Lieve meiden, heel erg bedankt voor jullie reacties. Doet me heel erg goed! Zo stom dat je evengoed zo onzeker kunt worden als er iets veranderd terwijl je positieve testen hebt Ik heb inderdaad een paar maanden geleden een missed abortion gehad, waarschijnlijk dat ik daarom nu zo onzeker ben. Eedihco zo'n serie ga jij ook krijgen! Jouw test is tov gister ook al heel mooi opgelopen, super!! Whuz wat ontzettend lief van hem zeg <3 ahh geweldig Juul ik heb tot nu toe eigenlijk helemaal niet veel afscheiding. En als ik iets heb dan is het meer dikkig en wit. Maar dat verschilt heel erg per persoon Normaal heb ik helemaal niet veel afscheiding na mijn eisprong. Ik kan het me eigenlijk van mijn vorige zwangerschap helemaal niet herinneren hoe dat toen was.. Ben trouwens erg benieuwd wat voor een reactie je gaat krijgen! Ik vertelde dat verhaal tegen mijn man en hij werd er helemaal onzeker van.. germ haha! Heb hem maar eventjes duidelijk gemaakt dat de kvk testen erg betrouwbaar zijn als er een roze lijntje te zien is hihi!
Jeeee wat een mooi oplopende testjes! Fijn!! Lekker van genieten meiden, ook al is t ook spannend! Heeeeel balen van de dames op rood. Zo shit altijd, zeker als je 'goed je best hebt gedaan' en ook nog goede hoop had. Die lijven van ons.. Grrrrr. Juul wat voor kleur heeft je afscheiding? (Top vraag dit trouwens hahaha) mijne geel namelijk en dat stemt me hoopvol omdat ik me dat kan herinneren van de vorige keer. Baal nog steeds van m'n witte testjes, zo t gevoel dat t raak is en dan Omo wit. Toch te vaag dat jr lichaam dan zulke rare signalen geeft die je anders niet hebt? Waarom? Hoe doet ie dat?! Nou goed, we gaan geduld hebben en ik neem me plechtig voor dat ik volgende ronde minder mee bezig ga zijn en niet ga testen voor nod. Willen jullie me helpen herinneren..?
Och jee hahaha! Nee joh die was gewoon een indrooglijntje bij hem die echt veeeel later pas kwam...maar toch!
♡♡ Nod-lijst 8 t/m 14 maart 2016 ♡♡ 8 maart (12) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na mz bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 moederwensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 ih88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk amsje90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 missreddragon - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Arankaa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 maart (8) ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (mmm) 24/02 jarig! Jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 ditbenik - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5/ronde 4 na ma curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz teuntje83 - ?? Jaar - tweede kindje - ronde 5 10 maart (11) bertxbirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 zowie01 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 14 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 whuz - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 5 hinti - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Eline - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1 Mareco - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk 11 maart (5) hayat - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (mmm) nummertje3, 34 jaar, 3e kindje, ronde 7 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lief 26, 30 jaar, 2e kindje ronde 1 eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (mmm) 12 maart (5) vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na mk angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 mart - 2e kindje - ronde 1 13 maart (5) trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) luckynumber4- 37 jaar- 4e kindje - ronde 1 picasso91 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 7/ronde 2 na MA Juul1979 - 36 jaar - 2e kindje - 2e ronde 14 maart (7) cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na mk blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Nodje - ?? jaar - 2e kindje - ronde 7 Drvm - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Datumloos. (1) Krista1990 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 54 wachtbankje (36), zwanger (2), ongesteld (8), mmm (5), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (4) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. heel belangrijk: Pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen nod-dag (dus twee- of driemaal!) je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Nou bij mij dus ook geel vanmorgen!! Nog nooit eerder gehad...maar ik zie sowieso allemaal dingen die ik niet eerder heb gehad. Vorige week roze met het afvegen, gisteren lichtbruin en nu dus geel En normaal is het altijd wit voor nod. En best wel veel ook... Heb ook vaak het idee, dat er iets gaat lopen en dan is er helemaal niks Maar dat gele heb jij dus eerder gehad??
Sjongejonge, ik zit hier echt te wachten tot ik ga bloeden. Terwijl het nog best tot morgen kan duren. Maar ik wil gewoon dat het doorbreekt, dan heb ik het maar gehad. Ook nog geen krampjes, maar die komen meestal pas een paar uur van te voren dus het zal nog wel even gaan duren pffff. Nooit gedacht nog eens zo uit te kijken naar m'n menstruatie!
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik wil dat het ook snel aan komt en hup dan kunnen we weer verder en dan zitten we niet meer daar zo op te wachten pff
Mooi die oplopende streepjes! Ik had mijn testje weg moeten gooien want nu staat er natuurlijk wel n indrooglijntje niet roze en bijna niet te zien maar toch hè 😂 te erg. Zaterdag weer testen als ik niet bloed(13dpo).
Vandaag mijn NOD. Vanmorgen weer een action test gedaan om te kijken of hij oploopt en wat is hij HELEMAAL WIT Nou laat mij dan maar zo snel mogelijk ongesteld worden... Ik word hier alleen maar depressief van zo. Ben al 3 dagen iedere ochtend misselijk. Temperatuur blijft nog steeds op 37.1 steken en ook nog steeds veel waterige afscheiding. Ik moet morgen handtekening zetten bij het trouwen van mijn broertje dus heb ik liever dat ik vandaag nog ongesteld word dan dat ik morgen in onzekerheid zit
Hè MissRedDragon. Wat stom zeg. Volgens mij zag ik jouw streepje ook op de vorige test. Heb je wel dezelfde test nog een keer gebruikt en niet eentje die minder gevoelig is?
Nahhhh wat is dit toch met die testen!!! :x Ik snap echt niet hoe dit kan... In mijn volgende ronde (hopen dat die niet komt) ga ik niet meer voor nod testen...vind dit zooooo frustrerend!!!
He wat vervelend om te horen MissRedDragon Ik zag inderdaad ook het streepje en ik ben een hele slechte tuurder! Pfff blijft evengoed voor jullie hopen en duimen meiden!! Heb je geen kv test, die zijn gevoeliger?
Balen zeg Missreddragon! Dan maar snel ongesteld worden inderdaad, kan je weer vol goede moed verder met de volgende ronde
Nee helaas niet. Zou ze vanmiddag wel kunnen halen, maar kan dan niet eerder testen dan donderdag. Morgenvroeg zitten we al heel erg vroeg in de auto naar mijn broertje. Die woont 2 uur rijden van ons vandaan. En moeten om kwart over 9 op het gemeentehuis zitten.
Deed ik vorige ronde ook veel testen. Hoop geld armer en behoorlijk wat frustraties. Hou nu alleen nog in een app bij wat ik voel elke dag. Nog 6 dagen voor NOD maar voel me echt niet zwanger dus ga ook niet (probeer ik) voor NOD testen.
Heel verstandig!! Eigenlijk maken die paar dagen wachten dan ook niks meer uit. Maar ja ben vaak ongeduldig... En vind het weer spannend elke keer om over een stokje te plassen 😂😂😂 Maar dat je je niet zwanger voelt zegt weinig. Voelde me bij mijn 1e ook totaal niet zwanger...