Dames! Kan ik mij nog bij jullie aansluiten? In februari kreeg ik voor 6e keer in 14 maanden tijd een miskraam. Een week daarna baarmoeder schoon, negatieve test en is het herhaaldelijk miskramen onderzoek gestart in het ziekenhuis... Vrijdag ineens zere borsten, de hele week in de ochtend beroerd, lage rugpijn, veel plassen... Volgens de gyn moest ik voor m'n menstruatie de eerste dag van de miskraam pakken om m'n NOD te berekenen. Die was gisteren... In eerste instantie nooit aan een eventuele zwangerschap gedacht, maar mijn man vond me de laatste week nogal "kattig" en maakt de welbekende opmerking: 'je lijkt wel zwanger' Toen ging het lichtje branden! Vanmorgen getest, en ja hoor! Een lichte tweede streep (ik heb ze nog nooit donker gehad, ook niet tijdens de zwangerschap van mijn zoon) Wat nu? Willen jullie mee kijken? De streep verscheen met twee minuten ongeveer, maar krijg hem minder goed zichtbaar op de foto. In het echt hoef ik er niet voor te turen. Meer dames die direct na een miskraam zwanger raakten?
Ik zie hem zeker! Ik begrijp je terughoudendheid heel goed, ook al heb ik geen ervaring met miskramen. Ik ga heel hard voor je duimen dat het een plakkerd is
Bedankt voor jullie reacties dames! Ik begin er zo langzamer erg onzeker van te worden... Om over blijdschap nog maar te zwijgen... Ik hoop dat deze blijft plakken!
Gefeliciteerd do. Ik zie ook een streep. En na een miskraam is de kans juist groter gelijk weer zwanger te worden heb ik mij laten vertellen omdat het hormoon nog aanwezig is en dat is weer bevorderlijk voor de bevruchting. Ik mag op rood trouwens. Werd 18 maart ongesteld. Cyclus was nu 39dagen