Helemaal mee eens Trotsemama! Het is een luxe die voor weinig vrouwen is weggelegd, kunnen plannen wanneer je kindje wordt geboren. Mij zal het ook een worst zijn wanneer ik moeder zou worden. Ik zou het al als zo'n prachtig wonder zien en zo gelukkig zijn, dan maakt het me echt niet uit wie er nog meer allemaal jarig zijn in die maand. Veel succes in de MMM! Ik hoop dat je heel binnenkort die positieve test in je hand mag hebben!
K snap niet dat mensen zo kunnen denken! Serieus?? Na 15 maanden boeit t je dus helemaal niks. Alles voor een positieve test! K wil de mensen wel weer eens horen als ze zelf zo lang bezig zijn. K houdt me helemaal niet bezig wanneer ik dan Uitgerekend zou zijn. T enige wat we willen is een kerngezond kindje! Voor de mensen die zo dom reageren...... Weten jullie wel Zeker dat jullie een kindje willen?? Een kind kun je niet even wegstoppen hoor! Ze zijn er 24/7! Er gaan dagen zijn dat je ziek bent! Kerst, Pinksteren Pasen, oud en nieuw! Ga je aller eerst eens diep schamen en eens flink nadenken over wat je gezegt hebt! K vind t kansloos. Iqvaneentennisbalgevalletje'
Amen...niks meer aan toe te voegen aan jullie antwoorden dames... en dankjewel curatiba ik hoop het ook en voor jullie hoop ik hetzelfde. Xxxxxx knuffie
Hier eindelijk klaar met de rode duivels, na 8 dagen... Op naar beteren tijden !! ook hier maakt het ons echt niet uit in welke maand, gevoelsmatig al even bezig, en na de miskraam in augustus met 12 weken, willen we maar 1 ding.. En dan maken de maanden waarin ik eventueel zal bevallen echt niet uit.
Dit vind ik onnodige beschuldigingen richting vrouwen die net zo graag als jullie een kindje willen. Er is helemaal niemand die zegt dat een gezond kindje niet belangrijk is of dat ze echt geen kindje willen in een bepaalde maand. Je mag toch gewoon je voorkeur uitspreken. En al was ik drie jaar bezig met het krijgen van een kindje, dan nog zou mijn voorkeur nog steeds uitgaan naar alle maanden behalve november. Wat niet betekent dat ik niet ontzettend blij ben met überhaupt zwanger worden. Ik vind persoonlijk dat jullie behoorlijk hard zijn met jullie opmerkingen. Voor mij zijn mijn vragen redelijk onschuldig bedoeld. Het is een soort fantaseren over de toekomst. Goh wat zou het betekenen om een kindje te krijgen dat op dezelfde dag jarig is als mijn eerste kindje. Ik zou dat persoonlijk niet leuk vinden. En dan word ik weggezet als één of ander onmens dat niet zou realiseren hoe het is om een kindje te hebben. Doe even normaal zeg, wil ik dan zeggen. Ik heb een kindje waar ik superveel van hou, ook als ze ziek is, een weekje zeurderig is omdat ze tanden krijgt of als ze een dag zin heeft om alles te doen wat niet mag van haar mama. Dat ik het persoonlijk minder fijn vind om alle jarigen in 1 maand te hebben, dat maakt mij echt geen mindere moeder. Net als mijn opvatting daarover niks afdoet aan jullie kinderwens. En geloof me, ik hoop voor alle vrouwen hier dat ze spoedig zwanger raken en ik wil helemaal niemand kwetsen. Maar als dat betekent dat dat van één kant komt en alleen de vrouwen die al heel lang bezig zijn mogen bepalen waar het gesprek over gaat en wat je allemaal wel en niet mag vinden of doen in je eigen leven, dan vind ik dat persoonlijk nogal kortzichtig. Ik ben normaal iemand die niet snel van zich laat horen op deze manier, maar ik (en een paar andere meiden) worden nu in een hoek gedrukt op een manier die niet klopt en ook gewoon niet waar is.
Wow mensen, laten we iedereen wel even in zijn/haar waarde laten aub... Vind de reacties nogal onbeschoft om eerlijk te zijn. Iedereen mag het namelijk HELEMAAL zelf weten. Als dat jou persoonlijk raakt dan ligt dat meer bij jezelf dan de ander. De kracht van dit forum is dat iedereen zichzelf mag zijn en een eigen mening mag hebben. Ga mensen dan niet onbeschoft, een slechte moeder of wat dan ook noemen en ga al helemaal niet voor een ander denken. Iedereen bepaald zijn eigen leven. @blondie. Ik ben zo iemand die de 35 is gepasseerd en die al 14 rondes bezig is voor de eerste en zeker hoopt op een positieve test, en nee het maakt me inmiddels niet echt meer uit wanneer of welke maand, al heb ik dat echt wel gehad. Maar heb ook respect voor de mensen die daar anders over denken. Kom op zeg! Het feit dat ik er anders over denk hoeft nog niet te betekenen dat ieders andere mening niet ok is. Zo ... Dat is er uit. Ik zit graag op dit forum maar heb echt een hekel aan dit soort veroordelende antwoorden.. Bah bah! Hier btw nog steeds geen positieve ovu test... Vreemd want die had ik nu echt wel verwacht. We blijven wachten.
Stelletje wereld verbeteraars. Bah. Je kan rekening houden met anderen of niet?? En nee ga me absoluut niet aanpassen. Dit is mijn mening en daar blijf ik bij! Wat een ander ook zegt. I dont care. Mensen houden geen rekening met mensen die langer bezig zijn! Waarom moet ik me dan stil houden. Dacht t niet. Ik heb recht op m'n mening. Einde discussie!
ben je al eens bij een osteopaat geweest? Wij waren ook al lange tijd bezig en bij de oudste zaad onderzoek en bloed en echo's alles gehad zelfs een hsg kujkoperaties maar er was volgens de artsen niets aan de hand. Ik ben die maand behandeld bij de osteopaat en was zwanger! Bij de jongste behandeling gehad en 3 maanden erna zwanger nu 2 e maand in na behandeling Osteo. Wie weet heb je gewoon wat verklevingen van miskramen bevalling. Dat had ik namelijk ook door de curretages
dat is mijn bedoeling niet geweest. Ik snap alleen degene die lang bezig zijn ook wel weer. Maar ja het is net als dat sommige damen voorkeur hebben voor geslacht dat begrijp ik zelf ook niet maar ja..... Je mag je voorkeur en mening wel uitspreken. Maar laten we het gezellig houden met elkaar.... Ik denk dat het allemaal een beetje uit z'n verband word getrokken en een beetje opgeblazen word.
Zoals ik zal zei het word uit z'n verband getrokken. Want nergens lees je dat iemand een ander een slechte moeder noemt!!!! Ik begrijpt de meiden die langer bezig zijn heel goed zo heb ik een vriendin die heeft 6 kindjes en zegt ook gewoon nou die maand wil ik geen kindje. En die plannen dat ook zo. Prima als dat kan. Maar het komt wel enigszins verwend over. En ik persoonlijk denk dat je dan ook niet helemaal met beide benen op de grond staat. Want zoals gezegd word door de andere meiden als je zo lang bezig bent dan kan de uitgerekende maand je geen bal schelen!!
OMG!! serieus?? Hoe oud was je ook alweer? Als je goed had gekeken had je gelezen dat ik ook vind dat iedereen een mening mag hebben. Dus ook jij. En het feit dat je 15 maandjes bezig bent maakt je niet meer 'slachtoffer' of anders dan een ander. Ik vind alleen niet dat je andere mensen mag veroordelen om HUN eigen mening. Want ook zij mogen die hebben. Sorry kan heel slecht tegen dit soort puber gedrag.
Klopt Mamavand! Dat wordt niet gezegd.. Excuus. Aankomende moeders met voorkeuren (en ws goede redenen daarvoor) worden niet als slechte moeders neergezet maar als domme onnadenkende mensen die totaal niet weten waar ze aan beginnen. Dat maakt t idd minder erg 😣
Dames kom op zeg! Iemand vraagt alleen iets of geeft aan als de keuze er is. Iedereen snapt dat je dat niet kunt plannen.. Denj dat er nu beetje met veel emotie gereageerd wordt Laten we dit afsluiten en weer gezellig verder kletsen.
Hinti: Vind ik ook een goed plan. Ik dacht idd dat mensen hier zijn om hun ervaringen en meningen te delen. Ieder heeft zo zijn eigen menng en daar hoeft niemand op afgerekend te worden. De een heeft de luxe om te bepalen wanneer er een kindje komt, de ander niet. De een heeft de luxe om mager te zijn, de andere niet. De een heeft de luxe om veel geld te hebben, de ander niet.. Zo is het een heel lang lijstje. Probeer elkaar alsjeblieft te respecteren. Iedereen op it forum wil graag een kindje, we gaan allemaal voor hetzelfde doel. Laten we dat samen doen en zeker niet apart! Lieve dames, laat dit alsjeblief toch rusten..
Oke verder waar her forum voor bedoeld is. Vandaag cd 12 smile op m'n cb!! 😂 Dus helemaal Blij wel twee dagen later als vorige maand NOd 9 maart. 11 maart trouwt m'n broertje dus spannend....
Hier graag wat behoefte aan positieve vibes voor een positieve test vandaag. Ga zo nieuwe testjes halen en dan hopen op een knaller Bekijk bijlage 492504 Deze was van gisteren dus t schiet niet erg op
Jeetje wat een heftige reacties. Ik begrijp als geen ander dat het zich niet laat plannen, maar om nou zo heftig te reageren op dames die hun wensen uitspreken, dat vind ik eigenlijk tekenend voor je Eigen (begrijpelijke) frustratie. Maar dat zit echt in jezelf. Wij vrouwen hebben de neiging om er een soort competitie van te maken en voelen ons 'defect' als het niet meteen lukt of als het een jaar op zich laat wachten. Maar je kunt het andere dames niet kwalijk nemen als zij het geluk hebben dat het wel snel gaat en dat ze iets te 'kiezen' hebben... dat is overigens ook maar relatief... Iedereen is anders gebakken... Blijf bij jezelf en voel je niet zo snel aangevallen, daar heb je zelf uiteindelijk het meeste last van...