Goedemorgen Ik wilde net nog een keer testen, blijken ze op te zijn Vanmiddag maar ff halen als het lukt Nieuwe testers???
Ahhh tries.....snik, snik, ik had gehoopt mijn verslaving met jullie testje te voeden Ik zit 9 dpo dus probeer zeker nog een dag te wachten. Ik heb wel een flinke dip in mijn temperatuur. Dat is redelijk afwijkend voor mij. Lf van 13 dagen en strak hoog tot 12 dpo. Alleen vorige maand zo'n dip, piekerige temperatuur, lichte testen en 3 dagen overtijd. Dus vermoed dat er toen iets aan de hand is geweest. Dus ik beschouw deze dip even als iets positiefs
Mamalap; spannend hoor!! Hopen dat het iets goeds betekent Ik heb weer een streepje!!!! maar krijg het op mn telefoon niet geupload.
Wow, ben een dagje werken en het lijkt wel alsof hier een bom is ontploft! Alle streepjes alvast gefeliciteerd! Denken jullie ook aan jullie donaties, jullie hebben immers voor nod getest Hier voel ik minieme dingen die ik een beetje probeer te negeren om testdrang en teleurstellingen te voorkomen. Daarkomt bij dat ik denk ik bij mamalap op het ziekenwachtbankje mag... Hier ook dikke zere keel. Verder spierpijn in mijn onderlijf en mijn holtes lijken vol te zitten. Dinsdag ingevallen bij kleuters.... denk dat daar een nieuw virusje hing. Hoestte er één midden in mijn gezicht. En bedankt zeg maar. Moet morgen eigenlijk ook weer invallen en vandaag ben ik geloof ik ook ergens gewenst, maar denk dat ik ff rust neem, omdat ik volgende week heel de week op mijn eigen school kan en mag invallen en dan wil ik niet ziek zijn! Zijn er nog meer 'zondaars' die zich niet in kunnen houden en voor nod gaan testen? Ik moet nog ruim ern week wachten...
Aria leuk weer een streepje dan is het echt zo. Ik red nod ook echt niet zusje maar ja doneer al aan goede doelen dus dan mag het
11 dpo een 12 dpo. Streepje was er weer binnen de tijd en is iets donkerder. Temperatuur 37.21, dus ook hoopvol. Vanaf vandaag zou ik ongesteld kunnen worden. Mijn kortste lf was 11 dagen. Pffff wat spannend! Ook voor jou mamalap!
Jaaaa jynn eindelijk iemand die meehelpt aan mijn verslaving! Maar ik vind hem zeker duidelijker! Yeah hij loopt dus op.
Pff, vannacht ijskoud gehad en vanmorgen bloedheet. Met koorts, hoofdpijn en buikpijn wakker geworden. Ben ook super verkouden. Jynn, je streep is idd duidelijker Mamalap, hoop innestelingsdip Ik loop de hele tijd naar de box, dochterlief kan voortaan omrollen en zit steeds klem tussen de spijlen met arm of been haha
Jynn, ik zie hem ook een stuk duidelijker. Hopelijk blijft het bloed weg!! =D He getver, nog twee zieken.. Veel beterschap Zusje en Dayna! Vanochtend netjes mijn plasje doorgespoeld. Ik kon het niet meer ophouden en om nu een bekertje urine naast het pakje boter te zetten gaat me te ver (op 9dpo). Sorry dames! Hopelijk kan ik het morgen ook nog uitstellen en dan test ik zaterdag. 3 dagen voor mijn nod. En nu mag ik van mezelf pas vanavond weer op het forum! Oeii, wat zal ik vandaag veel gedaan krijgen..
Beterschap allebei!! Jynn: ik zie m ook duidelijker hoor!!!! Super Suzanneke: aah jammer maar drie dagen ervoor is toch prima. Alleen maar goed als je kan wachten
Uh iemand bekend met opvliegers? Ik herken het niet van vorige zwangerschap maar ook niet met clomid gehad. Keelontsteking is zo goed als voorbij dankzij antibiotica. Ik heb een gewone paracetamol genomen om 6.45 uur. Ik krijg soms van die vlagen warm. Suzanneke heel verstandig! Ik hoop vandaag ook door te komen zonder te testen. Mijn 1e urine is altijd heel licht dus die gebruik ik nooit. Vervelend dayna en zusje dat jullie mijn stokje hebben overgenomen, maar ik ga van het ziekenbankje af hoor
Suzanneke, gingen we niet samen dinsdag testen? Bij mij begint het ook al serieus te kriebelen op 9dpo, maar zelfs al zou ik willen gaat het nog niet Dayna en Zusje, veel beterschap. Ik had gisteren ook keelpijn en bij mij wil dit meestal zeggen dat er een verkoudheid op komst is. Maar vroeg in bed gekropen en vandaag voel ik me al beter Mamalap, opvliegers heb ik nog niet gehad bij zw. Wel eerder enorm koud... Zou je toch niet nog af en toe verhoging hebben van de ontsteking?
Jynn de onderste test is al een stuk duidelijker 😀 Hier ook getest op 9 dpo maar niks te zien. Niet zo gek voor 9 dpo natuurlijk hahaha Mamalap jij houdt het spannend! Wanneer ga je testen?
Jaaa!! Roze! Gefeliciteerd iedereen met streepjes. Duimen voor mooi oplopende testen en dat ik zelf snel mag aansluiten
Lijkt me sterk dat het nog van de keelontsteking is als ik er eerder geen last van heb gehad en juist nu veel beter gaat moodyl. Vervelend dat jij ook al niet lekker bent. Het heerst ook wel enorm! adriana hè vervelend, maar inderdaad te verwachten op 9 dpo. Hihi. Ik was oorspronkelijk 10 dpo van plan, maar nu twijfel ik. Misschien zaterdag pas of zondag of morgen. Haha kijk dus per dag wel, wordt verrassing.
jynn wordt het geen tijd voor een Kv2v5 testje? Ik zie vaak hier op forum dat die toch een mooier streepje geven!
Ja Jynn! Ik de 2e is echt wel duidelijker! Spannend! Mamalap, spannend hoor! Hoop op een innestellingsdip! Hier vanmorgen weer wat bruinverlies. Een vroege dienst vandaag, dus maar weer een tampon ingebracht, haal ik 'm er net uit - zit er vrijwel niets aan. Brrr, toch een beetje spannend dit. Volgens mijn cyclus-app zou ik vandaag mijn eisprong hebben, gebaseerd op vorige cyclus ; maar omdat deze onregelmatig is - ben ik uitgegaan van een kortere. Fijne dag, dames!
Hee jynn Hij is duidelijker geworden! Goed teken Spannend allemaal Net zhuis gebeld. De assistente heeft "stiekem" m'n hcg waarden doorgegeven (58) Is volgens mij binnen de norm aangezien ik nog niet eens 4 weken ben.... Duim duim duim Maandag weer bel afspraakrt m'n gyn.... Zenuwslopend dit
Ja tries super netjes voor 12 a 13 dpo mag je nu op roze ipv lichtroze? Hcg is boven de 25! Wat raar Teletubbie maar heb je nu wel of niet eisprong gehad?