Wat was je controlestreep licht dan. Die is bij mij altijd donker. Nou dan is het zeker een knaller! Hoop dat je het gezellig hebt gehad
Haha eerlijke vergissing hoor! Controle streep is hetzelfde als altijd, maar dit was inderdaad echt mega mega mega knaller. Wij hebben het vrijdagavond, zondagochtend en vanavond gezellig gemaakt. Nou ja vanavond moet nog gebeuren, maar ik appte mijn man vanochtend en hij wou al omkeren op snelweg
Dus jij ligt klaar als hij thuiskomt, hahaha Veel plezier. Ik wilde gisteren (nog geen positieve ovu, maar gewoon om te oefenen). Manlief wilde niet, maar heeft toegezegd voor vandaag, dus ik kan ook niet wachten totdat het avond is
Dit zijn mijn testen van vandaag. Nog niet donker genoeg voor positief? Alvast nog eens klussen vanavond
Nou ben bang dat ik mijn ei heb gemist Ik verwachtte mijn ei tussen de 19e en de 25e (kortste en langste cyclus). Mijn ovutesten gaven steeds lichte streepjes, maar geen knallers... Maar nu is die van vandaag weer lichter dan die van gisteren. Manlief had zaterdag en gisteren geen zin, net wel zo ver gekregen. Maar ja, ben ik dan nog op tijd? Krijg mijn foto niet geüpload (geen connectie met mob), dus probeer dat later nog wel.
Mmmm, zou dus ook betekenen dat mijn NOD verschuift naar 7-3... Ik heb net andere ovutesten besteld. Ik stop echt met die van de action!
Bij deze een foto van mijn ovutesten van de afgelopen dagen, wat denken jullie? Nu 2e ronde dat ik die van de action gebruik. Vorige ronde bleven ze ook zo licht.
Ik heb zaterdag een knallende CB smiley gehad, en enorme buikpijn. Ik voelde volgens mij de eisprong. Te vroeg, want ik ging uit van vandaag. We hebben, na anderhalve week niet te hebben gevreeën, namelijk afgelopen vrijdag voor het laatste gevreeën. Oude zaadcellen dus, en slechts één maal. Had gehoopt op vandaag want gisteren hadden we dan de tweede keer vrijen gehad....we moeten het er maar mee doen, op het wachtbankje dan maar!
Moeilijk te zien hoor...ik denk dat hij weer lichter aan het worden is...moeilijk te lezen, deze van de action.
Zusje, zo raar dat dezelfde testen bij jou zo anders reageren. Bij mij zijn ze net al een tijdje donker waardoor ik niet kan zeggen of er een sprong aankomt...
Bij mij lopen de action testen echt op, niet super knal maar wel donker zeg maar Hier zie ik geen posi test tussen zitten. Denk je dat je je ei al hebt gehad? Temp je ook?
Ik doe geen ovulatietesten oid. Maar ik heb vrijdag denk ik mijn eisprong gevoeld. Een aantal uren erge pijn links onder in mn buik en 'vruchtbaar' slijm. Dat is dus 2 dagen eerder dan verwacht. Wil dat dan ook zeggen dat mijn NOD eerder is? Ik ben altijd regelmatig ongesteld. Gelukkig hebben we donderdag avond, vrijdag avond en gisteren avond seks gehad. Dus dat zit dan denk ik wel goed! Nu is het maar weer wachten en wachten en wachten!
Aria, ik heb ook altijd van die twijfeltesten hoor. Niet van die knallers. Tja, bang om te testen, ik wil gewoon geen negatieve test meer zien. Dan wordt ik liever ongesteld. Heb er al zoveel doorheen gejaagd. Mijn schoonouders gaan 4 maart op vakantie, dus ik dacht zal ik die ochtend testen. Maar heb besloten mocht het zo zijn, ze dan pas na de vakantie te vertellen. We gaan zelf het weekend van de 8ste een weekend naar mijn ouders toe. Zou graag goed nieuws meenemen natuurlijk.... Nou ik ga morgen nog een keer tempen en als hij nog zo hoog is geloof ik het wel en slaap ik voortaan weer lekker uit Nu douchen en naar bed, welterusten allemaal!
Ik vind het ook raar.andere ovutesten liepen hij mij wel netjes op en gaven knallers. Ik kan mij niet voorstellen dat de testen nu weer op zouden gaan lopen. Denk daarom mijn ei gisteren of vandaag gehad te hebben. Blijf veiligheidshalve nog wel ff door testen. Ik ben met tempen gestopt, ik vond het zo'n gedie. Bovendien leef ik er te onregelmatig voor. Ik slaap met oordoppen (man snurkt), om goed te tempen moet ik dus een half uur wachten en daar heb ik 's ochtends geen tijd voor. Mijn wekker gaat namelijk om 6 uur. De vorige ronde waren die van de action bij mij ook zo licht gebleven.
Die van jou zijn wel echt bijna positief MoodyL! Hopelijk morgen die knaller, maar dit kan hem ook al zijn bij action. zusje ik vind die van jou echt nog niet positief zou nog even doortesten...... Lacey en roosje welkom op het wachtbankje Even vraagje dames! Mijn keelontsteking is flink toegenomen, compleet met witte stippen. Inmiddels is de pijn zodanig dat de 4000 mg paracetamol niet meer genoeg werkt, normaal slik ik er dan per dag 1600 mg iboprufen overheen. Ik ben alleen bang dat het nu schadelijk is..... help wat dus nu te doen? Heb echt mega pijn zucht....
Ik zou gewoon ibu nemen. Ben je er ook sneller vanaf. Als je zeker weet dat je zwanger bent dan zou ik zeggen niet doen, maar je hebt net je ei gehad
Ik zie dat je ook langere cyclussen ertussen hebt als 29dagen. Miss dit keer ook? Waarop moet je een half uur wachten? Haha, ik heb 3x de zin gelezen en ik snap het niet
Met de langere cycli zou mijn ei nog tot en met woensdag kunnen zijn. Maar waarom is mijn test vandaag dan weer lichter... ik blijf tot en met woensdag door testen maar heb er een hard hoofd in. Ik temp met een oorthermometer en niet rectaal. Door oordoppen klopt mijn temp niet deze moet eerst zakken dus ik kan pas na een half uur tempen.
Goodmorning all, Deze ronde nog maar weinig meegeschreven, maar aangezien ikdeze dagen mij ei heb (ik vermoed as we speek) begint het toch weer te kriebelen. Inmiddels ook weer vast een beetje op het wachtbankje. Voor de zekerheid de komende dag ook nog even gezellig maken. Soms voelt dat gezellig maken eerder als een verplichting moet ik eerlijk bekennen....hoewel we het altijd leuk hebben begrijp me niet verkeerd, maar er soms aan beginnen met het idee dat ik aan het ovuleren ben is niet de meest romantische gedachte
@Zusje ik krijg bij de Action testen ook geen mega mega knaller, maar zr gaan wel richting de testen van Moody qua kleur. Bij jou zie ik er ook nog geen ei in. Hier nu aan mn kopje koffie en dan even niet drinken en plassen. Heb nog 1 ovu test liggen en die ga ik vandaag gewoon doen. Verwacht mijn ei donderdag dus dan zou ik vandaag mijn meest duidelijk test moeten hebben. We hebben het in ieder geval sinds vorige week al om de dag gezellig gemaakt dus niet te missen (hoop ik).