Zojuist nog even geknuffeld.. *Neemt een kopje thee en neemt plaats op het wachtbankje, hoop dat er nog plek is..* Het lange wachten is begonnen...
Ik loop mezelf hier weer helemaal gek te maken. Het duurt zo lang 2 weken wachten. Hopelijk is het snel 8 maart
Ik heb mijn eisprong gehad denk ik. De laatste test vanavond was ineens veel lichter. Op het wachtbankje dan maar. Ik ga de boeken van fifty shades of gray nu beginnen lezen. Ben echt benieuwd of ze al de heibel waard zijn
De heibel wordt veroorzaakt door de mensen die niet kijken naar waar het verhaal werkelijk om gaat. Zij nemen aanstoot aan de seks, terwijl het verhaal veel dieper gaat dan de seks. Ik heb ze alle 3 in 1 ruk uitgelezen. Have fun
Zusje, ik ben ook zo'n serielezer. Heb net ook de divergentreeks in 2 weken uitgelezen. Zalig toch zo'n boeken waarmee je even de wereld kan laten voor wat ze is
Haha, ik ga zaterdag naar de film van 50 shades of grey. Ben heeeel benieuwd! Mijn temp was weer heel hoog, dus de verplichte nummertjes zijn voorbij en ik nestel me lekker op dat wachtbankje. De eerste week is nog weel relaxed. Maar daarna kunnen de hormonen wel eens dingen gaan verklappen. Bah bah, dan kan ik dat weer niet negeren en maar ik me soms wel een beetje gek. Gelukkig veel plannen tot en met het weekend en daarna ben ik al 9 dpo. Dan zijn het nog maar een paar dagen om door te komen
Ohh heerlijk lezen! Inderdaad 3 boeken in 5 dagen tijd gelezen. Film ook gezien, maar boek is echt zoveel beter. Zo ik heb pijnstillers gekregen waar ik behoorlijk suf van wordt. bloed afgenomen krijg vandaag te horen of het viraal of bacterieel is. antibiotica kon geen kwaad, maar ze gaf het liever niet onnodig. Ik heb nog nooit bloed hoeven laten prikken voor keelontsteking, dus ze is toch wel extra voorzichtig.
Dat heb ik inderdaad ook niet vaak gehoord, bloed laten prikken voor een keelontsteking.. Hoop dat je lekker met een filmpje op de bank kunt ploffen mamalap, snel weer opknappen! Moodyl, veel plezier! Heb ze zelf niet gelezen maar volgens mij zijn ze wel leuk! Nou! Ik hoef volgens mij nooit meer bang te zijn dat ik een ovulatie mis.. Gisteren ineens zoon buikpijn (vorige x ook) onder in mn buik.. Ik denk dat mn lichaam t gek vindt dat er nog maar een eileieder is ofso.. Mensen die ook een bbz hebben gehad en dit herkennen? Ben met 2 paracetamols en een kussen tegen mn buik in bed gaan liggen.. En heb nu nog steeds last van mn rug.. Weet niet of dit helemaal normaal is..
Zusje: Omg hahahaha ik moet zo lachen om jou reactie Daar doelde ik niet op hoor. Daar hebben we geen problemen mee. Ik ben gewoon moe omdat D. normaal lekker doorslaapt haha. Lacey0: Dat is idd moeilijk te zeggen. Suzanneke: Succes met wachten Haakmuts: Ja die twee weken duren altijd zo lang he. Wacht jij echt tot je ongie moet worden of test je al eerder? MoodyL: Ook succes op het wachtbankje. De boeken vond ik erg leuk om te lezen. Niet allemaal even goed als deel 1. Film is toch heel anders en je ziet niet zoveel Jynn: Gelukkig heb je aardig wat afleiding, succes met wachten. Mamalap: Fijn dat ze goed meedenken! Hier: Straks om 12u weer een ovutest doen. Ben benieuwd. Beetje zeurderige buikpijn.
Goedemorgen Dames! Dayna, hopelijk knalt de test en in dat geval veel plezier vanavond! Suzanneke, ik heb ook een bbz gehad, maar ze hebben gelukkig mijn eileider kunnen sparen. Ik heb sindsdien wel een veel gevoeligere cyclus. Voel men ovulatie ook langer op voorhand. Mamalap, veel beterschap! Jeszss, hopelijk levert het wat op Jynn en Haakmuts, Ik leef met jullie mee! Vanaf vrijdag ga ik normaal weer beginnen met de utrogestan en die geven alle kwaaltjes die je kan krijgen van een zwangerschap. Vorige maand heeft dit me volledig opgedraaid. Ondanks dat mijn testen nu weer zo goed als wit zijn heb ik vandaag ook nog wat zeurderige pijn en daarstraks felle steek in onderbuik.
Spannend.. wij moeten nu ook wachten... Mijn cyclus is in de war, maar wij verwachten de nod op 10 maart. Geduldig blijven... Lastig hoor. Bekijk bijlage 445036
Mamalap. Beterschap! Idd wel apart dat ze je bloed hebben geprikt wanneer krijg je de uitslag te horen? Suzanneke. Dat lijkt me niet prettig die pijn bij een eisprong. Kan nog de nasleep zijn van je bbz, dat de boel toch wat langer van slag is dan je verwacht had. Wees maar lief voor jezelf ☺ Hier: ik neem nu officieel plaats op het wachtbankje. Waarschijnlijk was gister mijn ei dus nu 10 dagen aftellen tot testen (ja ik ben een vroegtester 😉
Inderdaad zelf best een veteraan als het op keelontsteking aankomt. Nog nooit bloedprikken gehad. (Normaal wacht ik ook langer met gebruik paracetamol + iboprufen). De huisarts zei dat ze konden zien aan welke witte bloedlichaampjes actief waren wat voor type ontsteking. Ik zou vanochtend uitslag krijgen maar was nog niet binnen. Suzanneke wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Misschien inderdaad nog beetje beurs van binnen zeg maar. En dayna Hoe was je test? Ik denk aan de hand van jouw testen dat jou eisprong geweest is of nu bezig MoodyL. Ik begreep uit andere topic dat die utro rot spul is ja adriana ik neem me elke keer voor te wachten tot 13 dpo, maar heb het nog nooit gehaald. Inderdaad 9 a 10 dpo gaat de eerste test eraan. Dus je bent niet alleen.
Nou uitslag is binnen. Het is inderdaad bacteriële infectie, maar ze wou wel even kijken of mijn lichaam het zelf oplost. Mocht ik koorts krijgen of erger worden gelijk bellen krijg ik alsnog antibiotica. Het was beter voor de kans om zwanger te worden zonder antibiotica. Ik moet zeggen het lijkt ook iets minder pijnlijk als gisteren.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥ 8. (5) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7 - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz) - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 - Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 9. (9) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 6 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Roosje35, 35 jaar, 1e kindje, ronde 19 (ronde 3 na mk) - Tries123- 32 jaar, 2e kindje, ronde 18 10. (2) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) 11. (9) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk) - Suzanneke 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) - Zusje84, 30 jaar 1e kindje, ronde 12. - Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Priscil1986, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 26 12. (2) - Deezz, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, hou ik niet meer bij 13. (1) - Hummeltje, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 na MK 14. (6) - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 - MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8, 2e na 2 mk - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na mk - Mamavansem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 na 2e mk Datumloos (2) - Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde - Fidel2010, 29 jaar (2 mrt jarig), 2de kindje, ronde 9 Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet