Zooo lekker veel gekletst meisjes. Veel gebeurd in de tussentijd met iedereen. Juul die test .. Wat erg zeg ik zou zeker even een mail sturen. Wel hilarisch dat jullie dat hebben gedaan haha. Ik was erg druk vandaag met werk en ben zo moe! Ga zo al naar bed. Nogsteeds ongesteldheidskrampen maar nog niet ongesteld.. Waar ik een paar dagen geleden nog zo'n goed gevoel had heb ik nu opeens het idee dat het niks gaat worden... Maargoed.. Positief blijven, nog geen rood.
Echt hè hahahaha!!! Maar moet wel zeggen dat die streep pas na 30 min er stond...Dus eerder een indrooglijntje dan
Gewoon hele dunne witte afscheiding... Echt gewoon dat een natte plek in m'n slip... Hahaha! Sorry hoor!
Mijn symptoom wordt steeds minder en ik ben mezelf echt gek aan het maken van onzekerheid.. Het zal toch niet weer mis gaan?! Hoop echt dat de test morgen weer opgelopen is, dat zal me denk ik wel wat gerust stellen.... Sorry voor mn gezeur, ik moet het gewoon kwijt..
En hoe. Ik heb het als erg heftig ervaren. Ik heb de week voor mijn nod(was op zaterdag) last gehad van onwijs pijnlijke borsten, een beetje misselijkheid en een zwembad in mijn slip(sorry voor het detail). Op maandag(dus 2 dagen later) was mijn HCG waarde 48 en was ik net aan 4 weken zwanger. Moet je nagaan hoeveel ik al daadwerkelijk voelde vd prille zwangerschap.
@DitbenIk Snap ik, zeker als het eerder mis is gegaan is het logisch dat je gedachtes die kant op schieten. Ik hoop op een hele mooie test voor je morgenochtend, probeer goed te slapen!
Lief van je, dankjewel! Als de test is opgelopen, dan is dat een goed teken.. Toch? Ik bedoel tov mn boobies-symptoom?