Hier de ongi sinds gister echt voorbij.. Mijn cyclus is na de mk beetje onregelmatig, maar besloten deze ronde even geen ovulatietesten te gebruiken.. Mijn ei springt tussen zondag en woensdag.. dus eind deze week tm eind volgende week gewoon veel gezellig maken, dan kunnen we hem in ieder geval niet missen.
Welkom vonniej! Die buikpijn kan soms echt vreselijk zijn. Hier cd 11, de speurtocht is officieel geopend hier, mijn vroegste ei was op cd 11 namelijk. De test begon vanmorgen iets op te lopen. Bmm is nog steeds hoog. Helaas sinds gisteren ziek thuis. Dus net paracetamol tegen de hoofdpijn want wil wel alle kansen benutten en dus om de dag vrijen. Gelukkig verder weer opgeknapt.
Jynn ik doe met je mee! Hier vandaag ook weer 1e ovulatietest gedaan. Vanaf vandaag weer om de anderste dag op advies gynaecoloog
Pffff nou ik ben jaloers... Ik zit vandaag op cd8 en kan pas vanaf dag 12 testen... Meestal komt mijn ei rond dag 17 maar wil hem zeker niet missen. Wachten duurt lang..... Succes jynn en mamalap!
En we zijn weer begonnen!! Ongie is hier ook weer de deur uit, vanaf vandaag weer om de dag vrijen en dat anderhalve week.. Gebruik geen ovulatietesten of iets dergelijks.. Heb sinds de bbz een eileider minder en dus wat minder vruchtbaar, hopelijk lukt t snel.. Wil echt een speelkameraadje voor dl.. Veel succes dames!
Gisterenavond liep ik echt tegen de muren omhoog van de pijn. Ik probeer niets buiten paracetamol te nemen nu ik zwanger wil worden, maar het was zo erg dat ik alleen nog maar kon ijsberen, dus mijn vriend heeft gezegd dat ik compleet gestoord was dat ik nog niets innam. Toch maar gedaan dus.. achteraf gezien heel blij mee want het was niet te doen. Lang geleden dat ik zoveel pijn had.. ik denk zeker 10 jaar. Nu weet ik ook weer waarom ik in eerste instantie aan de pil ben gegaan Dit is de eerste maand dat ik ga temperaturen en ovulatietesten ga gebruiken. Omdat ik echt geen idee heb van wanneer mijn eisprong zou zijn, zouden jullie mij kunnen aanraden wanneer ik het beste kan beginnen met testen? Hoeveel dagen na het begin van de cyclus? Dit is allemaal nieuw voor mij, ik moest mezelf met mijn slaperige hoofd vanochtend ook echt even eraan herinneren dat ik moest temperaturen, haha.
Deze ronde wil ik het waarschijnlijk ook zonder ovulatietesten gaan proberen en dan het gewoon om de dag gezellig maken. Maar vanaf wanneer zouden jullie het gezellig gaan maken? Ik ben 14 feb. ongesteld geworden en heb een gemiddelde cyclus van 23 a 24 dagen. Meestal rond dag 12 a 13 mijn ovulatie. Wat adviseren jullie?
Hier ook geen ovulatie testen deze ronde. Gewoon flink veel klussen en dan zien we t wel. Mn ei is qua pijn niet te missen. Gisteren weer van start gegaan, benieuwd of t deze ronde gaat lukken. Mn ei zal ergens volgende week woensdag komen denk ik.
Aangezien er gevallen bekend zijn van zaadcellen die een week kunnen overleven, beginnen wij altijd een week ervoor zeker. Maar eigenlijk doen we dat zodra de ongesteldheid helemaal weg is. In jouw geval zou ik dat ook doen en dan tot de ovulatie zeker geweest is. Dat omdat je ei best op tijd komt. Hier is cd 12 aangebroken, nog steeds aan het speuren naar mijn ei, de testen lopen heel lichtjes op, maar nog niks concreets. Vandaag is onze rustdag, morgen weer aan de bak. Gisteren is het gelukkig wel gelukt, mijn kleine mannetje was niet helemaal fit nog en kwam 2 keer. Gelukkig was zijn/onze timing precies goed Ben benieuwd wat mijn testje vanavond doet!
Sorry, wil graag even mijn (figuurlijke) ei kwijt: Hoe frustrerend is het wanneer alles in je lichaam en vooral je gevoel schreeuwt dat je zwanger bent, maar de testen blijven wit of tuurstrepen al ruim een week lang.... Tuurlijk weet ik dat er niets anders op zit dan wachten, want uiteindelijk zal er linksom of rechtsom toch duidelijkheid komen, maar ik wil zo graag NU een positieve test en een plakbeeb. Vind dat ik onderhand lang genoeg wacht! Zo, dat moest er ff uit!
Ik meld mij ook graag aan. Ik ben 35 jaar, eerste kindje, 19 maanden bezig, en ronde 3 na miskraam. Ik verwacht maandag mijn eisprong, en dus is mijn NOD 9 maart. Waarschijnlijk wordt het niets deze maand, want door onregelmatige diensten van vl en mijn eigen werk kunnen we alleen vrijdag en zondag klussen, dus niet op de dag van de eisprong of daarna, en ook niet daarvoor veel. Baal ervan, tijd tikt toch door....
@Dalk, ik zou als ik jou was vanaf nu starten met om de dag klussen, en dat toch zeker tot eind volgende week volhouden, dan heb je m sowieso niet gemist.. @zusje84, ik begrijp je frustratie.. Ik teste 2x pas een week na nod positief, geen bloed geeft moed!! Heb je meer kwaaltjes? @Roosje, zaadcellen kunnen tot een week in leven blijven, zie dit niet als een verloren ronde! Wie weet?! @Haakmuts, ik weet niet of je dit leest maar ik zag dat jij ook een bbz hebt gehad.. Heb jij een besparende operatie gehad of ook iets weggehaald? Ik heb nu flink last van rugpijn en steken, maak me nu echt snel zorgen omdat dit ook bij de bbz het geval was en ik ook ongie ben geweest, wil het nooit meer meemaken..
Ik had op 11/12 dpo een 2-daagse bloeding. Als dat ongi was, had ik een cyclus van 26. Zo kort heb ik nog nooit gehad. Normaal voel ik niets in mijn buik tussen ongi en ei en het blijft nu rommelen. Tijdens lf voel ik wel altijd van alles. Ben constant erg moe. Vandaag al moe om 11 uur na goede nacht slaap. Bij vlagen misselijk. Vieze smaak in mijn mond. Hoofdpijn. Tuurtesten (dan weer wel, dan weer niet). Geen pijn aan mijn borsten, maar wel apart gevoel zo nu en dan. Dacht dat mijn tepels ook wat groter waren. Veel ruiken. Pukkeltjes (maar die heb ik wel vaker zo nu en dan). En al vrij snel met eten een vol gevoel (dus eet weinig/minder), maar dan weer redelijk kort erna alweer een honger gevoel. Maar vooral dat mijn gevoel zegt dat het zo is. Maar ja, alle symptomen kunnen ook ingebeeld of wel op een andere wijze te verklaren zijn. Bovendien kan nu ook de wens de vader van de gedachte zijn.....
Wat spanning allemaal. De een zit al rond haar ei... de ander niet! Nou succes allemaal. Hier in afwachting na mijn vmk.. bloed nu een weekje. Mijn bloeding werd heviger op de dag van mijn oorspronkelijke. dus ben benieuwd hoe alles nu op gang komt.
hallo allemaal! Mag ik er bij jullie bij op het lijstje? Mijn nod verwacht ik op 8 maart Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Intussen zijn we voor een intake naar het ziekenhuis geweest en volgende week krijgen we van de 1e onderzoeken de uitslag. Ik zit dus nog niet 'echt" in de mmm. Best een spannende tijd
♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥ 8. (5) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7 - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz) - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 - Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 9. (8) - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 6 - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Roosje35, 35 jaar, 1e kindje, Ronde 19 (ronde 3 na mk) 10. (2) - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk) 11. (8) - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16 - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk) - Suzanneke 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) - Zusje84, 30 jaar 1e kindje, ronde 12. - Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 2 - Priscil1986, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 12. (1) - Deezz, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde 13. (1) - Hummeltje, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 na MK 14. (5) - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 - MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8 na 2 mk - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na mk - Mamavansem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. Totaal: 31 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiĆ«ren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Goedemorgen dames welkom voor de nieuwelingen! Roosje ik ben het met zusje eens als jouw eisprong maandag is, dan is vrijdag en zondag perfect hoor! Dus er gewoon voor gaan Appelboompje wij hebben lang lang lang geleden al eens in een topic geschreven samen (weet niet meer welke). Vervelend dat het zelf niet zo goed lukt, hopelijk komt er wat nuttigs uit bij gyn. Zusje wat vervelend inderdaad! Hoeveel dpo zou je nu dan zitten? En wanneer heb je jouw laatste test gedaan? Hier nog op zoek naar ei, maar cd 14 zit ik. 2 keer eisprong op cd 18 gehad en 1 keer cd 19 dus ik vermoed dat het nog paar daagjes duurt. straks ovulatietest dag 3 erin knallen. Temperatuur doet het in ieder geval weer mooi en ovulatietesten waren goed licht eergisteren en gisteren. Denk dat er zeker wel een eitje komt. Dat is altijd de vraag natuurlijk met pcos en geen echo's meer.
Goedemorgen. Hier cd 13 en de testen van gisterenavond een vanmorgen waren al een stuk donkerder maar nog geen knaller. Verwacht mijn ei op dag cd 16 zoals de testen er nu uitzien. Vanavond voor het eerst acupunctuur voor feriliteitsbevordering. Ben zo benieuwd! Maar kijk nog niet echt uit naar al die naaldjes. ...
Goedemorgen meiden! Ik begin er terug moed in te krijgen voor deze ronde. Ongi is sinds gisteren gedaan en meteen een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog volgende week donderdag om te kijken of er een eisprong aankomt. Ben gisteren ook de action binnengewipt en 4 pakken ovulatietesten en paar zwangerschapstesten aangekocht. Meisje aan de kassa keek eens heel vreemd en ik heb vriendelijk terug gelachen Aan de dames die al rond de eisprong zitten veel plezier de komende dagen