NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Meisjes,

Als 5 maart mijn LH piek was, wanneer is dan mijn NOD? :D
    Ik begrijp het niet meer namelijk!

2. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Bij een positieve ovulatietest (dus LHpiek) sprint je ei binnen 1-2 dagen. Dus op 6/7 maart. Bij een gemiddelde luteale fase tel je er 14 dagen bij op, dat is dan je NOD. 20/21 maart dus.
    .

3. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Nou dames schiet mij maar lek..

Vanmorgen dus flinke bende om zo maar te noemen.. Nu lijkt het weer minimaal en beetje rozig ipv rood

Wat is mijn lijf toch allemaal aan het doen???
    Mocht ik toch zwanger zijn heb ik wel paar testen nodig om te geloven denk ik

Iemand eerder innestelingsbloed gehad en hoeveel was dit en hoe zag dat eruit?? Want mijn gedachten gaan ene keer naar mega ongi maar nu weet ik weer niet helemaal

4. Krista1990

Misschien toch een menstruatie?

5. bea1988

bea1988 Actief lid

10 jan 2016
    245
    40
    28

:d:d:d

6. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Ja dat is ook mijn gedachte hoor maar ergens is mijn lijf zo anders aan het doen als normaal dat ik eigenlijk niet zeker weet..
    Mijn likf heeft wel vaker dingen afwijkend gedaan van normaal dus heel raar zou ik ook niet staan te kijken als ik eerst flinke bloeding heb en dan toch.

Misschien ff qfwachten hoelang het duurt em heb nog testje van kv en 2 sticks van sensi liggen dus kan van het weekend nog wel ff testen om zeker te zijn.

7. Krista1990

Wanneer is je NOD?

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik het helemaal mee eens. Ben natuurlijk best een beetje jaloers op de zwangere dames, maar gezond jaloers 😊
    Ben echt heel blij voor iedereen die op roze gaat en hoop dat het mij ook een keer gaat gebeuren.
    Ik vind je zeker niet egoïstisch hoor DitBenIk!

9. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Donderdag nod bij 14 lf. Nu eerste x ovu testen gebruikt en dan zou lf dus 11 zijn.

Gisteravond druppel bloed en eergisteravond druppel bloed.
    Gistermorgen druppel bruine smurrie en toen droog.

Vanmorgen leek het dus op ongi echter alleen met afvegen. Zat nog niks in het maandverband zeg maar.

Toen maar tampon en die was ook niet extreem en de 2e dus weer meer rozig en licht. Sorry voor de details haha

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel vreemd Hinti.
    Menstruatie kan overigens weleens anders Verlopen dan je gewend bent. Ik had paar cyclussen geleden ook een keer een lichtere menstruatie dan normaal.

11. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog steeds geen bloed en/of krampen trouwens dus het zal wel morgen worden.

12. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Zo eerste winkel overleefd zonder vrienden/kennissen of familie tegen te komen. Nu nog naar de action

13. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes! Je bent er beter in dan ik. Haha.

14. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Of niet natuurlijk!

15. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het een heel klein beetje denk. Paar keer minibeetje bruin met afvegen en drie drupjes ofzo tussendoor. Dat kon ik af met een inlegkruisje.

16. Krista1990

Hihihi! 😂 Ik zie je al helemaal gaan

17. Drvm

Drvm Actief lid

16 okt 2015
    171
    1
    18
    NULL
    NULL
    Test iemwnd hier welleens met de testpoint 2v5 van etos?
    Ik heb vorige maand positief getest hiermee terwijl ik 2 dagen later met kruidvat negatief testte. Weet dus nog steeds niet of deze testen vaak vals posi zijn of het gewoon vroeg mis is gegaan. Heb ze wel weer ingeslagen net, pfff testverslaafd :( ( en ik wil niet meer hoeven!! Hoe dubbel haha

Dit was vorige maand met testpoint

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,8 KB
      Weergaven:
      7
  18. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nou daar zeg je wat! Ik heb weer iets raars waardoor ik ineens weer (valse?) hoop krijg. Ik heb altijd heel weinig afscheiding vlak voor ik ongi moet worden. Dat was de afgelopen dagen ook het geval. Maar nu ineens had ik weer waterige afscheiding. Normaal dus altijd kurkdroog!
    Maar ja, m'n borsten doen echt bijna geen pijn meer dus dat is voor mij echt wel een teken dat m'n menstruatie eraan komt. Whaaah!!! Waarom geven onze lichamen ons soms zulke tegenstrijdige signalen!!!
    Nou ja, ik kijk het morgen nog even aan en anders donderdag maar eens testen.

19. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken die testen niet. Lijkt me echt zo naar om een vals streepje te krijgen! Maar kan idd ook dat het vroeg is misgegaan. Nog een reden waarom ik niet voor NOD test 😊

20. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nou action testen en kruidvat 2v5 testen gehaald. De hele middag niet gedronken en mijn urine was iets geler dan vanmorgen, maar nog steeds 2 witte testen. Ik hou nu op met testen want zit er helemaal doorheen. Als ik vanavond of morgen nog niet ongesteld ben geworden test ik op het vroegst donderdag weer dan zou ik 3 dagen overtijd zijn met de nod (vandaag dus) meegeteld.

Deel Deze Pagina