Heey meiden.. Morgen wat uitgebreidere reactie.. Maar mijn ei zit er aan te komen.. veel rekbaar slijm en ovulatietest erg donker (lopen bij mij op). Wordt een gezellig weekend dus! Nod verschuift dus naar 7-8 maart, maar blijf graag hier dus zet m maar op de 8e!
Pfffff Nog geen knaller. .... Zit nu al op cd 15.... nog een kansje vanavond met de test. Ik wil niet weer een maand van 40 dagen 😯
Yeah begin van mijn lh piek gevonden. Alle andere dagen waren ze echt wit en nu bijna positief dus ik denk eisprong op cd 18. Net als bijna alle rondes met clomid. Wow ik blijf me verbazen dat mijn lichaam zo goed reageert op de allerlaagste dosering mogelijk Ik zal straks op iedereen even reageren, moet eerst werken. Ben altijd zo blij als ik überhaupt een eitje heb. Moest even delen
Ik val eigenlijk net buiten de lijst omdat me eisprong dit keer optijd was. Gisteren knal ovu test van z&k en smiley op cb(ter bevestiging) Nod is dus 6-7-8 maart. Afgelopen nacht geklust en hopelijk vanavond weer. Dan is mijn eisprong goed benut toch? En dan ga ik op het wachtbankje zitten. Al heb ik er deze ronde een hard hoofd in aangezien de drank met carnaval.
Zooo waar!! Hoe vaak lees je het wel niet dat het maar niet wil lukken en na een dronken avond wilde seks er ineens kleintje is verwekt ...
Goedemorgen dames! Wat fijn haakmuts dat er alweer een eitje groeit! Veel plezier jynn wat is jouw temperatuur voor ovulatie dan? Hou je het ook ergens bij? Misschien meekijken? repeltje wat de dames zeggen klopt. Alcohol kan invloed hebben op de aanmaak van het zaad. Maar wat afgelopen dagen is aangemaakt is pas voor 3 maanden later. Dus je zou dan eerder over 3 maanden minder kans hebben. Hier gisteren die positieve test en vandaag mijn temperatuur al omhoog. Ik heb mijn man nog maar even wakker gemaakt woensdagavond, Vrijdagavond en vanochtend vroeg. Als het vals alarm was en mijn temperatuur weer lager is morgen gaan we nog even door. Maar er is dus kansje dat hij al weg is. Dat zou dan 2 dagen vroeger zijn dan andere cycli. Ik hoop dat het er geen 2 waren.
Ik meld me ook weer aan. Suikerspin, nod 11 maart, ronde 26, 1e kindje, mmm Ben deze maand gestart met eerste ronde clomid spannend!!!
Zow, net de laatste z&k extra-ultra-megagevoelige test opgemaakt (just to be sure). En ik ga ze niet meer in huis halen! Ik krijg steeds megatuurtesten die hoop geven... Ook ga ik pas testen al mijn menstruatie uitblijft. Ik heb beide keren pas na nod positief getest, dus het is geldverspilling om eerder te testen. Schijnbaar maak ik traag hcg aan. Ik zeg het nu wel leuk, maar ik hoop ook dat het me lukt zo richting nod. Het kost me gewoon teveel geld. Is er geen medicijn tegen testdrang?
Hee meiden. Gelukkig dat alcohol niets uitmaakt. Baal alleen dat van gisteren klussen niets meer terecht is gekomen dus alleen maar vrijdag met positieve ovu. Achja. Nu maar weer hopen en wachten haha.
Vandaag een knaller van een ovu test. Vrijdag avond en vanochtend geklust meer kunnen we nu niet meer doen. Officieel op t wachtbankje en dat duurt altijd zoo lang.. @zusje84 ik heb ook met de ultra gevoelige dipsticks van zk tuur testen. Ik bestel deze dus ook maar niet meer.
Haakmuts: Kijk, dat is altijd fijn, een knaller! Nestel jij je nu maar lekker op het wachtbankje! Kan je zien of ik daar ook zit, weet het niet helemaal zeker Mamalap: Ik houd mijn temp altijd enigszins bij. Ik temp al bijna een jaar iedere dag en het werd me echt teveel. Mijn vroegste tijd dat ik op moet staan is 6.10 en dat iedere maand iedere dag, ik trok dat niet meer. Maar hij is voor mijn ovu rond de 36.6 en na de ovul loopt hij op tot boven de 37.0 ik was mijn ei echt kwijt, maar sinds gisterenmiddag is mijn temp ineens boven de 37 en dat is hij nu nog steeds en in de vroege ochtend vanmorgen ook. Dan zou hij zaterdag zijn geweest. Mijn slijm is dik en wit, dus dat zou ook kloppen. En de testen nemen sindsdien alleen maar af. Wat ook in het plaatje klopt. Alleen heb ik niet een echte knaller gehad (nou ben ik niet zo knallerig, maar er is er altijd wel 1 even donker of donkerder) en mijn bmm leek nog vrij hoog en ik leek nog wat ovulatiepijn te voelen. Hierdoor ga ik twijfelen. maar als mijn temp nu morgen nog hoog is en het liefst mijn bmm laag dan ga ik het wel geloven dat ik alop het wachtbankje zit. Ach dan heb ik die dagen vast cadeau denk ik dan maar. Zusje: Het schijnt dat je met die acupunctuur er relaxer mee om gaat, met die wachtweken en dus waarschijnlijk met die testdrang. Maar of het waar is kan ik je pas over 2 weken vertellen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik steeds banger wordt om te testen. Ik heb ook daadwerkelijk nog niks in huis gehaald en er ligt er nog maar 1. Aangezien die van cb is (wel de easy) wil ik die niet verspillen aan een te vroege test. Dus ik probeer pas vrijdag 6 maart te testen. Volgens mijn app zou ik dan ongesteld moeten worden, haha. (dat ding heeft het vaker mis dan dat hij het goed heeft)
Dames mag ik bij jullie op de lijst? Dayna, 28jaar, 2e kindje, 1e ronde Weet nog niet wanneer mijn NOD is.. gebruik ovulatietesten, als ik een knaller heb zal ik de datum doorgeven. Iedereen heel veel succes deze ronde
Haakmuts.. als je vandaag knaller van ovulatietest hebt gehad, springt je ei 24-48 uur daarna. Eventueel morgenavond nog knuffelen zou dus nog zin kunnen hebben.. Just in case.
Nou, mijn knaller van ovulatietest was gistermorgen.. Gisteravond en vanmorgen ook nog heel duidelijk en vanavond weer licht.. Eitje is dus vannacht of vandaag gesprongen.. We hebben maandagavond, woensdagavond, vrijdagavond en vanochtend geknuffeld.. dus alles aan gedaan! Mijn NOD zet ik nu officieel op 8 maart... dus kan nog net in dit groepje haha.. Nu 2 weken op het wachtbankje.. bah, die 1e week gaat vaak nog wel redelijk snel voorbij, maar daarna...
Kan iemand me even helpen met kijken. Ik ben de eerste keer bezig met ovulatietesten omdat ik utrogestan gebruik vanaf de eisprong. Maar gezien het belangrijk is dat ik dit pas gebruik na de eisprong zou ik deze goed moeten weten. Ben dus maandag begonnen met testen, maar tot gisteren bleven ze nagenoeg wit. Ik voelde wel weer vanalles gebeuren vanaf woensdag maar ik zit nu nog maar op cd 9 en vond het dus wel ontzettend vroeg. Maar sinds gisteren ochtend wordt de streep wel duidelijker... Wat denken jullie op basis van de testen? Komt ie er toch al aan? Zoals eerder gezegd hier zijn het testjes van de action. Iemand had me deze aangeraden omdat ze duidelijk zouden moeten zijn...
Hij wordt idd steeds duidelijker, maar nog niet positief.. zou nog even door testen tot hij echt knalt..
Ja hoor. Hij komt eraan. Hij kan nog donkerder. Zie mijn foto! Morgen nog eens testen en dan hoop ik dat je een knaller hebt! Succes en Veel plezier