NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussion in 'NOD forum' started by jongemama1, Feb 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drvm

Drvm Actief lid

Oct 16, 2015
    171
    1
    18
    NULL
    NULL
    Tuurlijk, strepen zijn strepen en hoe duidelijker hoe meer hcg. Kan zijn dat je de ene dag meer last heb van het ene kwaaltje en de volgrnde dag weer van een ander! Succes morgen!!

2. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Juul ik heb dat dus nooit van dat vruchtbare slijm.. Ik kan echt rond eisprong niks ontdekken van anders slijm dan normaal..:(

Hahaha trouwens heel grappig dat je je vriend hebt laten plassen!

3. bea1988

bea1988 Actief lid

Jan 10, 2016
    245
    40
    28
    Wauw dames, ik heb eventjes 50 (!!!) pagina's moeten bijlezen.
    Sterkte voor de dames op rood, hopelijk volgende ronde meer geluk.
    Spannend voor de dames met een tuurstreep, ik hoop dat ze snel oplopen.

Ik mag officieel op roze, vanmorgen bloed laten prikken, hcg 122. Was een goede waarde volgens mijn HA, 1 dag voor nod.

IMG_0361.jpg

4. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Dankjewel!! Heel fijn om dat te lezen! Soms heb ik echt even iemand nodig die me kan helpen relativeren hehe ;) daarom zijn die eerste 8-10 weken ook zo lastig, je moet het eigenlijk allemaal maar alleen doen.

5. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    WoW Bea1988! Super!!! Gefeliciteerd!!

6. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Bea wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd!! Kun je trouwens gewoon de ha bellen om bloed te laten prikken daarvoor?

7. bea1988

bea1988 Actief lid

Jan 10, 2016
    245
    40
    28
    Hopelijk zijn je testen morgen mooi opgelopen. Ik denk dat het normaal is dat je klachten wisselend zijn, er zijn dames die de eerste weken totaal geen klachten hebben en waar ook alles goed bij is.

8. bea1988

bea1988 Actief lid

Jan 10, 2016
    245
    40
    28
    Ik ben Belgische, en hier is dat standaard na een positieve zelftest. Verder werk ik als een verpleegkundige op een oncologische afdeling, waar ik voornamelijk chemo toedien. Vanwege het risico moet ik dadelijk stoppen met werken en de arbeidsgeneesheer verwacht echt een bloedtest.

9. Amsje90

Amsje90 Actief lid

Jan 16, 2016
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Neeeeee Juul????? Dat meen je niet? Dit is toch echt vreselijk, kan toch niet? Ben super benieuwd naar de reactie van die lui... Bah!

Ziet er mooi uit Bea, gefeliciteerd.. super!

MamavanD, zie je vast op de nieuwe NOD lijst ;) Tot dan!

10. bea1988

bea1988 Actief lid

Jan 10, 2016
    245
    40
    28
    Dank je wel !!

11. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

Aug 23, 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Heel duidelijk, gefeliciteerd.

12. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Gefeliciteerd lieverd!

13. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Oh nee morgen NOD en nu beginnen de krampen te komen 😔😔😔

14. Krista1990

Ohhhh nee! Wegblijven stomme rot duivels!!!!

15. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Hahaha rot duivels :D maar indd ze moeten wel echt wegblijven!! En Krista, aan je testen te zien heb je je piek gevonden he? Heb je het gezellig gemaakt :)

16. Krista1990

En of!
    Heb hem vanavond ook nog even alle hoeken van de kamer laten zien, hahahaha! :D:D:D:D:D
    Maar de testen worden niet heel donker... Kan dat kloppen? Dat dit voor mij gewoon het donkerste word?

Heb woensdag een echo... Om te checken of er iets aan de hand is. Kunnen ze dan ook zien of je je eisprong hebt gehad? :)

17. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Heb je testen gebruikt van de action? Ik heb dat ook altijd dat ze niet even donker worden als de controle streep. Daarom heb ik vaker de ovu testen van cb erbij gebruikt en wanneer mijn ovu testen niet heel donker was maar wel een stuk donkerder dan normaal deed ik een cb test en die gaf dan een :)

Volgens mij kunnen ze via het bloed zien of je een eisprong heb gehad. Ik weet niet of dat ook kan met een echo. Heb je wel eens getemperatuurd?

Hahahaha alle hoeken van de kamer laten zien! You Go girl!

18. Krista1990

Ondanks de griep he... Moet je nagaan!!!! 😂😂😂😂😂 alles voor die kleine 👶🏼!

Ik temp niet... Gebruik idd de action testjes. Misschien voor de volgende ronde maar die van CB halen... Al hoop ik stiekem dat het niet nodig is 🙊

19. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Ik heb mijn nod op 13 maart
    ik voel nog helemaal niks.
    Maar het gekke is dat ik normaal gesproken een week voor mijn nod wel vanalles voel. vooral last van mijn borsten.
    Heb zondag wel wat menstruatiekramp gehad en nu nog af en toe een vlaag van een krampje.
    Heb in november mijn spiraaltje laten verwijderen en zit nu in ronde 5.
    Het is nu aftellen tot de nod, spannend hoor

20. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Kan heel goed dat je testen niet donkerder worden. Op een echo kunnen ze zien of je eisprong is geweest inderdaad. Succes!

Share This Page