En zo mag ik me ineens bij jullie aansluiten Waarschijnlijk morgen of overmorgen mijn eisprong. Gistermiddag was gaf mijn ovutest ineens een smiley. (dacht dat mijn cyclus weer langer zou zijn) Ik heb ineens weer een cyclus van 28 dagen. Wel super hoor, maar het is maar goed dat ik het bijhoudt, anders zou ik hem zo missen. Vanavond en morgenochtend nog gezellig maken en dan vrijdag misschien nog en dan wachten we maar weer af tot en met 12 maart. 7 dagen later is mijn verjaardag, dus ik vind het wel enorm spannend. Zou het ook erg leuk vinden!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥ 8. (5) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7 - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz) - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 - Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 9. (9) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 6 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Roosje35, 35 jaar, 1e kindje, ronde 19 (ronde 3 na mk) - Tries123- 32 jaar, 2e kindje, ronde 18 10. (2) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 11. (9) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk) - Suzanneke 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) - Zusje84, 30 jaar 1e kindje, ronde 12. - Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Priscil1986, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 26 12. (2) - Deezz, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, hou ik niet meer bij 13. (1) - Hummeltje, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 na MK 14. (6) - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 - MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8, 2e na 2 mk - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na mk - Mamavansem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 na 2e mk Datumloos (2) - Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde - Fidel2010, 29 jaar (2 mrt jarig), 2de kindje, ronde 9 Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Pff....wachten op mijn ei duurt lang deze keer, tenminste langer als ik gewend ben! Gisteren test nog omo wit, zometeen nog eens testen. Maar moet helaas nog even wachten, nog even plas sparen en even niets meer drinken.
Ik had vandaag een beoordelingsgesprek op mijn werk. Dus heb gelijk maar verteld dat we bezig zijn met zwanger worden. Stelde hij wel op prijs dat ik dat verteld heb. Hij vond het erg leuk en zei zelf al dat als ik minder wilde gaan werken als ik dat financieel gezien kan, vond hij dat geen probleem. Dus dat is wel prettig om te horen. Hij voegde er ook nog aan toe dat hij wel raak kan schieten, dus als het niet lukte.... hahaha gekheid natuurlijk! Hij is zelf 2 jaar geleden vader geworden.
Hier, voor zover ik weet, nog geen eisprong gehad. Ik test niet met ovutesten - ga puur op mijn lichaam af. Heb nog weinig/geen rekbare afscheiding gehad. Hoop dat het wel gauw komt. Zit niet te wachten op weer een lange cyclus....... Voor iedereen op het wachtbankje, succes met wachten! Ik ga duimen voor jullie! En de ei-zoekers veel succes! Flink blijven 'knuffelen'
Hier ondertussen al wel meer waterig slijm / afscheiding, hoelang duurt het dan bij jullie meestal tot je ei? De ovutest was nog niet echt donker, kan ik dit dan mogelijk morgen verwachten?
Lacey fijn zo'n reactie van jouw chef! Ze kunnen het maar alvast weten! Bij mij op werk weten ze het ook, scheelt een hoop in begrip naar elkaar toe Even denken dalk ik had donderdag voor het eerst echt waterige afscheiding en zaterdag pas dat de test donkerder werd, maandag knaller. Maar ja dat ben ik, voor jou kan heel anders zijn natuurlijk. Gelukkig zijn we allemaal anders. Thanks voor advies zusje vooral heel veel zeer koud water.
Dalk ik denk dat het verschilt per vrouw. Ik had maandag veel slijm en dinsdag een knaller.. en woensdag was ie weg. Goed in de gaten houden, zal niet lang meer duren hoop ik. Vandaag maar weer testen....
Spannend dames! Veel plezier iedereen weer met knuffelen. Dalk ieder lichaam is anders. Blijven testen, knaller kan ineens komen.. Mijn Nod staat op de lijst nog op de 10e, maar is vervroegd naar de 8e! Ik wil eigenlijk niet voor nod testen, maar mezelf kennende ga ik dat niet volhouden.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥ 8. (7) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7 - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz) - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 - Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) 9. (8) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Roosje35, 35 jaar, 1e kindje, ronde 19 (ronde 3 na mk) - Tries123- 32 jaar, 2e kindje, ronde 18 10. (1) - Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 11. (9) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk) - Suzanneke 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) - Zusje84, 30 jaar 1e kindje, ronde 12. - Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Priscil1986, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 26 12. (2) - Deezz, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, hou ik niet meer bij 13. (1) - Hummeltje, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 na MK 14. (7) - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 - MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8, 2e na 2 mk - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na mk - Mamavansem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 na 2e mk - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) Datumloos (2) - Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde - Fidel2010, 29 jaar (2 mrt jarig), 2de kindje, ronde 9 Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Lijst aangepast. Amore1 van de lijst afgehaald. Dikke knuffel voor jou! Annekeruiter85vervroegd naar 8 mrt mijzelf op 14 Maart gezet. Hopelijk vanavond een echte positieve ovutest! Aantallen aan gepast want die klopte niet echt.
Goeiemorgen dames, Pff baal enorm. Zit op dag 25 en nog geen knaller en temp ook nog laag. Word weer een enorme lange cyclus
Hè dayna balen! Ik ken het gevoel maar al te goed helaas. Hopelijk dan toch snel voor je. Spannend tries! Je loopt 1 dag voor zie ik. Bij mijn dochter ook duidelijk steekjes voor nod en vorige maand ook steekjes en ook ook lichte streepjes test en 3 dagen overtijd, maar 'gewoon' ongesteld geworden. Dus ik zeg steekjes goed teken! Hier weer stuk beter over op de gewone paracetamol. Ik vraag me wel af hoe hoog onze kansen zijn hierdoor deze ronde. Ach we wachten af, wel mooi kruis gekregen fertility friend
Amore1: sterkte! 2dpo: gevoelige borsten, constant naar de wc rommelende darmen... Hahaha! Begint vroeg!
Heey! Spannend hè... over een week kunnen de eerste al testen. Wellicht dat er al eerder getest wordt.... ik ken mijzelf geen geduld... Liefste wil je al 1dpo een positieve test hebben. Maar ik ga proberen niet te vroeg te testen, al vrees ik nu al dat ik dat waarschijnlijk niet vol hou.
Kunnen we niet een soort anticlimax verzinnen ter voorkoming van (te) vroeg testen? We roepen het steeds allemaal dat we het deze ronde niet doen. Maar iedere keer is er wel iemand die toch zwicht, het hier deelt wat anderen ook weer aanzet tot zwichten.... Dus als we nu afspreken dat iedereen pas op of na NOD test... En dat anders hetzelfde bedrag als wat de gebruikte test(en) heeft/hebben gekost, worden geschonken aan een goed doel ofzo. Misschien dat we onszelf daarmee een hoop teleurstellingen en geld uitsparen..