dalk je hebt ook nog zaad van 2 dagen ervoor hoor! Dus zou de ronde niet gelijk opgeven! Hopelijk een knaller vanmiddag dayna dan kun je er nog gezellig bij op wachtbankje. Ik ken die tabel van het zkh inderdaad Appelboompje volgens mij hanteren ze die 5 standaard tegenwoordig. Pff het is druk hier op mijn werk, voorheen zou ik dan lunch overgeslagen hebben, maar dat durf ik nu absoluut niet te doen. Ben dan ook heel blij dat mijn collega's ervan af weten, dat ze daar rekening mee houden. Zou zonde zijn als een overgeslagen maaltijd tegen werkt. Zo pauze voorbij weer aan de slag.
8 dpo vandaag en nog geen 'kwaaltjes' laten we hopen dat het een goed teken is dat ik voor het eerst geen 'kwaaltjes' heb! Haha
@Mamalap, welke 5 bedoel je? Succes op je werk! @Lacey0 het hoeft zeker niets te betekenen dat je nog geen kwaaltjes hebt. Sommige mensen voelen pas weken over tijd iets
Nee dat weet ik. Maar bedoel meer dat ik alle andere keren van alles voelde wat niks was. En nu heb ik daar geen last van.
Tja voor dit advies is het nu toch wel te laat inderdaad. Maar we hebben het ook geparkeerd nu, gisteren en vandaag niets meer ondernomen. Merk dat vooral ik er teveel mee bezig ben...en misschien wel te veel verwachtingen heb tegenover mijn vriend. Wil het echt van me af kunnen zetten en er wat relaxer instaan. Deze periode op het wachtbankje dus ook geen tarwekiemolie en de zwangerschapstesten blijven ook in de kast. Wel probeer ik het temperaturen gewoon dagelijks bij te houden.
Appelboompje, hopelijk lukt het snel, en is er geen jaar meer voor nodig! Lacey, jij schiet al lekker op, 8dpo (ben een beetje jaloers!) Duim voor je dat geen kwaaltjes een goed teken zijn!! Wanneer ga je testen? Mamalap, wat fijn dat je er zo open over kunt praten op je werk. Wat doe je voor werk? Klinkt intensief.. Dalk, misschien is het soms beter even wat afstand te nemen van het hele gebeuren. Succes daarmee, klinkt makkelijker dan het is! Zusje, hoe reageerde je vriend? Is inmiddels bijna iedereen op het wachtbankje? Al op zoek naar symptomen, kwaaltjes en dagen af aan het tellen? Hier 4 dpo, kan niet wachten! Vanaf vandaag kan er genesteld worden.. Toch? Ik las ergens tussen 4dpo en 10 dpo.. Tot nu toe nog niks gemerkt.. En aangezien ik sinds die operatie (bbz) alles zo heftig voel kan ik me niet voorstellen dat ik dit zou missen.. Hoe werkt dat nu met tempraturen? Vanaf wanneer kan je temp dalen? Op NOD of een paar dagen ervoor, als je niet zwanger bent.. Meet nu al 3 dagen op rij 37,2.. Kan iemand me dat uitleggen? Misschien scheelt dat me weer wat testen..
Ik probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen! Dus ik ben benieuwd tot wanneer ik het volhou. Maar zodra ik test, laat ik het wel weten hoor
Ik nu ook 4dpo en wou dat de tijd wat sneller zou gaan Heb donderdag een spuit pregnyl gekregen voor de eisprong die achteraf gebleken toch al was geweest Het voordeel is dat ik nu niet geneigd ga zijn om vroeger te testen. Het nadeel is dat ik me nu al ook mede door de utrogestan echt wel al zwanger voel. En dit wil natuurlijk niets zeggen Aan iedereen op het wachtbankje veel sterkte gewenst om de testdrang tegen te gaan!
appelboompje als het goed is 11maart maar heb het idee pas gisteren me ei te hebben gevoeld ( weet het alleen niet zeker) maar hou het maar op 11 maart
De 5 had er niet tussen moeten staan Appelboompje typefoutje..... Hoeveel eenheden heb je gekregen van de pregnyl MoodyL? Weet je dat toevallig? Te laat is niet zo erg, ik begreep dat het sowieso ook positief effect heeft op jouw lf lengte. Ohhh ik ben ook jaloers Lacey die dagen duren toch al lang genoeg nu..... Haha Suzanneke valt wel mee hoor met de intensiteit, na 15 jaar is mijn werk nog steeds heel leuk! Ik ben opticien/bedrijfsleider. De zaterdagen kunnen gewoon heel druk zijn. En vanwege het bedrijfsleider zijn vind ik het belangrijk om heel open te zijn juist om dingen bespreekbaar te houden. Je hoeft het echt niet te voelen hoor innesteling.
Ik denk 5000. Eigenlijk weer allemaal zo snel gebeurd en zonder mijn mening erover te vragen... Ze weten het wel best denk ik dan Achteraf zit ik dan met 1001 vragen
Whaha dat herken ik MoodyL hier soms klein beetje het gevoel weggewuifd te worden met mijn vragen. 5000e ongeveer dag of 10 voordat het uit lichaam is. Balen dayna hopelijk morgen dan.
Whaha Dank! Maar ik heb eigenlijk bijna altijd de prachtigste kaartjes. innesteldip, driefasig, allemaal gehad. Alleen geen zwangerschap, dus ik hecht niet zoveel waarde aan hoe mijn kaartje er tussen eisprong en nod eruit ziet.
Jepp. Stiekem wil ik ook wel een compleet zwanger zijn kaartje hebben en het moet toch een keer raak zijn. aanhouder wint
Hier nog steeds geen vruchtbaar slijm kunnen spotten. Ik denk dat ik buiten deze lijst ga vallen, maar toch nog wel even meelees & zo nu en dan nog klets! Iedereen op het wachtbankje, succes! Spannend allemaal hé. Hoop dat de dagen voorbij vliegen, en er een positieve test tevoorschijn mag komen! Fijn weekend. Liefs