1 a 2 dagen voor nod is zeker netjes En dat wispelturige over het testen heb ik inderdaad ook heel erg! Zondagochtend wilde ik eigenlijk niet meer, ik was zo bang om geen streepje te zien. En nu heb ik voor mezelf besloten om morgen niet meer te testen, maar op z'n vroegst overmorgen pas. Maarja, wie weet krijg ik morgenvroeg ineens weer testdrang ofzo haha
Nou hier was ik gisteren zo blij een streepje te zien, en nu zo teleurgesteld dat ik een witte test in handen heb. Had ik het nou maar niet gedaan voel mij echt klote nu
Ik lees dat er mensen licht positief testen, en de volgende dag ofzo niet meer. En iedereen zegt dan, je moet die van kruitvat kopen. Maar wil toch even kwijt, dat ook die dit soort dingen doen. Heb vorige ronde een licht tuurstreepje gehad op die kruitvat test. Volgende dag was er niks meer.. Maar soms zeggen ze ook dat je een mislukte innesteling kunt hebben toch? Heb namelijk de dag van de tuurstreep ook nog 2 andere merken s middags een heel erg tuurstreepje gehad. Ach, ik weet ook niet wat nou wijsheid is Ik baal flink van mijn rode duivels. En weer zo'n lange cyclus tegemoet te moeten gaan, en weer gaan klussen op commando.. bluh
Mijn vriend zei vorige maand toen ik mijn regels kreeg: ik snap echt niet waarom het deze maand niet gelukt is, we hebben het toch iedere keer gedaan als uw appje zei dat we het moesten doen. Ik heb er echt hartelijk mee moeten lachen
Hele dikke knuffel voor jullie Teuntje en MissRedDragon het is ook erg frustrerend en klote. Ik hoop echt dat jullie heel snel in verwachting mogen raken!
Ik heb ook een app waarin ik alles bijhoud... Toen ik vorige week bij de huisarts was, vroeg ze aan me wanneer ik voor het laatst seks had gehad.... Wist het niet meer.... Dus ik zei ; geen idee, moet ik even in m'n app kijken....
Hahaha Krista Ik heb het ook in een app staan, wel erg prettig om het in bij te houden! Nu hou ik daar ook de symptomen in bij van de hele maand.
M'n hoofd doet vooral erg veel pijn, verkouden... Iets beter als gisteren... Verder nergens last van. Beetje zenuwachtig voor morgen!
Inderdaad heel erg spannend, kan bijna niet meer wachten Leuk dat we precies gelijk lopen, nu voel ik met niet meer Zo alleen
Hé dames! Ik lees al een tijdje mee met jullie. Heel leuk om mee te lezen. Moet soms erg lachen om jullie 😃. Maar ook super dat er zo met elkaar word meegeleefd! 💓 Mijn nod is 11 maart..
Ik heb gister en vandaag totaal geen eetlust. Ik krijg 's morgens en tussen de middag met moeite 1 boterham weg. Vind ik zo vreemd, want normaal het ik net wel / net niet genoeg met 3 boterhammen als lunch.. Alle symptomen en dingen die anders zijn tov mijn vorige zwangerschap vat ik op als een goed teken Mijn gevoel is er dit keer ook heel anders bij. De vorige keer mocht ik van mezelf ook niet echt blij zijn en elke keer als ik er iets over zei of dacht, hoorde ik telkens een stemmetje in mijn hoofd "Het kan fout gaan, ben nu niet zo blij.. dadelijk gaat het fout!" Heel stom maar daar kon ik niets aan doen.. misschien intuitie dat het inderdaad niet goed zat. Deze keer ben ik juist heel positief en denk ik automatisch al wat verder dan de vorige keer. Heb er echt een goed gevoel bij! Alleen die onzekerheid komt wel regelmatig omhoog, maar dat hoort er gewoon bij Sorry trouwens voor dit ego-berichtje trouwens.. ik kan me voorstellen dat dit voor sommige van jullie niet zo leuk is om te lezen.
♡♡ Nod-lijst 8 t/m 14 maart 2016 ♡♡ 8 maart (12) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na mz bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 moederwensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 ih88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk amsje90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 missreddragon - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Arankaa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 maart (8) ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (mmm) 24/02 jarig! Jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 ditbenik - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5/ronde 4 na ma curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz teuntje83 - ?? Jaar - tweede kindje - ronde 5 10 maart (11) bertxbirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 zowie01 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 14 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 whuz - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 5 hinti - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Eline - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1 Mareco - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk 11 maart (5) hayat - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (mmm) nummertje3, 34 jaar, 3e kindje, ronde 7 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lief 26, 30 jaar, 2e kindje ronde 1 eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (mmm) 12 maart (5) vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na mk angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 mart - 2e kindje - ronde 1 13 maart (5) trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) luckynumber4- 37 jaar- 4e kindje - ronde 1 picasso91 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 7/ronde 2 na MA Juul1979 - 36 jaar - 2e kindje - 2e ronde 14 maart (7) cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na mk blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Nodje - ?? jaar - 2e kindje - ronde 7 Drvm - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Datumloos. (1) Krista1990 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 54 wachtbankje (35), zwanger (2), ongesteld (8), mmm (5), negatieve test (1), twijfel-/tuurtest (4) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. heel belangrijk: Pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen nod-dag (dus twee- of driemaal!) je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Dit is geen ego meis! Ik denk dat wij allemaal wel mee kunnen leven met jou. Iedereen heeft hier dezelfde wens...en we kunnen niet allemaal tegelijk zwanger raken helaas. Ik denk juist dat we allemaal wel die onzekerheid hebben. Om zwanger te raken, maar ook als je eenmaal zwanger bent. En dat siert jou alleen maar en andere dames! Ik kan juist niet zo goed tegen vrouwen die zwanger worden/zijn die het vanzelfsprekend vinden. Want dit is het absoluut niet!! En ik denk dat we allemaal dat op onze eigen manier dat nu weten Het is en blijft een wonder om zwanger te raken of zwanger te zijn! En die onzekerheid zal altijd wel een beetje blijven....bij de één wat langer dan bij een ander.... Ben echt onwijs blij voor alle meiden die pril zwanger zijn! Want er is niks mooiers dan dit