Over slijm kan ik alleen zeggen dat toen ik zwanger was het bizar veel waterig en doorzichtig was. @esther welkom! Menstruatiegevoel check, misselijk check, borsten check. Deze kwaaltjes begonnen bij mij een week voor mijn nod!
Meiden ik ga afscheid nemen van dit groepje! Ok wens iedereen heel veel succes! En hopelijk allemaal op roze!!! Ik wil jullie niet zien in de andere NOd lijst! 😂😂😂 Liefs mamavand
Ik zal het proberen. Morgenvroeg ga ik een early test doen, kan het niet meer houden en was vanmiddag in het dorp dus 1 gekocht!!
Bij mij ook! Sinds 2 dagen ongeveer, is bij mij altijd een teken dat m'n ongesteldheid eraan komt maar weet natuurlijk niet of jij dit zoals ik iedere maand hebt? En ik heb ook al vaker gehoord dat er verschil kan zitten per dag in gevoeligheid van de borsten! Wanneer is je NOD? Die van mij morgen! Voelt weer als een aankomende ongesteldheid @ Whuz: Woehoeee gefeliciteerd! Wat een mooie test! Super de eerste roze!! Hoop op meer voor jullie dames! En qua werk: Ik ben maatschappelijk werker!
Ik wil woensdagochtend toch maar een test gaan doen. Ik wilde eerst wachten tot zaterdag of zondag maar ik ga woensdagmiddag t/m zaterdag op cursus. Woensdag is nog wel wat vroeg om te testen maar voor de zekerheid toch maar even doen
Dankjewel voor je reactie! Pff ik maak me er evengoed zorgen om.. Al zijn ze evengoed wel nog wat gevoelig en pijnlijk..
Jammer mamavand! Heel veel sterkte met je broer!! Waarschijnlijk tot een andere NOD groep 😂 🙋
Bedankt voor je reactie! Bij mij is het dus ook allemaal ongeveer een week voor NOD begonnen. Dat wordt nog een paar dagen "rustig" afwachten...
Meiden...update!!! Heb net mijn vriend over die z&k test laten plassen 😂😂😂 En wat blijkt....een heeeeeeele lichte streep!!! Wel nog lichter dan de mijne...maar we zien wel iets. Krijg het niet op de foto...Misschien straks ff proberen...
Hahahahahaha. Sorry ik moet eerst even heel hard lachen!!!!! Wat ben je LEUK!!!! En nu ; SERIEUS?????? Probeer eens foto te maken!
Dat meen je... Allemaal de prullenbak in dus die dingen en een hele pittige brief naar de zwanger en kids!! :x:x
Wij hebben ook echt in een deuk gelegen hahaha 😂😂 Maar ik krijg dat ding echt niet op de foto. Maar ze krijgen van mij morgen een mail!!!
Afgelopen donderdag! Ik heb wel wat steekjes en ook kramp in mijn rug, zal mijn eisprong eindelijk zijn afscheiding helaas wit en droog