Leuk Zoetekoek, naar Miami, wie weet kom je zwanger terug. Mensen druk op zoek naar hun ei, ik ga vandaag op cd 9 starten met zoeken, ei is soms best vroeg hier. Whuz, lastig als je zo twijfelt, maar dat denk ik zelfs bij de eerste al wel eens. Kan ik dat wel? Zou het allemaal lukken, hoe te doen met werk, maar dat komt echt allemaal wel goed. Ik ben wel zover dat ik met een datum geen rekening ga houden, ik ga gewoon door. Zag dat ik nod vergeten wat te melden. Dat is 11 maart. Kan iemand mij verplaatsen?
Wat bijzonder! Mag ik vragen vanuit welke geloofsovertuiging jullie leven? Hier cd 13, verwacht mijn ei rond cd 16/17 dus we zijn alweer lekker aan de klus
@nora90: dat is cyclus dag @curitiba: zo das idd vroeg zeg! Ik nog steeds een licht streepje op cd 12.. Morgen gaan we sowieso weer beginnen met klussen.
Nou ik denk dat er wat mis is met mij hoor, want net merk k opeens dat ik oud bloed heb verloren in m'n onderbroek. Eerst een rare menstruatie achter de rug van alleen een paar druppeltjes oud bloed 7 dagen lang en nu opeens weer maar het is waterig.... What is wrong with me :'(
Oke ik heb dus wat onderzoek online gedaan, en ik kwam uit op ovulatiebloeding. Dit heb ik nog nooit gehad, maar het zal wel goed zijn. Ik heb gelijk weer een ovulatietest gedaan en hij is stukken donkerder dan gister en eergisteren. Ik heb een foto gemaakt ik hoop dar het lukt om hem erop te plaatsen. Ook heb ik steken rechts onderin en ontzettend last van mijn borsten. Dus de eisprong kan elk moment gebeuren voor mij. De twee zenuwslopende weken kunnen voor mij al beginnen
Nou nora, probleem opgelost! Lekker genieten met je vent en wie weet over 2 weken een positieve zwangerschapstest. Alleen is je test streep nog niet even donker als je controlestreep, dus deze zou nog niet positief zijn.
Ik vond het ook zo vroeg al positief op cd9, vorige maand op cd12... Ik heb een foto bijgesloten van de test gisteren. Vandaag had ik alweer een licht streepje dus dat was van korte duur
Hallo! Ik mag me eindelijk na een half jaar weer melden! Nonma, 33 jaar, 2e kindje, eerste ronde na bbz Nod is 14 maart! Wil iemand mij toevoegen? Succes allemaal met klussen komende week😜
Officieel kunnen ze beide nog donkerder idd... Maar ja, heb ook weleens gehoord dat ze niet bij iedereen zo donker worden. In elk geval kan je vast beginnen met klussen lijkt me, zo om de dag. Ben benieuwd hoe jullie komende ovu testen eruit gaan zien dan!
Welkom Nonma! Vandaag ook weer begonnen met ovulatietesten van clearblue. Zit op dag 10 van m'n cyclus maar nog geen smiley, meestal rond cd 12 een positieve test! Hopen dat het deze rond voor veel dames raak is ❤️
Hey dames Ik wil me ook weer aanmelden Hinti 30 jaar eerste kindje 4e ronde. Verwachte datum nog onbekend Laatste cyclus 28 dagen maar nu nog geen ei te bekennen dus val buiten de vorige nod lijst ben ik bang. Hopelijk veel roze!!
Besloten om de natuur te laten besluiten... wij klussen deze maand wel, maar niet extra fanatiek. Mocht er een zwangerschap van komen dan zijn we superblij en kan ik mijn 'angst' voor nog een verjaardag in november vast wel loslaten. Ik hou eigenlijk helemaal niet verjaardagen. Dus misschien wel fijn iedereen in 1 maand jarig. Hebben we het weer voor een heel jaar gehad. Haha.