Mamalap ik had op 22 februari rekbaar slijm en op 23 februari een positieve ovutest. Alleen qua symptomen lijkt het wel alsof er helemaal geen eisprong is geweest. Dat kan theoretisch gezien natuurlijk best. Nu op dag 33, mijn langste cyclus was 34. Maar ik verwacht geen ongi hoor. Misschien gewoon een cyclus overgeslagen?
Heb nu net met middagurine getest maar weer een licht tuuuur streepje , misschien ieeets donkerder maar amper te fotograferen.... ik snap er niks van. Laat hem nu ff drogen en dan maar kijken of ik er een foto van kan maken. Kan er iets anders zijn dat je lichte super vage streepjes test? Mn vriend ziet hem nu ook alleen die is zo nuchter. Ben ongesteld. Heb buikpijn. (Bloed is nu bruin) en gewoon zere buik dus ik ben in de warrie haha..foto volgt
Lasyog of het te zien is hij is zoals jullie zien nog wat aan het opdrogen en de roze gloed er nog op. foto is direct gemaakt.
Dametje, gezien de omstandigheden zou ik een bbz niet uitsluiten. Bij mij ook menstruatie goed doorgekomen, maar omdat ik gespannen borsten had toch een test gedaan en deze was positief! Op 6,5 weken echo en lege baarmoeder. Bleek het in mijn eierstok te zitten. Kenmerkend is zeer traag oplopend hcg.
Nou na opgedroogd. .. maar kan begrijpen als je niks ziet. morgen met ochtend urine en anders weet ik t ook niet. Sommigen hebben dat, die piesen heeeeeele vage strepen of zo haha En als de streep zo licht is of je moet hem zo bestuderen dan is het gewoon vals zeker als ik al zover na mn nod zit...
Misschien is het heel vroeg mis gegaan? Ik werd ook ongesteld en had ook nog posi test. Hij was zelfs donkerder dan voor ik begon te bloeden. Nadat het bloed weg was nog een test gedaan en toen was de test ook weer wit.
Ook al hebben jullie een pauze ingelast dametje, ik zal toch voor je duimen dat het goed zit. Adriana, wanneer je een cyclus overslaat, hoe weet je dan weer wanneer je nieuwe cyclus begint? Nog een ovutest gedaan om te kijken wat deze nu aangeeft?
Ik ben hartstikke nieuw hier mijn NOD was gister en ik wil morgenochtend testen. Ik ben erg nerveus omdat ik me hartstikke zwanger voel! Maar dat had ik vorige maand ook en toen werd ik na een week overtijd alsnog ongesteld. Toch voelt het nu anders, ben zo benieuwd!
Tja dat is moeilijk te zeggen. Ik doe nu wel ovutesten en zie wel wat er gebeurt. Gister was hij bijna positief, vandaag ietsje lichter. Zometeen weer even testen. Ik vind het wel spannend, zeker nu ik voorgaande berichten lees over bbz Ik voel me er gelukkig wel rustig onder en dat is toch ook belangrijk. @dametje, ik zie echt geen streepjes bij jou sorry....
Ik heb begin februari een v.mk gehad en mijn ovu testen leken ook steeds positief te zijn maar op dag 38 kreeg ik pas echt mijn knaller. Ik zal morgen ff een foto maken en hier plaatsen van mijn rijtje. Heb je een foto van je posi ovu test?
Bah adriana wat vervelend niet weten hoe en wat. Daar weet ik alles van. Maar uh je had toch ook lichte bloeding gehad? Is misschien toch jouw ongi geweest. Dat het deze keer een lichte bloeding was?
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥ 8. (8) - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7 - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz) - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 - Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Sahi, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 9. (9) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Roosje35, 35 jaar, 1e kindje, ronde 19 (ronde 3 na mk) - Tries123- 32 jaar, 2e kindje, ronde 18 - 2013mama, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 10. (2) - Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 11. (6) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Suzanneke 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) - Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Suikerspin, 1e kindje, ronde 26 - Stef1988, 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde 12. (3) - Deezz, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde - Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, hou ik niet meer bij - Dametje , ? jaar, ? kindje ? ronde 13. (3) - Hummeltje, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 na MK - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na mk - Zusje84, 30 jaar 1e kindje, ronde 12 14. (7) - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 - MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8, 2e na 2 mk - Mamavansem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Girlie12, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 - LiLaa, 27 jaar, 3e kindje - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk) - labrador, ? jaar, 2e kindje, ronde 8 Datumloos (2) - Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde - Fidel2010, 29 jaar (2 mrt jarig), 2de kindje, ronde 9 Totaal: 42 Zwanger (9), Ongesteld (19), MMM (3), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Dayna ik heb geen foto van de test want ik was toen op mn werk dus deed het stiekem. Maar nu twijfel ik dus idd of die wel echt positief was. Mamalap ik heb van 3 tot 8 maart bruinverlies gehad, max 2 inlegkruisjes per dag, 4 maart zat er ook een veeg donkerrood bij. Dus ik sluit het niet uit dat dat mn menstruatie was, veeeeeel te vroeg. Afwachten maar...... Annemie balen zeg! Succes volgende ronde.