Dalk; ik weet het niet zeker, maar dacht dat ze in ziekenhuizen voor insemineren de ondergrens van 2ml aanhouden. Maar goed, in theorie heb je maar 1 zaadcel nodig meid. Vooral niet opgeven. Dayna; echt antwoord heb ik niet op je vraag. Maar dat je cyclus een beetje van slag is zou wel heel goed kunnen. Sterkte meid! Hopelijk weet je gauw wanneer de eisprong is Zusje84 ik denk dat die van gisteren 16.30 uur positief moet zijn. Maar zou voor de zekerheid morgen nog een keer 1 doen. Wij zijn afgelopen woensdag voor de uitslagen van de eerste onderzoeken naar de gynaecoloog geweest. En boven verwachting; alles was goed! We zijn enorm opgelucht dat dit dus niet iets is waar we ons druk over hoeven te maken. We zijn weggegaan met het advies het nog een jaartje te proberen. Dat gaan we dan ook maar doen, en ik ga proberen er niet meer zo gefrustreerd over te zijn. Wat makkelijker gezegd is dan gedaan. Deze maand nog wel goed 'gezellig' kunnen maken, alleen op het einde last van buikgriep dus hopelijk is het genoeg geweest. Maar goed dat weet ik pas over 9/10 dagen.
Appelboompje wat fijn dat alles goed is, maar nog een jaar proberen... Je bent al bijna anderhalf jaar bezig en er zijn mensen korter bezig die de mmm ingaan.. Kan me voorstellen dat daar de voorkeur niet ligt, maar vind nog een jaar wel erg lang... Hopen dat het lukt!
Heb me niet in kunnen houden en gister en vandaag m'n laatste cb ovulatietesten gebruikt.. Vandaag een vaste smiley dus mijn NOD gaat een dag naar voren, nu 13-03! Eergisteren geklust dus vanavond maar ff gezellig maken en dan plof ik op het wachtbankje!
Zo te zien aan mijn dipstick heb ik gisteren mijn LH-piek waar genomen, heb echter maar 1x per dag getest is dit nu volledig betrouwbaar. 1e test woensdag 21.00 uur 2e test donderdag 16.30 uur 3e test vandaag 15.30 uur Als ik nu vanaf morgen mijn temperatuur maar een klein beetje omhoog laat gaan, stelt FF mijn ovulatie op gisteren in. Laat ik hem morgen iets meer omhoog gaan dan stelt hij de ovulatie op vandaag in. Wat denken jullie? Gisterenavond hebben we het gezellig gemaakt. Zoals ik al eerder hier had gepost (gisterenavond), echter door privé-omstandigheden moeten insemineren, maar mijn vriend produceerde maar een kwakje van 1 ml. Wat is jullie advies vanavond (is voor 20.00 uur, vriendlief moet weg vanavond) of morgenochtend nog proberen? En daarna op het wachtbankje denk ik.....weer zenuwslopend...
Dalk die middelste is echt vet positief! 1 of 2 keer per dag testen maakt dan niet uit want je hebt hem sowieso niet gemist! En zoals al eerder gezegd een kwakje van 1 ml daar kunnen heel veel zaadjes inzitten hoor
Ca. 2 uur geleden nog een testje gedaan, deze was weer minder, dus denk echt dat hij/zij vannacht gesprongen is. Net nog even manlief weten te verleiden, dus denk dat er genoeg zaadjes liggen/zwemmen te wachten. Bij deze neem ik nu dus ook maar plaats op het wachtbankje... Eens kijken of ik het red om niet te testen voor mijn nod.. Ga zo manlief maar wel eerlijk opbiechten voor hoeveel er op stokjes is gepiest de laatste tijd
Geen idee, als het goed is krijg ik morgen 16 testen binnen (voor 14,95 plus 1,99 verzendkosten) Ik heb dan de midstream testen. Mijn NOD is stiekem een beetje op 6 maart gaan vallen, dus ik vrees dat ik op woensdag of donderdag al zwicht omdat ik dan vrij ben. Dus ik zal tegen die tijd wel een berichtje of foto plaatsen over mijn bevindingen. Omdat mijn ei zo raar ging hield ik af en toe mijn bmm nog in de gaten. Nu kwam er een heel klein beetje bloed mee, wellicht van de innesteling hoop ik. Ook wat gevoelige borsten, maar dat heb ik wel vaker tussen ovulatie en menstruatie. Durf ook weinig hoop meer te hebben, het is al zo vaak de grond in geboord door negatieve testen. Vriend is sporten en kind op bed, mama tijd, lekker zo beentjes omhoog en lekker met een kruik op mijn buik (baarmoeder warmen, baat het niet dan was het iig lekker ) en zo lekker tv kijken. Op naar 7dpo!
Zo hier weer lekker gewerkt. Gelijk een lange dag. heerlijk gaat de dag toch sneller en is het eerder weer 5 dpo tja dat gevoel van niet teveel hoop willen hebben is herkenbaar hoor jynn en toch.... heb je jouw 2e afspraak acupentuur al gehad? Whaha zusje ik hoor bij jou ook al twijfel. Kijken of je het volhoud tot nod Nou ik heb alweer leger aan testen thuis of onderweg. Jouw eisprong is inmiddels wel geweest dalk, ik zal even opschuiven voor ruimte op het bankje. Appelboompje op zich fijn dat alles goed was, maar snap de frustratie wel! Waarom is het dan nog niet gelukt? dan maar toch proberen erop te vertrouwen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)
Goeiemorgen dames, Zusje: Ik heb er ook zulke tussen zitten alleen was dat niet mijn ei. Ik weet niet of het bij Z&K ook zo verschilt per persoon? Appelboompje: Bedankt. Fijn dat de uitslagen goed waren Alleen een jaar nog eens zelf proberen vind ik ook erg lang moet ik zeggen. Kunnen ze je niet een ronde in de gaten houden hoe je cyclus verloopt? Simmer: Succes op het wachtbankje Dalk: Jij ook succes op het wachtbankje.
dalk ik zie dat je temperatuur beduidend gestegen is! en ben je het nu met me eens dat je ei weg is? Alleen denk ik wel een dag later dan wat fertility friend nu aangeeft. Is er al iets veranderd dayna? Heb je jouw ei al gevonden?
Het moet sowieso later zijn toch, nu zet hij de (tijdelijke) streep op woensdag één dag voor de positieve test, dit kan toch nooit? Als ik nu voor zondag en maandag steeds een temperatuur invul van 37 graden, verplaatst hij de (vaste) streep naar vrijdag. Dit klopt dan toch wel of niet? Heeft fertility friend het altijd bij het juiste eind of niet? Maar Mamalap voor mij is het nu wel duidelijk dat ik op het wachtbankje plaats mag nemen, maar heb geen goed gevoel deze ronde. Die 1 ml van donderdagavond moet die het nu gaan doen....pfff?!?
Ik zou ff je temp van morgen afwachten. Bij mij heeft FF tot nu toe altijd gelijk gehad. En heb heel lang getempt en ovutesten tegelijk gebruikt.
Hij is wel duidelijk maar nog geen knaller Gaan zometeen de hele middag weg, eerst naar schoonouders en daarna nog een verjaardag. Test als ik thuis ben nog een keer. Hoop echt dat hij dit weekend gaat knallen.
Ik hoop het ook voor je Dayna. Hier cd 22 en 7 dpo. Hoop dat vandaag mijn (16!) testen binnen komen! Niet dat ik voor woensdag er een van mezelf mag open maken, maar dan ben ik er maar vast klaar voor. Dat geeft rust. Zo even een boodschappenlijstje maken en dan gaan we ff inslaan. Krijg ik ook weer nieuwe moestuintjes, heb ineens een verzameldrang en spaar ze allemaal, erg he? Zijn er al 8 uit. Ga ook zo'n vierkante meter moestuin halen Vanavond met 2 meiden uit eten en naar de film. Morgen komen mijn schoonouders op visite want die gaan woensdag voor 3 weken op vakantie. Hebben wij voor 3 weken een tweede auto, heerlijk! Ik kan deze week de dagen wel vooruit kijken, pffff. Ben zo blij als het volgend weekend is en ik nog geen rood heb gezien!
Zusje; aldus de gyn worden zeg maar de resultaten van semenonderzoek naast de resultaten van mijn onderzoeken gehouden en ingevoerd in een tabel. Daar rekenen ze met percentages uit hoeveel procent kans er is dat je komend jaar zwanger wordt en een gezond levend kindje op de wereld kan zetten. Bij ons is dat 35,5 %. Dat verschilt dus niet veel met een stel wat net begint. IUI bijvoorbeeld zal voor ons die score niet hoger maken, omdat er zo gezegd niets aan de hand lijkt te zijn. Hoewel ik heel goed snap en voel wat je zegt; het is lastig om te weten dat je nog langer moet wachten. Maar goed, ik ben nu 31 en heb nog wel even de tijd. Al hoop ik niet dat het nog een jaar op zich laat wachten natuurlijk Simmer; fijn dat je met de clearblue testen je ovulatie hebt kunnen vinden. En welkom op het wachtbankje ... de twee langste weken van de maand. Dalk; lastig, ik zou er zeker nog vandaag voor gaan. Gezien na de LH piek je eitje binnen 24-48 uur zou springen. (dat is ook een beetje een boter na de vis advies gezien je berichtje van gisteren was) Mamalap; thanks for the support! Dayna, ik hoop dat je bij thuiskomst een knaller hebt Jynn; ik had super geluk, had maar een paar kleine boodschappen nodig maar er stond een man voor mij die z'n 9 moestuintjes afsloeg. Dus vroeg of ik ze mocht hebben *ik zal de lijst nog even bijwerken*
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥ 8. (7) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7 - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz) - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 - Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) 9. (7) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Roosje35, 35 jaar, 1e kindje, ronde 19 (ronde 3 na mk) - Tries123- 32 jaar, 2e kindje, ronde 18 10. (2) - Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 11. (9) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk) - Suzanneke 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) - Zusje84, 30 jaar 1e kindje, ronde 12. - Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Priscil1986, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 26 12. (2) - Deezz, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, hou ik niet meer bij 13. (2) - Hummeltje, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 na MK - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na mk 14. (7) - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 - MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8, 2e na 2 mk - Mamavansem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 na 2e mk - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Girlie12, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Datumloos (3) - Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde - Fidel2010, 29 jaar (2 mrt jarig), 2de kindje, ronde 9 - Stef1988, 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde Totaal: 39 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Heey meiden, Jynn wat je zegt is zo herkenbaar.. kon je de dagen maar vooruitkijken!! Ik wil eigenlijk tot vrijdag wachten met testen, maar denk dat ik woensdag al te nieuwsgierig ben... Samen op het wachtbankje! Meiden met een (bijna) knallende ovu test! Veel plezier met knuffelen..
Stef1988; enig idee wanneer je je NOD verwacht? Ik heb je nu op datumloos gezet Zusje; wil jij nog naar 13-3 verschoven worden?