NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Asuka, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Annemie, dank je om mee te kijken! Ik wist niet dat ovulatietesten eigen ook wel leuk was. Vind het zo spannend om ze te zien oplopen :)

Hopelijk inderdaad morgen een knaller!

Maar is dat op cd10 niet erg vroeg?

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat klinkt wel alsof je eisprong inderdaad geweest is jynn hopelijk vandaag weer zo'n mooie temperatuur van rond de 37!

Ik ben het met de rest eens haakmuts een keer sexytime extra kan geen kwaad!

Welkom dayna ik zat jouw handtekening te lezen, zie ik het goed dat je net miskraam hebt gehad?

Yeah op het wachtbankje Annekeruiter 2 vervelende lange weken.

Hij loopt inderdaad op MoodyL maar mijn ervaring is dat hij ook nog lichter kan worden en dan ineens knaller. Hij kan ook oplopen, het blijft dus nog even afwachten. Maar ik kijk graag met je mee hoor.

Bij mij was het vals alarm vandaag mega daling in temperatuur dus wordt toch vandaag of morgen eisprong. cd 18 a 19 tot nu toe ook elke keer gehad. Vanavond nog maar eens mijn man bespringen. Ik heb wel weer lichte keelontsteking sinds ik met clomid begonnen ben is mijn weerstand drama. Lijkt mij dan geen toeval meer.

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Voordeel als je vroeg wakker bent kun je vroeg 2e plasje produceren. ;) Mijn knaller op cd 18 dus echt mijn man nog bespringen vanavond haha

4. aria88

aria88 Lid

9 feb 2015
    66
    0
    6
    zuid holland
    Zoo die is wel heel erg duidelijk!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Sluit wat laat aan, maar eisprong was bijna een week later als verwacht, geen idee wat me lf gaat doen, mag ik op datumloos, al vermoed ik 7 mrt

Fidel2010; nog 29 jaar (2 mrt jarig) ; 2de kindje; ronde 9

6. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Annekeruiter85: Succes op het wachtbankje!

MoodyL: Ze lopen idd mooi op. Bij de actiontesten was dat bij mij ook. Maar gebruik nu Z&K en daarbij is dat weer niet.

mamalap: Dankje. Ja, dat klopt. Wel heel vroeg hoor. Was net eerste maand van de ac. Was nog niet de bedoeling ivm keizersnede die ik heb gehad in aug. Maar gesprek gehad met de gyn en nu we dit weer hebben meegemaakt willen we eigenlijk heel graag voor de 2e gaan.

Duidelijke knaller! Veel plezier vanavond haha :D

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dayna ik snap dat het daardoor weer is gaan kriebelen. Fijn dat jullie groen licht hebben gekregen. Wel leuk snel op elkaar Als het lukt! Dat was ook altijd mijn droom niet te ver uit elkaar, maar het lot heeft bij ons anders bepaald ;)

8. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ja, je weet nooit of het allemaal meteen lukt.
    Wij begonnen in dec 2011 en heb eerst 4 miskramen gehad voordat ik eindelijk goed zwanger was van onze dochter en alle onderzoeken verder waar niks uitkwam. Heb nu utrogestan gebruikt en toen ging het wel goed :)

Was je bij je eerste kindje wel snel zwanger?
    Ben je na je eerste zwangerschap in de MMM gekomen?

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

1e kindje heeft 6 maanden geduurd ook wel lange onregelmatige cycli, maar toch snel raak. Ik had dus geen idee dat lange onregelmatige cycli niet goed zijn. Nu voor 2e inderdaad bij gynaecoloog terecht gekomen vanwege dat probleem. Gynaecoloog zei dochter waarschijnlijk mazzel geweest. Beetje mazzel moet men hebben.

Krijg je nu weer utro als het zover is?

10. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb ook nog clomid thuis liggen. Zou daar ook mee gaan beginnen. Na mijn miskraam en curettage was ook mijn cyclus helemaal van slag. Maar was ik die ronde toch zwanger geraakt. Dus vonden ze het niet nodig om met clomid te starten. Mijn cyclus is ook onregelmatig. Zit nu op dag 22 en nog geen posi ovu test ;) Ik heb utro thuis liggen, vk moet mij doorsturen naar de gyn ervoor omdat alleen de gyn het mag voorschrijven.

Nou fijne mazzel :D

11. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Ik wil ook graag weer op de lijst

Deze keer niet heel strak de ovu testen gedaan (heb er maar 2 gedaan)
    Deze zijn van zaterdag en zondag. De knaller is van zaterdag
    Vrijdag en gister gelukkig gezellig gehad :)

Mijn NOD ligt dus denk ik 8 of 9 maar maar zet me maar op 9 maart

Tries123- ronde 18 - 32 jr - 2e kindje

* neemt plaats op het wachtbankje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      1
  12. Haakmuts1988

30 sep 2014
    95
    65
    18
    Vanavond gaat helaas niet meer lukken. Vl is voor zn wekt gisteren op t vliegtuig gestapt. Vandaag nog een testje gedaan em die is witter dan wit.

hoop dat het genoeg is geweest.

13. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Dan is hij dus al gesprongen :)

14. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nou hier gelukkig 37.11 vanmorgen. Mijn ei is dus al geweest en ik heb de knaller met 2 keer testen per dag gemist. Maar het goede nieuws is, dat ik vandaag 2 dpo ben! Jippie!
    Meestal red ik geen 14 dagen aan lf, maar laat mij toch maar gewoon op de 8 ste staan. Hopelijk gaat dat de testdrang een beetje tegen. ...

Welkom aan alle nieuwe! En ik zag al wat meer knallers voorbij komen. Welkom op het wachtbankje.

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 Maart 2015 ♥

8. (5)
    - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4
    - Jynn, 34 jaar, 2de kindje, ronde 7
    - Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - Haakmuts, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na bbz)
    - Suus1985, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10
    - Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17

9. (9)
    - Lacey, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - Aria, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 6
    - Chelleke84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    - Lies1504, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15
    - Mamalap 32 jaar, 2e kindje, ronde 5
    - Xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - Roosje35, 35 jaar, 1e kindje, ronde 19 (ronde 3 na mk)
    - Tries123- 32 jaar, 2e kindje, ronde 18

10. (2)
    - Annemie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk)
    - Annekeruiter85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na mk)

11. (9)
    - MoniqueA, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5
    - Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 16
    - Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk)
    - Suzanneke 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz)
    - Zusje84, 30 jaar 1e kindje, ronde 12.
    - Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 2
    - Priscil1986, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4
    - Suikerspin, 1e kindje, ronde 26

12. (1)
    - Deezz, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde

13. (1)
    - Hummeltje, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 na MK

14. (6)
    - Bolliewollie, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - MoodyL, 27 jaar, 2de kindje, ronde 8, 2e na 2 mk
    - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na mk
    - Mamavansem1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5
    - Vonniej, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4
    - Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 na 2e mk

Datumloos (2)
    - Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    - Fidel2010, 29 jaar (2 mrt jarig), 2de kindje, ronde 9

Totaal: 36

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet

16. aria88

aria88 Lid

9 feb 2015
    66
    0
    6
    zuid holland
    Zoo jullie hebben allemaal hele duidelijke testen. Bij mij zijn ze helaas niet zo duidelijk. .

17. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Die van mij werden altijd nog donkerder, dus denk nog niet dat je er bent.. Maar hij komt er wel aan, dus zou het vanavond gewoon doen ;)

18. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik ben als de dood voor naalden, dus ik ga niet vrijwillig in me laten prikken. Hoop voor jou dat het werkt.
    Hoezo word je steeds banger om te testen?
    Ik heb er nog heel veel van de action liggen, 2 KV 2V5, 1 cb digi met indicator en cb digi zonder indicator. Dus ik heb helaas genoeg in huis om tegen die tijd aan de drang toe te geven. Ik hoop dat ik zo druk ben met andere dingen waardoor ik er niet aan zal denken.
    Mijn LF is bijna altijd 14 dagen (behalve de laatste keer), dus als ik mijn eisprong maar weet, dan weet ik mijn nod ook wel. Normaal voel ik het alleen aankomen met krampen en de laatste keer niet...

Ik heb ook al 1 á 2 weken bij vlagen steken in mijn liezen, hoofdpijn, pijn in mijn onderrug en een raar gevoel in mijn buik. Hoop dat dat goede voortekenen zijn :D

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh dan hoop ik voor jou dayna dat jouw cyclus het zelf oppakt! Als het niet nodig is liever niet hoor.

Het is zeker genoeg hoor haakmuts! Gewoon aanschuiven op wachtbankje.

Yeah jynn jouw ei echt geweest! Haha als je Tot 8 maart vol kan houden en jouw lf is korter is de test een formaliteit.

aria dit was voor mij ook wel extreme knaller, stiekem net nog 1 gedaan maar ziet er nog hetzelfde uit. Normaal ook minder knal hoor. Wanneer verwacht je jouw ei?

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

De donkerste streep was de teststreep ;)

Deel Deze Pagina