Hey dames.. Ook hier in spanning. Ben hier te weinig om me echt aan te melden voor de lijst maar ik moet donderdag in spanning zitten. Dit is ronde 2 voor me 2de kindje. Vorige maand voelde ik alweer van alles maar nu blijft het eigelijk wel erg rustig. Op me eerste kindje moesten we 1.5 jaar wachten dus ga er nog maar niet teveel op hopen. Ik laat van me horen.. Duimen jullie mee?
Ik heb PMS dus wat ik ook voel ik kan het niet relateren aan een zwangerschap. Bij mijn 1e voelde ik me ook niet zwanger zelfs op NOD wat bloed verloren maar bleek van innesteling te zijn want duurde maar 1 dag. Paar dagen later positieve test. Vanmorgen bij de drogist met test in mn handen gestaan maar braaf terug gelegd hihi ik probeer sterk te zijn.
Wil iemand mij toch op het wachtbankje zetten? Denk dat ik daar nu toch wel op zit toch? Sta daar zo alleen bij datumloos! (Hij maakte er 'datingprogramma van )
Bijzonder eigenlijk hoe elk lichaam weer anders reageert! Hier even een vlaag van maagzuur, en een flinke scheut achter mijn schaambot, deed echt ff zeer!! Verder wat gelig/ wit verlies. Herkent iemand dit? Nu 8dpo, vrijdag nod...
HAHAHAHAHA! 😂😂😂😂 & m'n vriend zegt nog ; het is beter om het om de dag te doen.... Dus ik zeg ; hou je mond & liggen! 😂😂😂😂😂
Had ik precies t zelfde!!! We zijn wel redelijk synchroon deze maand he!?😉 Ben erg benieuwd naar t antwoord op je mail!
Hey missreddragon En als je vanmiddag ff test doet van kv? Ff paar uurtjes niks drinken of morgen 5min eerder opstaan of test mee in de auto nemen?? Whaha krista echt komisch. Mijn vent baalt echt dat het deze maand niet gelukt is. In zijn woorden en dan hebben we alles goed gedaan en nog niet. Och germ... Toch maar uitgelegd dat er meer nodig als op de juiste dag en tijd zaadvoorziening hihi. Komende maand gaan we flink aan de slag. Zal hij vast niet zo erg vinden. Komische is wel dat ik helemaal geen ongi pijn meer heb nu maar wel nog kleine steekjes.. Ben benieuwd straks of het misschien alleen vanmorgen ff veel bloed was dan..
hahahahahhaha geweldig Toch nog een beetje gelachen vandaag nu Voor de rest ben ik nu zo depri als t maar kan. Ik wil dan gewoon dat ik nu ongesteld ga worden zodat ik morgen niet de hele dag met een sjaggo kop rond loop. Net nog gemerkt dat ons zoontje ook heel erg op mijn emoties reageert. Zeer gevoelig manneke is het. En hij werd dus ook sjaggo Nu ligt hij gelukkig in ben en heb ik ff mama alleen tijd. Ben ook nog niet van mijn rugpijn af en werk dus ook nog niet. En heb dus de hele dag de tijd om mij er zorgen over te maken
Hier trouwens nog geen rode duivels.... Wel veel waterige afscheiding nu... Dus Juul, bereid je maar voor 😜 Hopelijk eindigt dit verhaaltje alsnog positief!
Vanmorgen een early test gedaan, donderdag is mijn NOD, maar helaas spierwit. Dus dit gaat m niet worden. Ik hou even wat afstand hier, moet even door een zure appel heen
Wou net zeggen, dat vind hij vast ook niet erg... Maar het is wel balen dat het niet gelukt is... 😘
Ben blij dat ik je toch even heb laten lachen. Kop op lieverd! ❤️❤️❤️
Oh oké...het is ook allemaal zo verschillend hé..gewoon bizar! Zo ik vind het knap zeg!! Ik ben sinds een week auto-loos, ben dus lopend net naar kruidvat gegaan om haarverf te halen..en dus ook weer testen GRRRRR!!! Ow en de action zit ernaast...dus ook daar weer gehaald Heb in ieder geval mijn wandeling van 3 km erop zitten vandaag
Test meenemen in de auto gaat m niet worden. Mijn ouders gaan ook mee en wil niet dat ze wat weten want mijn moeder kan haar mond niet houden. ik ga vanmiddag zowieso ff kruidvan 2v5 testen halen en ook nog ff wat action testen. Het lijkt ook dat mijn urine 's ochtends niet zo geconcentreerd is. Maar dat zal ook wel daardoor komen doordat ik voldoende moet blijven drinken vanwege de borstvoeding. Want 's ochtends bij het plassen is mijn urine gewoon helder en bijna wit en niet geel
Dat kan misschien wel verklaren die verschillende testen... Ik zou het toch nog ff aankijken. Er is misschien nog hoop!! Net ook weer kv en action testen ingeslagen hahahaha!
Ik heb nu eigenlijk te veel testen in huis. Nog drie stuks van het Kruidvat, maar ik ga alleen vrijdagochtend nog testen. Gewoon omdat ik dan echt overtijd ben en ik wil gewoon zien of ik dan een nog donkerder streepje heb. Misschien dat ik het tweede doosje gewoon terugbreng. Kan ik weer een minishirtje kopen van die vijf euro. Haha.
Kan bij mij ook zo weer veranderen hoor als ik het in mn bol krijg hahaha. Denk dat ik aankomend weekend ga testen dan zit ik 1 a 2 dagen voor NOD mits de rode duiveltjes er al zijn...
Hahaha het is zooooo herkenbaar!! Ik wissel ook echt dagelijks met die gedachte... Maar 1 of 2 dagen voor nod is netjes toch