dus 11.10 uur naar huisarts kijken voor ander alternatief Pijnstillers of misschien antibiotica...... zucht stond niet in planning.
@mamalap, verstandig dat je toch even hebt gebelt, hoop dat je iets krijgt dat werkt.. Beterschap! Gebruik zelf geen ovutesten en temp niet dus heb er niet zoveel verstand van... Hier mn ei al geweest of vandaag of morgen.. Afgelopen 5 dagen elke dag gezellig gemaakt.. Er zou dus voldoende klaar moeten liggen.. Deze ronde weer echt veel vruchtbaar slijm, moet zelfs mn ondergoed 2x per dag verschonen... Nu hopen dat mn ei door de goede eileider komt... Dl hier 2 nachten flink ziek geweest, dus we zijn allebei doodop.. Vandaag mn vrije dag dus lekker samen uitrusten en knuffelen.. Succes met eitjes zoeken!
Mamalap, dat klinkt als een fikse keelontsteking en het is dus goed dat je hiermee naar de dokter gaat. Onbehandeld kan dit namelijk erger worden... Veel plezier voor de meiden die hun verwachten! Aan alle meiden op het wachtbankje veel succes gewenst. Hopelijk mag ik me er snel bij komen zetten Mijn ovutest van deze morgen was iets lichter dan gisteren, maar nog altijd behoorlijk donker. Hopen dat het toch snel begint te zakken...
hmz schiet mij maar lek. Ik had nog 1 ovu test liggen van vorige rondes. Ik dacht, die doe ik vandaag want dan is hij positief. Ik verwacht mn eisprong as donderdag en heb altijd 2 dagen van tevoren dan de positieve test. Wat denk je? Omowit... niet eens een tuurstreep. Omowit zijn ze bij mij eigenlijk alleen nadat mijn ei geweest is. En mn ei is denk ik nog niet geweest, want vorige keren was mijn eipijn echt 1 dag lang heel erg en nu nog nergens last van gehad. ik geef het op met die testen hoor, word er niet veel wijzer van
Hallo, Ik heb nog niet meegeschreven Maar ik had afgelopen zondag een goede ovu test We hebben de dag er voor, de dag zelf en de dag er na geklust Zou het dan raak kunnen zijn?
Zusje: De ovulatie testen lopen niet bij iedereen op. Kan echt zo zijn dat je vandaag amper iets ziet en morgen een knaller hebt. En ik zou ook verder doortesten als woensdag je ei nog niet is geweest. Je had toch andere testen besteld? Miss is je cyclus nu ook langer als anders? MoniqueA: Succes op het wachtbankje, en wat extra gezellig maken is nooit verkeerd. Jeszss: Raar, miss toch een kortere cyclus en geen ei pijn gehad. Ik voel het 9 vd 10x niet. Daarom de ovutesten. Mamalap: Idd, verstandig dat je de poli hebt gebeld. De meeste zijn sowieso niet zo dol op ibu, haha. Pcm is ook altijd beter. Mjaa hier helpt dat ook nooit. Hopelijk hebben ze iets anders voor je dat je snel opknapt! Suzanneke: Succes op het wachtbankje en beterschap met je dochter. Clarajilla: Dat is zeker voldoende
Goed dat je hebt gebeld. Zou wel kijken of er een ander alternatief is dan antibiotica. Of kijken of er een variant is die het minst schadelijk zou kunnen zijn. Wat dat betreft zit je wel net rot in je cyclus. Hoe vaak per jaar heb je dit? Ik had het namelijk 3 tot 5 x per jaar. Dan spreken ze over chronisch. Bij mij zijn mijn amandelen er toen uitgehaald. Bij chronisch heb je kans op allerlei andere aandoeningen die je erdoor kunt krijgen (o.a. reuma). Beterschap en sterkte.
Ik heb inderdaad bij anderen wel eens gelezen dat 'ie dan opeens lichter werd en daarna weer donkerder. Dus ik test door. Normaal let ik ook op mijn cervixsijm, deze was zondag wel rekbaar, maar transparant met wit erin. Zondag kon ik niet kijken en gisteren was deze weer witter en niet meer rekbaar. Ook de pijn in mijn liezen die ik tot gisterochtend had, is zo goed als weg. Reden genoeg dus om aan te nemen dat ergens tussen zondag en gisteren mijn ei gesprongen is. Ik heb anderen besteld, maar deze zijn nog niet binnen. Ik heb ook nog andere liggen, dus ga die nu gebruiken. Ik zat nog te denken dat ik dan wellicht gewoon geen ei heb gehad deze periode. Maar dan zou ik de vorige ronde ook geen ei gehad hebben moeten hebben. Dat lijkt me dan wel erg toevallig dat dat nu twee keer achter elkaar zou gebeuren en dat ik die ervaring dan precies heb met 2 ronden actiontesten.. Dus die gedachte heb ik maar weer terzijde geschoven. Voordeel is wel dat als mijn ei al geweest is, mijn cyclus dit keer lekker kort is. Van de andere kant hoop ik dat 'ie wat langer is en mijn ei dus wat later, want ik ga donderdag naar 'Fifty shades of Grey'. Ik heb de boeken ook gelezen dus ik weet wat ik kan verwachten. En tsja, ik ben voor dergelijke scenario's nu eenmaal gevoelig...
Hoi meiden, Ik heb nog niet veel van me laten horen hier, excuus. Ik had zondag een beetje rekbaar slijm gespot en gister een heele donkere ovutest. Ik was op mn werk dus kon geen cb digi doen om te bevestigen maar ik ga er nu toch vanuit dat gisteren mijn knaller was. Dus mijn nod komt wat vroeger, kan iemand mij VERPLAATSEN NAAR 8 MAART? Sorry ik kan geen kleurtjes gebruiken op mn tablet....
Ik ben naar de lady's night geweest. Film erg leuk maar mijn fantasie met het boek was leuker wuahaha! Ook vond ik Mr Grey niet zo knap in de film Maar alvast heel veel plezier
Mijn ovulatietest is al wat donkerder maar nog steeds geen knaller.. Pff ben ook zo moe, dochterlief heeft twee tandjes tegelijk gekregen. Die heeft ons de hele nacht wakker gehouden. Verder lijkt ze er weinig last van te hebben. Normaal slaapt ze altijd lekker door, dus is wel ff zwaar, haha!
Nee ik had me er ook meer van voorgesteld qua hunk-gehalte. Maar dat beoordeel ik puur op de trailers. Dank je, zal wel lukken. En daarna waarschijnlijk ook
Bezwangerd worden hoeft geen uren te duren . Bovendien heb jij excuus om onder te liggen en dus minder hard te werken (dan is de kans dat het raak is namelijk groter). Kan ook in een vloek en een zucht hoor. Ga je lekker op tijd naar bed samen, slaap je daarna lekker. Althans dat heb ik meestal.
Ik denk dus vrijdag mijn eisprong te hebben gevoeld. Ik was net bij action dus heb nu ovulatietesten gekocht. Beetje te laat haha. Maar heb er net 1 gedaan en die ziet er zo uit. Niet positief, maar een licht streepje. Kan dit kloppen met een eisprong op vrijdag?
Dat is moeilijk te zeggen. Het kan nog opbouwend zijn, maar ook afnemend. Bij de een is er al snel niets meer te zien na de eisprong en bij de ander houdt een lichte streep aan. Waarschijnlijk heb je niet je eisprong gevoeld, maar het groeien van de follikel. De eisprong zelf is nagenoeg niet te voelen. Belangrijkste vraag is of je flink geklust hebt dit weekend?
laten we het hopen Ik ben het wachten nu al weer zat! Hou me er niet zo mee bezig, totdat mijn ei is gesprongen haha. Dan denk ik aan niks anders meer en lijkt de tijd alleen maar langzamer te gaan. Ik slik gewoon netjes vitaminen voor vrouwen die zwanger willen worden en tarwekiemolie en verder is het maar gewoon afwachten. Verder valt er weinig te doen helaas Vind het wel leuk om hier te lezen, beetje tijdverdrijf. En zo fijn dat we elkaar allemaal begrijpen hier en er voor elkaar kunnen zijn
Hihi lacey dat heb ik ook hoor. Beetje lezen en ondertussen wachten wat eigenlijk veel te lang duurt. Ik heb net als bij mijn vorige zwangerschap testen van 123ovulatietesten.nl goedkoop en voldoen prima. Toen zag ik echt mij eisprong duidelijk. Ik ben zo onregelmatig als het maar kan. Variërend van 30 tot 36 dagen dus dan zijn de testen wel handig. Het lijkt wel of jullie allemaal al op het wachtbankje zitten. Wij zijn net de vruchtbare periode ingegaan. Geloof dat de 28e mijn ei moet komen. Dan neem ik het gemiddelde van 34 dagen.