NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Asuka, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Oeh ook voor jou spannend teletubbie!

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Zusje, ik ben zo benieuwd naar jouw test!

Dames op rood, echt balen, succes in de volgende ronde!

Teletubbie, ow puisten zijn niet leuk! Wanneer is nu je NOD?

Wij gaan het vanaaf nog ff gezellig maken, ook al is mijn ei denk ik vanmiddag gesprongen. Hebben we iig ons best gedaan :p ;)

3. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Grrr wat ben ik nerveus en ongeduldig!
    Action van vanochtend is net zo licht als die van gister eind van de middag. En nu begin ik me gelijk zorgen te maken!
    Nu weet ik dat action wat minder gevoelig is dan kv, dus op zich zou ik blij moeten zijn dat deze al een lichte streep geeft. Maar ik ben zo bang dat het weer fout gaat! Ik wil ze graag snel donkerder zien worden voor mijn gemoedsrust.
    Ook weet ik dat het op zich al bijzonder is dat ik voor nod positief test, dat heb ik immers nog nooit gehad.
    Het lijkt alsof mijn borsten iets minder zeer doen dan gisteravond. Voel wel nog steeds van alles in mijn onderbuik. Het is anders dan ongi krampen. Ongi krampen voelen doffer/zwaarder.
    Ook zit ik me nu druk te maken om mijn nod. Het gemiddelde van mijn 8 cycli is 31. Het gemmidde van de laatste 3 is 30. Maar houd ik een lf van 14 aan, dan is mijn nod vandaag/morgen. Maar hadden mijn testen dan niet al donkerder moeten zijn?
    Ik word gek!!! Nu maar werken. Weer 2 dagen kleuters, dat leidt gelukkig af!

4. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit is dus typisch jezelf gek maken! Sorry voor mijn reactie zo maar ik bedoel het niet zo rottig als je misschien kunt lezen. Het hcg hormoon verdubbeld eens in de 1.5tot 2 dagen volgens menig bericht hier op het forum. Google eens dan kan je lezen dat 85 % van de vrouwen een verdubbeling per 48 tot 72 uur heeft.
    Tip test een paar dagen niet. Je maakt jezelf gek nu.

5. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Heb je foto van je testen onder elkaar, zusje?

6. Stef1988

Stef1988 Lid

10 nov 2012
    89
    0
    6
    NULL
    Maassluis
    gisteren was me NOD maar niks geen bloed... durf niet te testen ben bang voor teleurstelling en dat me lichaam gewoon nog aan het "ontpillen" is... pffff lastig dit.. nog steeds zeurende buikpijn al 8dgn...

7. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Stef1988: Ik ben heel benieuwd, het kan natuurlijk dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Wanneer denk je te gaan testen, wordt nieuwschierig!

Zusje: Hou eens heel snel op met jezelf gek te maken!! Hcg stijgt wel maar niet dat je in 12 uur een verdubbeling hebt.. Probeer rustig te blijven, stress is in elk geval nooit goed. Ik weet dat het makkelijker gezegt is dan gedaan maar probeer vanavond niet te testen en op zn vroegst morgen ochtend weer. Als je dan weer een streepje hebt (al is t maar ietsjes donkerder) dan is het goed! Je zecht zelf dat je traag hcg aanmaakt, gun het een beetje tijd. Je moet nog zeker 8 maanden wachten.. ;) Succes!

8. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL

Gefeliciteerddd jynn! Wat leuk om te lezen dat je zwanger bent!

Als je 21ste je ovulatie had, welke dag voor nod had je al je eerste positieve test? En heb je ook een innestelingsdip gehad in je temperatuur?

wilde vragen hoeveel dagen je rondom de eisprong geklust hebt. Hoop zo dat we allemaal een kans maken aankomende maand!

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Zusje een streep is een streep dus zwanger, punt! Probeer het los te laten. Verder kun je niet veel meer dan afwachten en dat is moeilijk. Maar dat duurt nog wel langer dat adfwachten ;). EN uiteindelijk zegt de dikte van je streep niet zoveel. Vorige zwangerschap op 11dpo al een dikke streep en toen liep het heel snel op. Reden... het waren er 2. Helaas is dat harstikke fout gegaan.

Hier niet getest vanochtend. Na mijn gestress van de week door veel te vroeg testen en de teleurstelling die daarbij kwam kijken durfde ik vanochtend niet. Kon nog een teleurstelling even niet aan. Dus wacht toch echt tot mn nod op zaterdag. Vind het wel heel spannend, voel echt van alles maar heb ergens nu ook het gevoel dat mijn lijf me voor de gek houdt.

10. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    dankjewel!

Ik had de woensdag (11 dpo) een tuurtest. Onze timing komt uit op 2 dagen voor de eisprong. Er van uit gaande dat mijn ei 1 dag na de positieve test gesprongen is.

De dip weet ik niet, aangezien ik al 9 maanden lang ieder dag on 6. 10 mijn wekker af liet gaan om te temperaturen, ging mij dat opbreken en deed ik dat alleen nog rond de eisprong. Wel had ik op 8 en 9 dpo bij afvegen in de ochtend een beetje roze.
    Maar ik had wel zo'n druk in mijn buik dat ik dacht dat ik ongesteld ging worden.

Ik weet niet of de acupunctuur me heeft geholpen, maar las dat Veel vrouwen er baat bij hadden. Dus wellicht dat iemand daar nog wat aan heeft. Het reguleert ook je cyclus en doorbloed je baarmoeder beter tbv innesteling. Maar mijn verzekering vergoede veel.

11. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag nod.. ben benieuwd! Nog niks aan de hand..

12. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    He dames,

Ik heb niet veel mee gekletst maar ben best onzeker nu vandaar dat ik graag wil weten wat jullie denken van m'n situatie... Gistermorgen 11 dpo een witte test, s avonds een beetje roze bruinig verlies bij het afvegen, zou dit van de innesteling kunnen zijn? Eisprong heb ik gerekend 1 dag na m'n positieve test en normaal gesproken kan ik de klok erop gelijk zetten dat ik dan na 14 dagen ga vloeien... Wat denken jullie? Is er nog hoop??

13. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Simmer, er is altijd hoop. ;) Aan de hand van deze informatie kan het echt van alles zijn, inderdaad een late innestelig of een vroege mesntruatie. Het is even afwachten.. Maar als het inderdaad een late innesteling is duurt het nog even voor je positief kunt testen natuurlijk.. Ik weet dat het moeilijk is, maar geduld...

Deezz, ik ben heel benieuwd. Als het bij mij losgaat dan is het toch eigenlijk altijd 's ochtends bij het opstaan, bij jou niet? Wanneer ben je van plan om te testen?

14. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zusje hoop dat hij morgen donkerder is..wanneer was je nod?

streep is een streep geldt helaas niet altijd :(
    Maar vind hem wel.duidelijk zusje en geen bloed nog he plus dat er nog maar een dag tussen zit ;)
    jij blijft hier zwanger en ik ga naar de volgende ronde dat was afgesproken he ;););)
    duim voor je en de rest!

15. Stef1988

Stef1988 Lid

10 nov 2012
    89
    0
    6
    NULL
    Maassluis
    suzanneke: ik denk vanmiddag testen, het is tenslotte na NOD dus zou smiddags ook positief moeten zijn... ik heb ook de laatste 3 dgn last van soort opvliegers, me gezicht gloeit dan onwijs en dat zakt na paar minuten weer weg.. ik laat het iig weten.

16. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Klopt, bij mij ook. In ieder geval in de ochtend. Ik ga vanavond testen halen. En dan morgenvroeg testen. (Mits het niet alsnog komt)

17. Stef1988

Stef1988 Lid

10 nov 2012
    89
    0
    6
    NULL
    Maassluis
    #797 Stef1988, 12 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2015
    omg!!... een heel licht streepje... net getest :$.. morgenochtend met ochtendurine testen... niet makkelijk een foto ervan maken maar misschien zien jullie het...

Bijgevoegde bestanden:

18. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Gefeliciteerd! !!!! Als dit met middag urine is ben jij wel zwanger hoor! !!!

19. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Nou duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Die zal morgen met ochtendurine wel duidelijker zijn denk ik :D

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Gefeliciteerd Stef!

Deel Deze Pagina