♡♡ Nod-lijst 8 t/m 14 maart 2016 ♡♡ 8 maart (12) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na mz bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 moederwensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 ih88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk amsje90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 missreddragon - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Arankaa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 maart (8) ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (mmm) 24/02 jarig! Jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 ditbenik - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5/ronde 4 na ma curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz teuntje83 - ?? Jaar - tweede kindje - ronde 5 10 maart (11) bertxbirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 zowie01 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 14 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 whuz - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 5 hinti - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Eline - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1 Mareco - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk 11 maart (5) hayat - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (mmm) nummertje3, 34 jaar, 3e kindje, ronde 7 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lief 26, 30 jaar, 2e kindje ronde 1 eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (mmm) 12 maart (5) vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na mk angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 mart - 2e kindje - ronde 1 13 maart (5) trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) luckynumber4- 37 jaar- 4e kindje - ronde 1 picasso91 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 7/ronde 2 na MA Juul1979 - 36 jaar - 2e kindje - 2e ronde 14 maart (7) cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na mk blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Nodje - ?? jaar - 2e kindje - ronde 7 Drvm - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Datumloos. (1) Krista1990 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 54 wachtbankje (35), zwanger (2), ongesteld (8), mmm (5), negatieve test (2), twijfel-/tuurtest (3) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. heel belangrijk: Pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen nod-dag (dus twee- of driemaal!) je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Balen missreddragon! Alle hoop is natuurlijk nog niet vervlogen zolang de omgi er niet is maar het is niet leuk! Ik ga idd ook niet meer voor nod testen. Lijkt wel elke x als ik getest heb dat ik meteen ongi wordt..
Ik ga ook niet meer testen nu de komende dagen...ik merk echt aan mezelf dat het me sloopt, elke keer die onzekerheid en teleurstelling met die testen. Bij deze; ik stop ermee en ga pas weer testen op nod mits menstruatie er nog niet is! Maak mezelf alleen maar gek hiermee...bah...is eigenlijk niks voor mij dit!
Komt goed schat! Maar wil echt ff rust in m'n koppie, daarom ff niet meer testen. Ben normaal altijd zo relaxt en nuchter...maar dit pffff.
Dames op roze gefeliciteerd! Dames op t wachtbankje nog succes.. Dames op rood sterkte en koppie op.. Ook jullie tijd komt! Ben niet heel erg van het reageren maar heb wel een groot gedeelte mee gelezen ☺ Moest vaak wel erg lachen om jullie hoor! Ik hoop dat de lijst iig nog mooi roze mag gaan kleuren.. Ikzelf heb donderdag mn NOD.. Op het moment erg waterige afscheiding en wat krampen.. Verder nergens last van.. Waarschijnlijk deze ronde weer niet raak.. Heb een vraagje.. Ik heb een cyclus van 23/24 dagen, op 11/12 is eigenlijk altijd mijn posi ovulatietest... en 11/12 dagen later volgt mijn menstruatie.. Is die tijd vanaf mn posi test tot aan mn menstruatie wel lang genoeg voor een innesteling? Zit nu namelijk al in ronde 14 😧
Toevallig gisteren op zitten zoeken en meen dat 9 dagen of lager pas echt problemen zou geven. Je zou kunnen proberen met tarwekiemolie en teunisbloemolie je cyclus te rekken. Ga er nu deze maand serieus mee beginnen om iets meer regelmaat te krijgen. Maar heb al veel dames gelezen die lf hebben op kunnen rekken naar 14 dagen ipv 11
Ja ben erg vroeg...en dat moet ik dus niet meer doen!! Hou je me tegen als ik weer in de verleiding kom?? 😛 Aangifte pffff....moet ik ook nog doen! Blehhhh
Dat is het he je maakt je zelf er zo gek mee daarom doe ik het ook niet meer tot nod. Waar ik ook wel eens knetter van wordt (mezelf dan) dat ik veel te veel op internet zit te zoeken en lezen...
Ja dat doe ik ook MamavanThiemo! Nu ook weer! Ben zo in de war. My body is playing tricks on me! Maar ik wacht gewoon morgen maar af.
Dat vroege testen kan idd echt killing zijn. Zeker als je dan ook nog die rare testen hebt die altijd een streepje geven. Hopelijk komt het toch nog voor sommige van jullie. Wat Krista al zegt, geen bloed geeft moed. Voor de mensen zonder symptomen, ik voel juist deze maand ook niks. Normaal altijd heel veel. Ben alleen wel sinds 2 dagen af en aan misselijk. Net nog een predictor gedaan. Voor een early vind ik hem wel licht, maar mijn urine was ook echt wel minder geconcentreerd als vanmorgen. Donderdag ga ik weer testen, ervanuitgaande dat ik niet ongesteld word.
Absoluut!!!! Geef maar een gil als je weer in de verleiding komt.... 😂 I'll Be there!!!! 😂😂😂 Het wachten is voor mij nu misschien pas begonnen. Heb we m'n banner aangepast, maar wacht tot stiekem nog af tot morgen wat de gynaecoloog zegt....
Ziet er goed uit Eedihcro! Vervelend MissRedDragon. Hopelijk knap je snel op (of is het juist een teken van iets goeds 😉 ). Wel lekker, witlof ovenschotel hmmm...
Zal ik het maar komen opeten dan? 😂😂😂 Ik vreet alles wat los en vast zit! 😂😂😂