Ik blijf morgen toch nog maar een dagje thuis.... Ben donderdag jarig en heb zaterdag feest, dus kan het me niet veroorloven om juist dán ziek te zijn....
Blijf hier ook menstruatie achtige krampen houden. Gevoelige borsten kan ik niet over me praten omdat ik nog borstvoeding geef een ze eigenlijk daardoor altijd wel wat gevoeliger zijn. En nog steeds heel veel waterige afscheiding.
Heel bijzonder dit ja. Weet je ook hoe hij dat kan zien? Wel heel maf dat hij het dan zo weet he... Ik was gister op rare symptomen aan het googelen en toen kwamen die ogen dus al wat naar voren, dus uiteindelijk in mijn leuke gekmaaklink gekeken en besloten er toch maar een testje aan te wagen. Voor de liefhebber: Wanneer merkt een vrouw dat ze zwanger is | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Meer duidelijkheid m'n broertje heeft een scheur in z'n nier! Morgen horen we of hij geopereerd word!
Whuz, gefeliciteerd . Heerlijk genieten. Mamavand, heel veel sterkte. Verschrikkelijk die onwetendheid. Wat een actieve club, heb net weer flink bijgelezen. De dames op rood, balen, ik hoop snel gelukkiger nieuws. In het kader van wat voor werk doe je: ik heb een eigen administratie en belastingadvieskantoor, met twee werknemers, dus een klein kantoor. Ben in 2008 voor mezelf begonnen vanwege de kids. Sinds vorig jaar heb ik hoe bedrijf achter huis ipv elders een apart kantoor te huren. Ideaal met de kids en als ik nog zwanger mag worden. Bij de mk in januari kon ik zo toch kort langs om te zorgen dat de medewerkers wel door konden en kon ik daarna weer snel naar huis. Ook ideaal tijdens een zw verlof. Doordat ik deze situatie nu heb durfde ik nog een poging te wagen. In de oude situatie was een baby niet te combineren met een eigen bedrijf. Ik duim weer door voor iedereen, dat er maar snel roze bij mag komen, er is al te veel rood.
Leuk artikel! Kan er wel een paar aanstrepen maar eigenlijk zijn het heel veel dingen die iedereen weleens heeft.. Laten we ons allemaal maar niet gekker maken dan nodig haha
Ah dat klinkt helemaal niet fijn! Hoe kan zoiets ontstaan dan?? Hopelijk kunnen ze hem snel opknapoen! Sterkte
♡♡ Nod-lijst 8 t/m 14 maart 2016 ♡♡ 8 maart (12) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na mz bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 moederwensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 ih88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk amsje90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 missreddragon - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Arankaa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 maart (8) ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (mmm) 24/02 jarig! Jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 ditbenik - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5/ronde 4 na ma curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz teuntje83 - ?? Jaar - tweede kindje - ronde 5 10 maart (11) bertxbirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 zowie01 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 14 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 whuz - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 5 hinti - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Eline - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1 Mareco - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk 11 maart (5) hayat - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (mmm) nummertje3, 34 jaar, 3e kindje, ronde 7 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lief 26, 30 jaar, 2e kindje ronde 1 eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (mmm) 12 maart (5) vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na mk angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 mart - 2e kindje - ronde 1 13 maart (5) trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) luckynumber4- 37 jaar- 4e kindje - ronde 1 picasso91 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 7/ronde 2 na MA Juul1979 - 36 jaar - 2e kindje - 2e ronde 14 maart (7) cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na mk blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Nodje - ?? jaar - 2e kindje - ronde 7 Drvm - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Datumloos. (1) Krista1990 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 54 wachtbankje (37), zwanger (1), ongesteld (7), mmm (5), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (4) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. heel belangrijk: Pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen nod-dag (dus twee- of driemaal!) je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Zo dan Whuz, wat een mooie test! Nu echt gefeliciteerd MamavanD, fijn dat ze nu weten wat het is maar wat heftig zeg poeh, veel sterkte.
Ik ben ambu verpleegkundige. Whuz, gefeliciteerd! Super mooie test!! Mammavand: wat fijn dat ze nu in ieder geval weten wat het is, wel blijft het afwijkende hartfilmpje een beetje vreemd dan.. Misschien hoort het gewoon bij hem, dat kan ook. Zolang zijn hb (ijzer gehalte) goed blijft hoeft hij niet acuut geopereerd te worden, de bloeding zit waarschijnlijk ingekapseld. Zo mijn eisprong is eindelijk bezig, links dit maal, daar ben ik ook zwanger uit geworden vorige keer. Dus wie weet nu weer.
Mijn oma zag bij mijn vorige zwangerschap op de dag van mijn nod iets aan mijn gezicht, ik had een andere uitstraling volgens haar. Dus ik denk dat het wel eens kan kloppen haha! Hier ein de lijk een lichtere streep bij de ovu test, wat jullie? Foto 1 is van net, en foto 2 is van gisterenoch+mid. Ik blijf lekker meelezen en kletsen maar ik ga 99.9 % zeker door nar de volgende ronde, we hebben gewoon te weinig kunnen klussen en waar is vriendlief als je een week lang posi ovu hebt? Juist ergens op de latten
hij is twee weken geleden met hun kleine man op z'n arm. In de parkeergarage. Hij wilde die kleine natuurljk niet laten vallen en is dus op een stenen muurtje gevallen!
Jeejte dames het is bijna niet bij te houden! Een gescheurde nier, dat is niet best! Heel veel sterkte En de eerste roze test! Gefeliciteerd wat een feest!! En een knaller ook!! En de dames op rood... Vreselijk frustrerend... &@&-zooi!! Hier nog steeds stilte (voor de storm) wel af en toe wat steekjes onderin de buik maar ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden... Ik heb nu ook gele afscheiding...???
Aah wat balen! Wanneer hebben jullie het voor t laatst gedaan en wanneer komt hij weer terug? Bij mijn vorige zwangerschap heeft het zaad ook 3 dagen in mijn buik overleefd en er zit nu een prachtig ventje naast mij!
Vandaar dat ik ook zei, de gekmaaklink . Ik Google zo min mogelijk, maar soms moet ik gewoon even kijken. Mamavand, veel sterkte, klinkt niet goed, maar gelukkig weten ze nu wel wat er is. Whuz, wat een mooie test! Gefeliciteerd! Hopelijk zien we die meer deze week. Krista, jij houdt het allemaal wel heel erg spannend. Heb je nog steeds zoveel pijn? Hopelijk heb je morgen weer een mooie test. Ik wil eigenlijk tot woensdag wachten, maar weet nu al dat me dat niet lukt. En hoewel ik niet eerder zo vroeg zo'n mooi streepje had heb ik nu een predictor early gekocht om eens te zien of daar ook een streepje op komt. En als alles dan een keer blijft plakken ( 2 keer eerder vlak voor 5 weken mis gegaan), dan doe ik een cb met indicator. En vrijdag moeten we naar de gyn om de uitslagen van de eerste testen door te nemen. Dat zou toch ook wat zijn zeg. Ik geloof het ook echt nog niet, maar stuiter even verder .
Ik ben zooooo moe!! Nou weet ik niet of dit komt omdat ik bijna een heel pak kinder chocolade heb gegeten of door iets anders 😂😂😂😂
Haha, teveel suikers is ook niet goed he, mar ik heb hetzelfde hoor, heel moe. En de hele dag honger...