NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Asuka, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Ik verwacht mijn eisprong mogelijk volgende week woensdag of donderdag. Is dan zaterdag, maandag, woensdag, vrijdag een goede timing of zouden jullie het anders plannen?

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jynn ik ben ook benieuwd of het wat is. Laat je straks wat horen?

MoodyL haha jepp alle testen kopen is altijd grappig. Ik heb 1 keer de vraag gehad of ik nog vragen over het product had. Mijn dochter liep naast me......Uh ik heb er al 1 dus geloof dat het wel goed komt ;)

Dalk dat is perfect! Tot de tijd dat je jouw eisprong in jouw temperatuur kaartje gevonden hebt is om de dag goed.

Hier mega vruchtbaar slijm sinds vandaag. Eerdere rondes clomid niet zoveel gehad. Ovulatietest was nog negatief. Misschien eisprong paar dagen eerder. I hope so!

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    MoodyL: Ik moest wel lachen om jouw berichtje. Ik denk altijd dat hun moeten lachen omdat ik als een halve james bond door de zaak loop. Ik screen eerst alle gangpaden af of ik geen bekende ergens in de winkel hebt. Daarna probeer ik als een hans klok de test zo onherkenbaar mogelijk naar de kassa te smokkelen. Daarbij probeer ik me nog zo normaal mogelijk te gedragen, anders denken ze straks dat ik wat aan het stelen ben ofzo. De ene medewerker gaat er heel discreet mee om, de andere wat minder. Tegen de tijd dat ik de winkel uit ben, ben ik een jaar ouder man. Dus ik bedacht me, misschien ga ik ze wel een keer online bestellen. :D:D:D

Dalk: prima timing! Wij hebben net de andere dagen. Ik probeer altijd dat ik maandag een rustdag heb, omdat ik die avond tot half tien les moet geven en daarna redelijk kapot ben.

Mamalap: Jahoor, laat wel weten hoe mijn eerste date is gegaan als levende voodoopop. Ik ben om half 7 aan de beurt. Het gekke bij mij is dat nu mijn eisprong eraan komt, mijn slijm ineens weer wit, dik en weinig wordt. Hoop wel dat hij gewoon doorzet. Was vorige maand ook, dus komt vast wel goed. Maar als ik ziek ben geweest heeft dat altijd wel invloed.

Mijn mannetje slaapt, de wasmachine draait. Tijd voor een kopje thee!

4. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik moest hard lachen om je James Bond verhaaltje :D
    Ik had laatst zo’n nare ervaring met testen kopen bij de Action, dat ik ze sindsdien niet meer in de winkel wil kopen. Als ik de KV 2V5 testen wil hebben, stuur ik vriendlief erop af. De rest komt van Sensitest, scheelt me ook nog bakken met geld omdat ik nogal een serial tester ben. Ik gebruik dus lekker die goedkope dipsticks.
    Als ik de KV 2V5 testen haal peuter ik ze uiteindelijk toch open om meer te kunnen zien.. dus dat buitenkantje zit er toch maar voor niets op :p

5. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    [QUOTE\]
    Zusje wat vervelend inderdaad! Hoeveel dpo zou je nu dan zitten? En wanneer heb je jouw laatste test gedaan?.[/QUOTE]

Laatste test was gistermiddag (geen geconcentreerde urine). Was weer tuurtest. Zou nu op een dag of 20-25 dpo zitten. ...
    Heb nu besloten om nog n zw.test te doen zodra ik een positieve ovu.test heb. Weten we t zeker. Ook mijn ei zit er namelijk aan te komen.

Wat een hoop gezelligheid de komende week ;)

6. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hoi hoi, nou zoals beloofd aan mamalap hierbij mijn acupunctuurverhaal. Ik ben niet zo super zweverig, maar ze had het dus over meridianen die niet helemaal lekker liepen. Dus dan krijg je koude op de baarmoeder wat dan niet goed was voor een nesteling. Had ook met mijn keizersnede te maken. Denk dat jullie daar niet zoveel aan hebben. Maar ze vroeg ook of ik stolseltjes had bij mijn menstruatie. Dat schijnt niet zo te horen in hun beleving. En dat mijn cyclus wisselend was en mijn ei zo laat kon komen.

Degene die het me aanraadde had meteen een normale cyclus, dus daar hoop ik het dan voor te doen iig. Ook gaf ik aan een hoge piep 24/7 in mijn oren te hebben en dat had er ook mee te maken. Nou al zou die alleen maar weg gaan, dan ben ik al superblij.

Er was maar 1 prikje dat ik echt wel ff voelde. De rest nagenoeg niet. Maar goed, zo nog even testen en dan nog ff klussen. Heb donderdag een vervolg afspraak staan en heb kruiden mee gekregen. Eerst maar eens googlen voor ik het ga gebruiken. Ik neem niet zomaar iets aan/in :)

7. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Hier ook een traantje weggepinkt toen ik me voorstelde hoe je als een James Bond door de action stormde :)

Acupunctuur is echt niets voor mij. Heb wel al eens getwijfeld om naar de osteopaat te gaan en alles op zijn plaats te laten zetten :)

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jynn ik ben ook geen zweverig type, (bèta meisje) maar ik denk wel dat ons lichaam ook bestaat uit energie en die energie wel te sturen is in een lichaam. Dus laten we hopen dat de acupunctuur dat doet voor jou. Fijn dat het meeviel ;)

9. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Wat doet / kan een osteopaat ook alweer precies?

10. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ik pik het even van wikipedia: "Osteopathie is een alternatieve geneeswijze[1] die uitgaat van de veronderstelling dat een verminderde beweeglijkheid van weefsels en structuren in het lichaam een nadelige invloed heeft op de gezondheid.

Ik ben een paar keer geweest met mijn toen 5 weken oude dochtertje en was zeer sceptisch. Maar ik heb gezien met mijn ogen wat die man verwezenlijkt heeft. Daarom dat ik denk dat het misschien voor mij ook wel iets kan beteken...;)

11. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥

8. (5)
    - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4
    - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7
    - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz)
    - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10
    - Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17

9. (8)
    - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 6
    - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15
    - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5
    - Xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - Roosje35, 35 jaar, 1e kindje, Ronde 19 (ronde 3 na mk)

10. (2)
    - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk)
    - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk)

11. (8)
    - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5
    - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16
    - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk)
    - Suzanneke 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz)
    - Zusje84, 30 jaar 1e kindje, ronde 12.
    - Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - Priscil1986, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4

12. (1)
    - Deezz, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde

13. (1)
    - Hummeltje, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 na MK

14. (5)
    - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8 na 2 mk
    - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na mk
    - Mamavansem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5
    - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4

Datumloos.

Totaal: 31

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet

12. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Het lijstje is nog niet zo super groot voor deze ronde.....zouden er nog meer bij komen?

13. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Denk t wel... Maar ubt biet ergvinden, kan ik t tenninste bijhouden!

Probleem hier.... Wordt nu al ongeduldig! Moet echt afleiding gaan zoeken....

14. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Heb gisteravond eens zitten tellen...
    Heb sinds mijn ei 14 testen gedaan:$.
    7 hebben een tuurstreep en 7 zijn omowit (waarom zeggen we hier op het forum eigenlijk omowit en niet robijnwit of ariëlwit?).
    1 kruidvat, 1 Z&K en 5 actiontesten zijn robijnwit.
    1 kruidvat en 6 Z&K geven een tuurstreep. Ik weet alleen niet wat ik nu in welke volgorde heb gedaan. Maar wat moet ik hier nu van denken....

Nee ik ben totaal niet testerig c.q. obsessief:D

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zusje mag ik eerlijk zijn? Ik denk dat jouw 2 daagse bloeding een menstruatie is geweest. Die van z&k geven bij mij altijd tuurstreepjes. dat zou dus inhouden dat je hopelijk over paar dagen jouw eisprong krijgt. Ik snap dat het balen is :(

16. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Tuurlijk mag je eerlijk zijn. Ow dat deed je al :p.
    Dat dacht ik enerzijds ook, maar anderzijds is er zoveel dat het tegenspreekt...
    En ik heb nog nooit tuurtestjes gehad, ook niet met z&k.
    Ovutesten geven al lichte tuurstrepen. Hoop dus dat mijn ei anders snel komt...

17. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Hallo dames,

Hier begin ik al wat vochtiger te worden - nog geen rekbaar slijm. Ik denk dat we vanaf vandaag het om de dag proberen te doen, zodat we de eisprong niet missen. Hoop dat het lukt gezien mijn onregelmatige diensten.

Ben benieuwd of mijn cyclus deze ronde weer gewoon 'normaal' is.

Succes allemaal met de zoektocht naar het eitje! En hopen dat het een vruchtbare maand mag zijn!

18. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    have fun

19. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hoi allemaal,

Teletubbie, veel plezier :)

Dalk, er komen er zeker nog wel bij, sommige wachten eerst hun eisprong af omdat hun cyclus heel onregelmatig is of omdat ze er dan teveel mee bezig zijn.

Hier: Vanmorgen was mijn test minder fel, maar ik heb nog geen knaller gehad. Temp was vanmorgen 36.89. Test net gaf ook nog geen duidelijkheid. Dus hoop dat ik mijn knaller morgen heb. Dan blijft mijn nogdnetjes de 8ste.

Ik heb op mijn buik, onder mijn navel, een grote blauwe plek van de acupunctuur. Voelde me ook wat anders vandaag, beetje naar gevoel, of er veel spanning in mijn lijf zat. Of dat nou door die acupunctuur komt, door de chinese kruiden of wat dat weet ik niet.

20. Haakmuts1988

30 sep 2014
    95
    65
    18
    Afgelopenweek niet zo veel tijd gehad om hier mee te lezen (schaam schaam). Vandaag terug geweest bij de gyn voor controle. Gelukkig was alles goed en was er aan de goede kant al een mooi eitje aan het rijpen. Dus jullie raden vast wel wat voor activiteiten hier gaan plaats vinden ;p.

@suzanneke ik heb geen pijn gehad aan mn bbz. Het kwam een beetje onverwachts dacht nlk dat ik al een volledige miskraam had gehad toen ik bij de verloskundige moest komen. Maar ze hebben mn volledige eileider er aan de linkerkant uitgehaald. Ik ben wel bang bij elk krampje of wat dan ook dat het weer mis is. Wantja ik heb er nog maar 1.. hoe lang is het voor jou geleden?

Deel Deze Pagina