Super tries eindelijk op roze! Nogmaals gefeliciteerd haakmuts ik zie hem ook whoehoe! Morgen weer? Ik vind hem ietsie pietsie duidelijker MoodyL vooral omdat controle streep ook iets lichter lijkt. Ik durf je wel te feliciteren. Dus gefeliciteerd! Vandaag nog geen ongi hier hoor, temperatuur is nog steeds mooi. Zucht..... je hoopt dan toch dat het snel komt.
Dank je voor de bemoedigende woorden, Malalap! Heb het echt nodig... Zo onzeker na het laatste jaar. Ik hoop dat jij binnenkort ook zekerheid krijgt
Tries, hele mooie testen weer Gefeliciteerd! Mamalap, wat raar, zakt je temp normaal duidelijk voor ongie? Haakmuts, spannend! MoodyL, Ik zou de kv 2v5 doen. Action testen kunnen soms echt raar doen. Leuk om vroeg mee te testen maar om door te testen kunnen ze je echt onzeker maken soms.
Haakmuts en Moodyl, van harte gefeliciteerd!! Dayna, wat fijn dat ook jij je ei hebt gevonden! Ik ben boos op mezelf.. Ik heb me zoo laten gaan afgelopen weken, dit doe ik nooit meer.. De duivels zijn gearriveerd..
Dayna, ik ga morgen op 14dpo, als zeker alle Pregnyl weg is nog 1 test doen en daarna is het bloed prikken om de 4 dagen. Ik ga misschien wel de kv2v5 halen zodat ik niet kan zitten turen om te vergelijken. Edit. Of denken jullie dat ik al een Clearblue testje zou kunnen wagen morgen? Haakmuts, gefeliciteerd!!
Tries jeetje ...Hoop ook voor je dat deze een mooie plakkert is. Wat een sterretjes en rondes kan me voorstellen dat je dat angstig maakt.
Zusje zie je hier ook weer , hoe gaat t bij jou. (Heb ook bij de vorige 2 nodtopics je gezien ) wanneer mag je testen?
Je kunt morgen wel cb doen hoor MoodyL action is niet zo gevoelig en je hebt een mooie roze streep! Succes. Balen haakmuts dayna inderdaad mijn temperatuur zakt als een baksteen en dezelfde ochtend heb ik dan ook ongi. Behalve vorige maand, maar toen had ik ook lichte tuurstreepjes op 13, 14 en 15 dpo. Dus was ook al rare ronde. Ach het gezegde is echt zo komt tijd komt raad.
mamalap ik had vruchtbaar slijm en had linksonder pijn in mijn buik. Dus ik denk dat ik er wel van uit kan gaan dat waarschijnlijk die avond mijn eisprong is geweest. Nu 17dpo en mijn NOD. Het voelt steeds alsof er al wat uitloopt, dus ga tig keer naar de wc, maar nog geen bloed. Ging dus net ook naar de wc met het idee dat het zo ver was, dus heb niet getest. Maar ik ga er wel van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden. En zo niet dan ga ik me echt proberen er niet meer zo mee bezig te houden. Gisteren hebben mijn vriend en ik flinke ruzie gehad, omdat hij vindt dat ik er veel te obsesssief mee bezig ben. Hij zei dat ik alleen maar moeder wil worden en dat het me niet interesseert met wie. Dat is natuurlijk niet waar, maar als hij dat nu zo voelt... Ga ik echt mijn best doen om het gewoon zn gangetje te laten gaan. Ik wil gewoon gelukkig zijn met hem samen en dan zien we wel wanneer het zo ver is. Het is ondertussen wel duidelijk dat zwanger worden niet te plannen is! Maar ik ben nou eenmaal zo dat als ik iets wil, ik het gelijk wil. Maar helaas gaat dat niet altijd.
Gefeliciteerd dames die zwanger zijn! Gaaf hoor hoop dat t allemaal goed blijft gaan! Ik had eind van de ochtend licht roze bloedverlies.. Verder niks er bij gekomen maar denk dat ik door ga voor de volgende ronde. .
In mijn normale cyclus zou ik vandaag ongi worden maarja ga nu maar uit van morgen of woensdag. Heb geeen symptomen en heb dr weinig hoop in
gefeliciteerd dames met een positieve test!... Balen voor de dames waarbij de duivels zijn langs gekomen... hier vanochtend getest 12 dpo hartstikke wit! Maar goed woensdag pas NOD dus heb nog hoop...
Tries, Haakmuts, Moodyl gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Wens jullie en mooie zwangerschap toe. Helaas heeft het voor ons deze ronde WEER niet zo mogen zijn. Ik mag dus op rood, en wij maken ons klaar voor de officiƫle 1,5 jaar. Hopelijk meer geluk dan alle afgelopen maanden.
Gefeliciteerd haakmuts en moodyl! Zondag niet getest, Vanmorgen wel weer. 1 april (geen grapje) eerste echo en gyn, spannend!
lacey vruchtbaar slijm en pijn in de buik is geen garantie voor een eisprong natuurlijk jynn mooie knaller die laatste! nu ophouden met testen.... op naar de echo. lekker genieten meis! Dames op rood balen Ik ga jullie morgen of overmorgen vergezellen, alle symptomen en klachtjes die ik had zijn sinds vandaag weg. dus de ongi kan komen. snel door met clomid.
Zou ik met jullie mee mogen kletsen? 14 maart is mijn NOD. Ronde 8 2e kindje. Gestopt met de pil mei 2014 Ik vanavond een action test gedaan en we zien samen toch echt een heel licht streepje. Al die maanden heb ik geen streepjes gezien (alleen op ovu testen), ik ben dus helemaal in de wolken ☺. Morgen ochtend een kruidvat test doen en snel naar de kruidvat voor nog meer testen. Hopelijk blijft deze plakken.
Tries: nu dan echt gefeliciteerd! Haakmuts: Van harte!!! Suzanneke: Balen Hoi dametje, ik probeer deze ronde echt tot na nod te wachten en deze is donderdag/vrijdag. Dus heb mezelf voorgenomen zaterdag pas te testen als ik dan nog niet ongi ben... Maar gezien mijn trage HCG aanmaak weet ik niet of dat al te vroeg is... Volgens mij mogen wij tegelijk testen Wat ontzettend balen appelboomje! Het was je zo gegund! Ze zijn mooi opgelopen Jynn. Ben een tikkeltje jaloers Welkom en spannend labrador!