♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥ a8. (5) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7 - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz) - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 9. (5) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 6 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 10. (2) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) 11. (3) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk) 12. (0) 13. (0) 14. (1) - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos. (1) - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Totaal: 17 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Thanks Jynn, dat je meehelpt met t lijstje. Scheelt enorm. Ik zit hier nu op dag cd 6, gister avond stopte het een beetje, vandaag nog een klein beetje en dan zit het er weer op! Poeh. MamaLap Ik heb je groen gemaakt en je op ronde 5 gezet, (6 keer eisprong - 2 = 4 rondes gehad, en dit dus ronde 5. Is dat goed? MoniqueA Heb jij toevallig nog getest? ^^ Suus, Baby-Makation is idd heel leuk bedacht. haha. Veel plezier alvast Verder welkom iedereen!
Sorry, overheen gelezen. En aangezien ik van de MMM niet echt veel afweet, dacht ik eerst maan even checken voor ik iemand voor zijn hoofd stoot
Ik heb zelf ook zitten slapen zie ik vanmiddag ben vergeten 9 maart erbij te zetten haha Adriana je hebt groot gelijk dat je voor die tijd nog hoopt op een eigen wonder. wij zijn ook blijven proberen alhoewel ik amper een eisprong had. Maar je weet maar nooit was onze instelling.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥ a8. (5) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7 - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz) - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 9. (6) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 6 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 10. (2) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) 11. (3) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk) 12. (0) 13. (0) 14. (1) - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos. Totaal: 17 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
@Asuka: niet meer getest want het is wel door gaan zetten, maar net zoals ik al bij iemand anders hier had gelezen wel ontzettend weinig. Omdat het op mijn NOD is begonnen ga ik er gewoon vanuit dat het een normale menstruatie is maar dan iets lichter. @Jeszss: vervelend meid een miskraam! Gaat het inmiddels weer een beetje met je? Wel fijn inderdaad om te weten dat je lichaam er zelf raad mee weet. Vond dat bij mijzelf ook een hele opluchting. Natuurlijk hadden we het liever gehad dat het zou zijn blijven zitten. Sterkte deze ronde! Fijne dag allemaal!!
Zo laatste 25 mg clomid zit er weer in op naar sexytime, vorige rondes clomid eisprong op cd 18 of 19 daar gaan we nu weer voor! Cd 12 starten met ovulatietesten. Zijn er nog meer dames die ovulatietesten gebruiken? Of hebben jullie allemaal een prachtige cyclus met strak op dezelfde dag eisprong?
@Monique Het gaat goed hoor na de miskraam, er zijn genoeg momenten geweest (en nog) dat ik er best veel moeite mee heb. Maar als ik hier dan zo om me heen kijken en zie hoeveel meiden in de mmm zitten en waar zwanger worden zo'n moeilijk weg is dan kan ik het aardig relativeren. Jij ook een miskraam gehad begrijp ik uit je bericht? Was je menstruatie echt heel veel minder dan normaal nu? want dat is toch ook best vreemd dan? Zie hier inmiddels steeds meer bekende namen verschijnen, hopelijk is dat de volgende maand niet zo!
Ik test ook, vanaf dag 9. Bij mij kwam hij in mijn cyclus tussen dag 11 en 28. Heel regelmatig dus (not). Dus ovulatietesten geven mij wel een idee hoe mijn cyclus verloopt. Ook de stand van de baarmoedermond geeft mij houvast wanneer het ook nuttig is om te gaan klussen. Die ga ik vanaf vrijdag of zaterdag checken. Vandaag dag 6, ben er nog niet vanaf helaas.
Ik mag me hier ook aanmelden. Vandaag negatief getest. Voorlopig nod op 14 maart. MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8, na 2 mk Ik weet wel niet of ik het hier juist zet. Is eigenlijk ronde 2 na mijn laatste miskraam, maar in totaal ronde 8. Ben nog niet ongi geworden, want de utrogestan moet nog uit mijn lijf, maar als ik het goed lees duurt het meestal 3 dagen en dan zal het een cyclus van 28 dagen zijn denk ik Iedereen heel veel succes deze maand!!
Ik heb besloten deze ronde geen ovulatietest te gebruiken.. Gewoon klussen om de dag rond de vruchtbare periode.. Afgelopen 2 maanden netjes mijn eisprong op dag 14 gehad, alleen mijn LF verschilt dus iets..
Jeetje dames, wat hebben we nu veel mk dames hier! Ik hoop dat we nu allemaal roze mogen worden en blijven!! Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch weer de ovtesten besteld. Kan ik nog een beetje invloed uitoefenen..
Ga dit keer ook geen ovu testen gebruiken, voel meestal toch mijn eisprong. En als dat niet zo is maakt t niet uit. Maken het toch om de dag gezellig dus daar zal t niet aan liggen.
Hier ook een ovutester. Ik heb vorige ronde mijn ei niet kunnen vinden met testen, hopelijk ditmaal wel.
Jeej dames inderdaad wat een miskramen :x pff niet leuk. Hopelijk deze ronde allemaal een plakbeeb. Ahh gezellig zien we binnenkort al de ovulatietesten Bij mij werken ze pas sinds de clomid en krijg deze ronde geen echo's meer dus ik ga ze zeker gebruiken dan weet ik of ik überhaupt een eitje krijg.
Ik kom me melden, zojuist rood gespot.. Nod 11 maart ronde 2 na bbz, 2e kindje en ik ben 23 jaar.. Op naar ROZE!!!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥ a8. (5) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7 - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz) - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 9. (6) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 6 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 10. (2) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) 11. (4) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk) - Suzanneke 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) 12. (0) 13. (0) 14. (2) - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 - MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8 na 2 mk Datumloos. Totaal: 17 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
VL wilde me verrassen en zaterdag naar Parijs gaan, maar het zat volgeboekt haha. Nu wordt het een weekend later. Dat is wel in mijn vruchtbare dagen. Hoe mooi zou het zijn als ons eerste kindje is verwekt in de stad van de liefde!
Hier gebeuren vreemde dingen. Zondag na bbz ongesteld geworden te dinsdag ochtend af gekund met een inlegkruisje. Gisteren helemaal niets. Vandaag eind van de ochtend beetje rozigslijm. Dit is helemaal niet zoals mn menstruatie normaal is. Deze maand maar met ovulatietest kijken wanneer het zo ver is.