NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Asuka, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aan alle zwangeren.. GEFELICITEERD!!

Ik zit nu 5 dagen voor NOD. Soms wat krampjes/steekjes in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. Maar dit kan ook gewoon de aankomende menstruatie zijn.

We wachten gewoon af :)

2. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Wat een hoop roze al! Hopen dat het een voorteken is voor de rest van de lijst.
    Ik lig nu ziek op de bank met een flinke dosis paracetamol. Ik hoop alleen niet dat dit van enige negarieve invloed is op een eventuele bevruchting....
    Voel een lichte testdrang, maar weet dat dat nu toch nog geen zin heeft. Aankomende week hoop ik weer beter n lekker druk te zijn, waardoor ik er hopelijk niet aan denk.

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Spannend clarajilla! Ik had het 1 dag dat ik me beroerd voelde. Achteraf de innesteling geweest denk Ik. Al zit ik nu ook te proberen om mijn eten binnen te houden.
    Mijn ouders deden meteen zijn vest uit bij binnenkomst, maar zagen de tekst op het shirt niet. Meteen aan tafel met een slab om. Na het eten liep hij rond, maar zagen ze het nog steeds niet. Op een gegeven moment mijn zoon maar voor hun neus gezet met de boodschap:misschien moeten jullie de tekst eens lezen 😂 toen was het feest natuurlijk!

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Haha, leuk Jynn! Ja, opa's en oma's letten waarschijnlijk niet zoveel op de kleding als wij :p

Zusje, beterschap. Hier ook nog niet lekker.

Dag 34 en nog geen ei.. ;)

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dank je wel dames voor de steun. Komt goed... anders gewoon met jullie mee verhuizen naar nw nod topic. Dit is mijn 1e keer nod topic. Vind het wel gezellig.

2013mama balen, maar is inderdaad erg vroeg 8/9 dpo kan nog makkelijk!

Suzanneke ik had zo'n goede hoop voor je! maar ja misschien maak je wel traag hcg aan is dat jouw ding. Afwachten nog.

sahi ook al balen! Ondanks dat 1e ronde is.

Xxdooxx jaaa die is mooi hoor. Gefeliciteerd :D

jynn jij hebt ook prachtige testen. geniaal dat ze het niet zagen! Waren te afgeleid door jouw zoon zelf.

Annekeruiter spannend een tuurstreepje! Jammer dat je hem niet op foto krijgt dan kon ik mee turen.

MoodyL knap dat jezelf in kan houden! Paar daagjes nog.

adriana balen! :( had het je zo gegund....lekker nog een natuurlijke plakker voor hele gedoe.

Sorry clarajilla ik herken het niet, zal voor je duimen dat het een positief teken is!

deezz ik heb die krampjes en steekjes juist nooit bij ongi. Dus misschien wel positief teken voor je.

zusje Beterschap en paracetamol kan absoluut geen kwaad. Er is zelf een onderzoek die aangeeft dat je weerstand iets verlaagd tijdens innesteling waardoor je zelfs ziek kan zijn door innesteling. Ik kan je de weblink wel sturen als je het interessant vind.

dayna ik heb er geen woorden voor cd 34 :( :( :(

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Vandaag al hele dag beetje kramp alsof ik ongesteld moet worden, nu net wat licht bloed verlies.. Als het morgen door zet mag ik op rood.

7. Asuka

Asuka Niet meer actief

Gefeliciteerd Jynn!

Gefeliciteerd andere meiden op roze! :)

Sorry voor mijn afwezigheid, ik wil er verder niet over hebben waarom.

Mijn NOD is inmiddels verplaatst naar 11 maart ipv 8 maart waar ik eerst stond.

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

En een schimmelinfectie door de antibiotica erbij.... het is niet mijn maand :( ach dan kan volgende maand alleen maar beter zijn..... Sorry ff klagen.

9. Stef1988

Stef1988 Lid

10 nov 2012
    89
    0
    6
    NULL
    Maassluis
    mammalap Fijn is dat he na een antibiotica, hier helaas ook erg bekend met het fenomeen... succes ermee!

10. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    #630 Tries123, 8 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2015
    Ja hoor daar is ze weer, die paniekerige tester 😉
    Vandaag NOD
    Zo'n rijtje laat toch weer zien dat er per test echt wel verschil in gevoeligheid zit. KV is gevoeliger, maar m'n action test van net knalt meer. Met zelfde piesje gedaan. Stemt me nog niet gerust dat ze nu niet veeeel donkerder zijn, maar goed, lichter zijn ze ook niet....
    Morgen voorlopig laatste testje doen... Dan gesprek met gyn... En dan toch eens proberen het los te laten😁

Nog testers vandaag?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,9 KB
      Weergaven:
      6
  11. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Tries, je urine wisselt ook van concentratie hè? Maar dat wist je denk Ik vast wel.

Ik ben bij mijn ouders en heb het testen een dagje los gelaten. Ik voel me als ik een paar uur niet eet meteen kotsmisselijk, ik voel een continue druk op mijn buik en steeds steekjes in buik en borsten. Maandag test ik nog eens een probeer dan de ha te bellen voor een verwijzing. Het voelt nu al allemaal anders dan de eerste en dat is goed, want die zwangerschap, bevalling en start doe ik liever niet meer over.
    Wij gaan vandaag op de terugweg langs koeckers om te eten. Aanrader voor mensen die een peuter hebben.

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames. Ik durf niet! Heel gek, normaal test ik me in de rondte en nu durf ik niet ;)

Tries zelfs de kv kan per test verschillen Hoe duidelijk hij is. Jouw testen zien er goed uit. Morgen lekker gesprek met gyn en dan inderdaad proberen minder tot niet meer te testen.

jynn ook voor jou onnodig om te testen vandaag. Gisteren zagen ze er zo mooi uit. Veel plezier.

13. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames... Ik ben ook erg blij met m'n testen... Ik hoop dat de angst op dat het fout gaat langzaam afneemt en dat ik gewoon weer een keer "leuk" zwanger kan zijn.

Jynn, goed dat je niet getest hebt... Bij jou ziet het er echt wel goed uit.

Mamalap, jij nog getest? Hopelijk een donkerdere test vandaag

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Test ligt nu in te weken. Moet zo gaan kijken......

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nope helaas dames :( ik schuif mee naar volgende maand. Hopelijk wordt ik nu wel op tijd ongesteld!

16. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getverdemme wat klote...

Zo raar dat je van de week toch echt wel een streepje had...
    Hopelijk volgende maand dan een mooie knaltest

17. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben hier toch vaak aan het spieken. Zie veel roze :)
    maar ook al de eerste ongi's :(

Wij hebben pauze eigelijk. Maar hebben toch rond de ei sprong gesext :)

Mag ik er nog even Bij? Kan iemand mij toevoegen.

Normaal is mijn cyclus (al jaaaren) 26 dagen. Dus dan kom ik uit op nod dinsdag 10 maArt. Maar vorige keer bleef het en dagje uit en begon het heel licht. Vandaar dat ik op mn ticker een cyclus van 28 heb. Dan is het 12 maart.
    dus wat zal ik aanhouden, 10 maar is wel de dag van de positesters zie ik haha... haha 12 maart maar.

Zijn er vandaag nog testers?

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ach ik ben ergens wel blij met dat streepje binnen 5 minuten. Geeft mij wel het gevoel dat mijn symptomen kloppen en dat ik überhaupt nog wel zwanger kan worden. Daar wordt je op gegeven moment ook wel bang voor dat het nooit meer lukt.
    dus inmiddels hebben we in ieder geval alle voorwaarden die nodig zijn en komt het vast binnenkort goed. Dus we gaan weer positief en vol goede moed door na nieuwe ronde.

19. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Oh, Mamalap wat jammer! Ben blij dat je moed houdt en je optrekt aan het positieve!

Tries, de streepjes zijn nog zeer duidelijk hoor!

Hier vanmorgen toch al getest op 12dpo en 10 dagen na Pregnyl 5000 eenheden. Donderdagmiddag nog een test gedaan en deze was omowit.

Bijgevoegde bestanden:

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh MoodyL mooi hoor. Hopelijk morgen nog wat donkerder dan weet je het. Ik duim voor je, wil je volgende maand hier niet meer tegenkomen ;)

Deel Deze Pagina