NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Asuka, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nog meer roze!
    Dit belooft wat voor deze lijst!!

Van harte gefeliciteerd hoor aria88! Geniet er maar lekker van!!

Lacey, balen van je blanco test.. Maar het wil nog niets zeggen!

Moodyl, dat klinkt nog zo ver weg he..

Mag van mezelf pas volgende week woensdag of donderdag testen, maar na de foto's van vanochtend twijfel ik of ik zondag een testje zal wagen.. Ben dan 13 dpo en het zou zo leuk zijn... De kwaaltjes worden steeds erger, gister misselijk tijdens het koken, menstruatiekrampen, pijnlijke borsten.. Het duuuurt zo lang! Het erge is, ik ben bezig met het schrijven van mijn scriptie maar kan me totaal niet concentreren en zit veel te veel alleen achter mijn computertje, niet optimaal! Morgen mamadag, vrijdag netwerkbijeenkomst, zaterdag gezellige dag, zondag dierentuin.. En Tjoep, de week is weer voorbij! =D

2. aria88

aria88 Lid

9 feb 2015
    66
    0
    6
    zuid holland
    Suzanne: lastig is dat he als je je niet kan concentreren. Ik ken dat hoor! Maar inderdaad als je leuke dingen te doen hebt, dan gaat de week wel weer snel :) Ik vind dat met die symptomen ook lastig. De eerste keer had ik wel wat vage klachten. Nu voel ik helemaal niets en nergens last van en is het wel positief. Het blijft vaag hoe het allemaal in je lichaam werkt!

3. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Nog meer roze, ben gek op roze!!! Haha
    Gefeliciteerd :D:D

Ik heb de hoop toch wel een beetje opgegeven. Heb heel erg last van mijn darmen (buikkramp) en dat heb ik meestal rond mijn menstruatie. Dus ik denk dat ik eerder dan mijn NOD ongesteld zal worden. Had ook een vroege eisprong dus zou zomaar kunnen. Het is maar afwachten.

4. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaa
    Ik krijg utro!!!
    Vandaag of morgen bloed laten prikken
    Gyn wil het nauwlettend in de gaten houden dat het goed blijft gaan

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Yeah tries! Mag ik je nu op roze zetten? ;)

6. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Jeaaahhh aria! Gefeliciteerd! Wat een mooie duidelijke test! Hoop dat ik jou achterna mag gaan!

7. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Vind ik leuk! :D:D

8. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neuh laat mij nog maar ff licht roze hahahaha

9. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Wauw, ff in een ochtend zoveel gekletst, maar wat een goed nieuws allemaal! 3 mooie testen!! Gefeliciteerd dames :D

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jaaa goedzo! Ik duim voor een plakbeeb voor jou :)

11. aria88

aria88 Lid

9 feb 2015
    66
    0
    6
    zuid holland
    Bedankt allemaal!!

Tries: ik ga voor je duimen hoor dat het goed blijft gaan :)

Jynn": Dat zal vast wel komen hoor! Wanneer was jouw eisprong?

12. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Mijn ei was de 21ste, dagje later dan de jouwe. Ik zit dan ook op 11 dpo en jij al op 12.
    Tries, wanneer was jouw ei en hoeveel dpo ben je dus nu?

Had mijn foto ook aan een hele goede vriendin laten zien, maar die zag helemaal niks. Dus ben blij dat jullie het bevestigen. In het echt en zeker nu hij wat ingedroogd is, is hij duidelijker. Hij zou zelfs de "mijn-vriend-test" doorstaan. Maar ook ik durf te juichen als hij oploopt en als ik zondag nog geen rood tegen ben gekomen.

13. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Super! Ben blij voor jou. Ik hoop en duim voor je dat het een superzwangerschap wordt!!

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat een roze allemaal! Dat geeft goede hoop.
    De sensitest die ik bij het inseminatiekitje had besteld was nog spierwit, maar ik geloof er nog niks van, 10dpo en volgens mn vriendin zijn deze altijd wta later.
    Blijf ook met vlagen misselijk, puistjes, pijn in mn billen (had een zwangerschapsischias bijn mn oudtse, dus herkende dat meteen)... Ik heb de kv testje nog even gehaald, morgen of vrijdag nog eens proberen.
    Heb wel een opgezette buik nog steeds, dat heb ik normaal nooit zo erg...

15. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 21 feb een "aflopende" positieve ovu test dus ik denk 20 feb echt een positieve test
    Was deze maand niet heel trouw met de ovu testen....

Dus ik denk nu 11 dpo ofzo

16. aria88

aria88 Lid

9 feb 2015
    66
    0
    6
    zuid holland
    Jynn: ooh maar die ene dag kan wel schelen hoor! Bij mij is de streep iets duidelijker in het echt. Heb je de foto met flits genomen? Want dat kan ook nog wel eens schelen met hoe duidelijk je het ziet. Wanneer ga je nu weer testen?

17. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Tries: dan lopen we gelijk qua cyclus.

Aria: deze foto had ik zonder flits genomen. Morgen weer testen natuurlijk ;) Dan is mijn vriend weer thuis en kunnen we deze spannende test samen doen. Eén dag kan zeker schelen inderdaad.
    Ondertussen zit ik te zoeken of er veel mensen zijn met indrogers met deze testen. Ik kan er wel een paar vinden, maar niet heel veel.

Hebben jullie ook zo'n zeurend gevoel onderin je buik? Dat zit mij namelijk niet lekker...
    De acupuncturiste had 4 dames bij haar lopen voor een zwangerschapswens, inmiddels waren er 2 zwanger, ik hoop dat ik de volgende mag zijn...

18. aria88

aria88 Lid

9 feb 2015
    66
    0
    6
    zuid holland
    moet je morgen eens met flits proberen :) spannend hoor!!!
    Ik had ook al zitten zoeken hoe vaak de test fout is haha. Maar volgens mij is dat niet zo vaak bij kruidvat..

Ik voel helemaal niets, voel me ook neit anders als anders. Vind het ook een beetje vreemd dat ik juist nergens last van heb.

19. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik had zelf juist 2 cyclussen bij kruidvat en bij action valse streepjes, maar wie zegt dat het niet gewoon vroeg mis is gegaan? Want daarna had ik weer harstikke witte testen. Ik denk dat nu het belangrijkste is dat de streepjes gaan oplopen. Was het maar alvast morgen....

20. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    ik had ook nooit ergens last van in het begin :) Is bij iedereen verschillend :)

Deel Deze Pagina