En ook bij iedere zwangerschap vrees ik. Bij mijn zoontje wist ik voor de test, maar toen had ik het ook nog helemaal niet verwacht. Waarschijnlijk heb ik pas een paar dagen na NOD getest, wist niet wanneer hij was want werd niet ongesteld na verwijderen van mirena. Meteen in de eerste ronde dus. Nu al een jaar gestopt met de pil en borstvoeding en vanaf augustus er echt voor gegaan. We hadden niet echt verwacht dat het heel lang zou duren. Achteraf misschien naief, maar de vrouwen in onze familie werden allemaal zo snel zwanger. Hoop dat het nu echt raak is. Duimen maar, de tijd zal het leren.
Heeft iemand van jullie een innestelingsbloeding gehad? Ik zit nu op 8 dpo en sinds gisteren last van bruinverlies. Ongeveer twee inlegkruisjes vol en bij het plassen ook een beetje. Vanochtend verloor ik zelfs een klein stolseltje erbij. Herkent iemand dit?
Dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Door al die testjes kan ik ook niet wachten om te gaan testen haha, maar wil nog even volhouden tot het weekend!
Jej! Wat al een mooie (voorzichtige) streepjes! Gefeliciteerd! Hier mag ik op rood, vrees ik. Gisteren begon het bruinverlies, en het zet vandaag alleen maar verder door. Oud bloed wat ik verlies, wat ik meestal aan het begin van mijn menstruatie heb. Snap er niets van, zit immers pas op dag 22 van de cyclus. Ik blijf duimen voor een zeer roze maand!
Adriana, ik heb geen innestelingsbloeding gehad, maar wat je omschrijft vind ik best veel... Maar wie ben ik .. Teletubbie wat ontzettend jammer. Het voordeel van een korte cyclus is is dat je snel een volgende ronde hebt. Alles boven de 21 dagen is een ronde waarbij een zwangerschap aanwezig is, volgens mij.
Hier ook geen ervaring met innestelingsbloeding adriana, maar wat ik ervan gelezen heb kan het zelfs op een lichte menstruatie lijken. Maar het komt vaker niet dan wel voor. Teletubbie wat balen
Balen teletubbie. Ik had 8 en 9 dpo in de ochtend wat roze bij afvegen, maar dat was het dan ook. Ik heb ook gehoord van dames die 2 dagen bloedverlies hadden en dachten dat ze ongesteld waren geworden maar dat het later innesteling bleek te zijn.
Okej, ik ben gezwicht.. Heb zojuist ultragevoelige testen bij zwanger en kids besteld.. Morgen binnen, hele dag niet plassen totdat ze binnen zijn.. Ik weet dat ze niet betrouwbaar zijn en veel te vroeg en er nog van alles mis kan gaan.. En pfffft.. Maar dit is ook niks..
Je zou ook natuurlijk je ochtendurine kunnen opvangen en in de koelkast kunnen zetten voordat het straks je oren uit loopt als je op je navel drukt....het is maar een ideetje.
Wow.....vandaag pas voor de 1e keer op het forum en wat moest ik veel bijlezen! Maar tof dat er al zoveel roze is gespot!! Alvast gefeliciteerd aan de mogelijk zwangere!! Ik moet nog een week wachten ben ik bang....spannend!
Jynn: had je bij de andere keren een duidelijke streep of echt tuurstreepjes? Ik duim voor je hoor!! Ik heb gisteren alleen wel bieten gegeten dus mn plas was wat rood. Maar dat zou toch niet tot een pos test moeten leiden? Suzanneke; spannend!!!!!
Zo ik ben ook wer bijgelezen. Iedereen met een streepje voorzichtig gefeliciteerd . Nu er hier getest is wil ik ook. Probeer het nog uit te zingen tot zaterdag. Vandaag een beetje zeurende pijn in mn onderbuik en giga emo.. maar ik probeer vol te houden
Er zaten ook wel wat duidelijkere tussen, maar voornamelijk zoals het streepje vandaag is. Naar mijn weten is er nog niemand zwangerschapshormonen aan gemaakt van rode bieten, kinderen komen toch uit de kool, dat weet toch iedereen
Mijn buikkrampen zijn weer over na een toiletbezoekje. Bedacht me dat ik gisteren bij de KFC heb gegeten. Vergeet altijd dat ik daar de volgende dag erg last van heb haha. Ik ben wel de afgelopen dagen een ongelooflijke bitch tegen mijn vriend. Vind het zelf echt vervelend, want het gaat vanzelf. Maar goed dat zal dan dus wel betekenen dat er een menstruatie aan zal komen. Maar zo extreem heb echt medelijden met hem.
Weet niet waar ik zit met mijn gedachten. Mijn vraag eerste in de lijst van 15 tem 21 maart gezet... Ik heb vanavond een test gedaan om te kijken of de Pregnyl volledig uit mijn systeem is en test was negatief. Mag ik er dan nu van uit gaan dat het effectief al uitgewerkt is? Ben nu 8dpo en dus kan nihil dat ik al van zwangerschap positief zou testen daarmee dat ik nu nog wou zien of ik van de spuit wel positief test. Vraag is eigenlijk dat als ik binnen een paar dagen (hopelijk pas woensdag, maar je kent dat ) of ik er dan van uit kan gaan dat als ie positief is dat het niet meer van de Pregnyl is... Edit. Bij nader onderzoek van de test was nog een heel licht streepje te zien. Ga maar gewoon uit van testen op 14dpo dan is het sowieso goed...
Adria: Ik heb er zelf geen ervaring mee. Teletubbie: He, wat vervelend. En 22 is idd erg kort. Wat is je cyclus normaal? Suzanneke: Spannend, ben benieuwd morgen!
Ik lees dat de eersten al voorzichtig aan het testen zijn geslagen? Nou hier gister pas een positieve ovulatietest. Geen idee hoe de cyclus nu gaat lopen. Ben bang dat ik 14 maart niet ga halen. Ik ben erg onregelmatig maar nu zou het 38 dagen zijn 😑.
@Dayna: Nu is het weer minder, ik snap het niet. Moest vanavond werken dus had om 3 uur een tampon in gedaan. Haal ik hem er net uit, is hij haast niet vol - op wat bruin/rode plekjes na. Ik had altijd een normale - regelmatige cyclus van 28 dagen. Totdat ik ben gestart met medicijnen; december 44 dagen en januari 36 dagen. Blijf ergens hoop houden dat het een contactbloeding is geweest... Weet het anders echt niet goed. @Bolliewollie, wat vervelend dat je zo onregelmatig bent en lange cyclus hebt. Gisteren wel fijn geknuffeld? En blijf je hier nog wel meelezen / kletsen? Succes op het wachtbankje!
Wat wordt er hier druk gekletst, moet weer even wennen hihi Telletubbie wat balen zeg!, Adriana: ik heb geen ervaring met innestelingsbloeding, dus ik durf het niet te zeggen. Ik ben nu alweer moe, dat is niks voor mij zo vroeg zeg... Verder blijft die buik zeuren, als t ongi betekent is het wel heel vroeg, ben ook enorm opgeblazen nog steeds. Ik houd goede moed. Zijn jullie ook zo verstrooid? Ik ben dat al van mezelf en ben natuurlijk steeds aan het nadenken over dat stomme wachtbankje, maar t is nu wel heel erg...