NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Asuka, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na zondag mag ik op roze hahahahah

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Tja, heb daar ook al over zitten twijfelen. Maar dan moet ik weer in het dorp voor james bond gaan spelen bij de kruidvat. Stel dat mijn kleine vriendje een beetje op tijd wakker is, dan ga ik dat wellicht toch nog doen. Moet om half 5 namelijk weer thuis zijn, want dan wordt mijn koe geleverd.
    (Ja, je leest het goed, mijn koe. Geen tikfoutje. Via koopeenkoe (voor de nieuwsgierige: google of zet er www voor en nl achter))
    Dan zou ik die morgenochtend ernaast kunnen doen. Anders heb ik ook nog een cb easy liggen hier. Als hij nou morgen weer iets donkerder lijkt, maar ik heb de kruidvat niet kunnen halen, dan ga ik die er wel naar testen. Heb wel steeds steekjes in mijn borsten, en dat zeurderige gevoel in mijn buik is wat minder. Maar wil mezelf nog steeds beschermen voor teleurstelling.

Vanavond weer naar de acupunctuur voor fertiliteitsbevordering en aansluitend mag ik model zitten voor een haarstylingscursus. Ik zal mijn tijd wel een beetje opvullen op dat wachtbankje had ik bedacht. Ben ik mooi tot bedtijd zoet. Morgen om 6 uur eruit om te gaan werken, alleen de avond nog door zien te komen. Zaterdag gaan we richting het zuiden naar mijn ouders. Ik hoop zo dat we dan goed nieuws mee kunnen nemen!!!!

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Whaaa, tries, wat een goed nieuws! Ik doe met je mee hoor! Na zondag!

4. xxdooxx

xxdooxx Actief lid

30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Oké ik kon het niet meer volhouden tot het weekend om te testen! Zojuist met kv2voor5 getest. Met middag urine dus. En ik denk dat ik een heeeeeeeel licht streepje zie maar alleen als ik hem precies zo in het licht houd.. ik weet het niet.. misschien beeld ik het me ook wel in haha. Laat het maar gauw zaterdag worden dan nog maar eens proberen!

5. Stef1988

Stef1988 Lid

10 nov 2012
    89
    0
    6
    NULL
    Maassluis
    Gefeliciteerd voor diegene met een positieve test! Super spannend allemaal... Mijn geduld begint op te raken, over 6 dagen NOD... Heb na die vreselijke steek van maandag constant drukkende/zeurende buikpijn... nog even afwachten tot woensdag...

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Spannend xxdooxx!

Jynn wat is een cb easy?

Hier nog steeds bruinverlies, het lijkt meer te worden ipv minder. Denk dus toch de voorbode van mijn menstruatie :(

7. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ow, wat balen adriana!

De easy (misschien haal ik de naam met de ovulatietesten door elkaar, daar kreeg ik hem gratis bij) is gewoon met dat plusje. Dus geen zwanger/niet zwanger of wekenindicator. Maar heb net de kruidvattesten bemachtigd, dus ga er daar morgen ochtend 1 van doen. Met nadruk op ochtend, mijn wekker gaat om 6.10.....

8. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Hé wat naar Adriana :( Hoop dat het niet doorzet - en mocht het toch doorzetten, dan gauw op naar de volgende ronde waarin je hopelijk meer succes hebt.

Zo, da's op tijd Jynn! Kom je de test hier nog even showen? :)

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha jynn ik dacht dus echt een koe :(:( Heb dus even snel gekeken, maar leuke koe ;)
    maar uh wachten tot morgen? Kun je nu toch ff doen! Al is het maar om onze nieuwsgierigheid te bevredigen :D

Krijg je hem niet op foto Xxdooxx? Ik kan heel goed turen, na meer als een jaar tuurervaring. Spannend hoor.

He adriana balen! :( wat is jouw lf normaal?

Spannend hè stef dat gevoel heb ik ook hoor. Wordt ook steeds erger. Lijkt wel alsof ik meer klachtjes krijg. Hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt. Had bij mijn dochter eigenlijk niks behalve die krampjes. Dus daarom denk ik dat mijn lichaam me voor de gek houdt.

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ben vandaag al de hele dag misselijk, weet alleen niet waar het aan ligt. Ben vanmorgen uit de nachtdienst gekomen en dan voel ik me wel vaker alsof ik de avond ervoor veel heb gedronken en een kater heb.
    Ik probeer nog even een paar dagen te wachten met testen! Maar de dagen lijken steeds langer te duren
    .

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mamalap mijn lf zou ongeveer 11 dagen moeten zijn maar uit ervaring weet ik dat dat elke maand kan verschillen ;)
    Rot cyclus...

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh oké, :( :( :( blijft balen. 9 dpo is wel vroeg.

13. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    #513 Tries123, 5 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
    Mooi oplopend streepje voor middag urine???

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,4 KB
      Weergaven:
      2
  14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Prachtig!

15. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop deze keer ook over een paar dagen een knaller te mogen plaatsen

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jazeker prachtig tries voor 13 dpo! Zondag hè? Houd ik je aan. Hopelijk meerdere dames zondag.

17. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha na zondag he
    Maandag mag ik hopelijk op roze
    Dan ook gesprek met de gyn....

Ondertussen lekker bolletjes plaatsen daar beneden 😜

18. xxdooxx

xxdooxx Actief lid

30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Mamalap, lukt inderdaad niet om het goed op de foto te krijgen helaas. Morgen maar weer proberen met een test :)

Jynn ik doe met je mee morgenvroeg! Ik moet half 7 in de auto zitten dus vroeg mn bed uit!

19. xxdooxx

xxdooxx Actief lid

30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Super tuur! Had vanmiddag nog maar testje gedaan van action.
    Had vanochtend na het werk Ff testen gehaald dus kan er weer Ff tegenaan hihi. 3X action 2X kv2voor5 en een cb ;)

20. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    xxdooxx ik zie niks :( staar mij blind sorry. ....
    Hopelijk een slechte tuurder. Hoeveel dpo ben je?

Deel Deze Pagina