NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Estherbdb

Estherbdb Actief lid

5 mrt 2016
    123
    42
    28
    NULL
    NULL
    Die is duidelijk te zien hoor!

2. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Krista, zullen we er een etentje voor twee van maken? Vreet niet alles wat los en vast zit, maar witlofschotel kan ik niet weigeren! Nog meer die aan willen schuiven?

3. IH88

IH88 Lid

22 nov 2015
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ook mijn Nod. Nog geen tekenen van menstruatie, maar ook geen symptomen en negatieve test :(

4. zowie01

zowie01 Lid

6 sep 2015
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Toevallig vorige maand al media begonnen met de tarwekiemolie ☺ De teunisbloemolie die kende ik nog niet.. Zal dat is ff opzoeken op Google. . Maar zou idd we fijn zijn als de cyclus iets langer kan worden.. Tis wel erg kort zo.. Volgens mijn gynaecoloog moet het geen probleem zijn.. Maar goed het is ondertussen al ronde 14...
    Hoop zo op nog een wondertje 😍

5. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey nog anoniem, ja ik vind van wel ☺️ Maar weet ook dat dat voor andere dames nog helemaal niet lang is. Ik zat in ronde 6, ga nu naar ronde 7.. En jij hoeveelste ronde? En bijna NOD?

6. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Gezellig! 😇😇😇 waar spreken we af? 😂

7. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Hier helaas ongesteld geworden afgelopen zondag. 2 dagen te vroeg namelijk pfff had het niet verwacht.. dus denk ook vroege eisprong te moeten hebben! Alsnog voorzichtig gefeliciteerd voor alle zwangeren en wat balen zeg voor alle dames op rood.

8. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    He balen weer meer rood. Ook om op nod te zitten en geen positieve test te hebben.. Maar lees hier ook vaak dat sommige pas na mod positief testen dus dat kan!!

Die early test zie ik super goed! Bij mij was ie spierwit.. Dus lijkt me goed teken!!

En dames ik sluit me helemaal aan. Ik word gek van mezelf. Herken dit obsessieve ook niet van mezelf en ook niet van de vorige keer. Mijn lijf is echt zo me voor de gek asn t houden, voel echt van alles maar witte testen. Dus dat is raar, want symptomen komen v hcg en dat zou je dus op een test moeten zien. Toch?

Ik heb besloten dat ik t deze ronde nog mag, volgende worden er geen testjes meer gekocht tot nod. Zo.

9. Krista1990

Ook voor jou balen lieverd! Kop op! ❤️

10. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Heel verstandig wens09!
    Misschien moeten we afspreken voor het volgende topic om het niet over alle symptomen te hebben maar elkaar er juist vanaf praten haha. Misschien dat we dan ook minder voelen hihi

11. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Waarom aangifte gedaan? Sorry als ik het gemist heb.

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Oh meiden, zulke spannende dagen nu voor jullie!! Hopelijk nog meer roze oo de lijst!

Ik heb 2 positieve ovulatietesten gehad, 1/3 en gister. Na 1/3 geen temp stijging gehad en ook geen eisprong gevoelt. Nu gister al lichte druk links (dus denk echt m'n eisprong) en 2 dagen nu steekjes in m'n liezen. Ben benieuwd.

13. Mareco

Mareco Niet meer actief

Hello Ladies,
    Ik kan op rood 😒

Heel veel succes dames. Hoop op veel mooie zwangerschappen.

14. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    ze zal haar aangifte inkomstenbelasting bedoelen ;):D

Weet er alles van. Bij ons stromen ze ook binnen, dus zeer druk mee, maar voor mij is het mijn werk ;)

15. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Dames!

Voor degene die nog geen lid zijn van de speciale bananasclub kunnen zeker nog aanmelden!
    Heb ook een onderwerp aangemaakt waar dames elkaar kunnen helpen met testdrang voor nod :D

Voor aantal dames niet van toepassing natuurlijk maar voor vele misschien juist fijn ivm mogelijke stress en teleurstellingen.

16. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hey jajo

Zie dat je eeb kindje hebt van 2 maanden? Ben heel nieuwsgierig waarom je zo snel al een vokgend kindje wilt? Iedereen zijn keuzes en ook absoluut niet aanvallend bedoeld maar ik heb altijd gehoord dat je lichaam 9 maanden moet ontzwangeren of is dit fabel??

17. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ah balen!!! Hier hetzelfde! Veel succes de volgende ronde!

18. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik sta al op rood en ben aangemeld bij een nieuwe NOD groep, maar blijf nog gezellig met jullie meelezen en meekletsen! Daarnaast ben ik ook heel benieuwd wie er nog op roze gaan!! Spannend 😍

19. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Was het maar zo'n feest. Moest toch even slikken van je opmerking, maar ben nog erg gevoelig na het verlies. 4-1 ben ik bevallen van onze zoon na 17 weken zwangerschap. Hij had ernstige afwijkingen die niet met het leven verenigbaar waren. Hij is toch onze 1e en heeft ons 4-1 papa en mama gemaakt, ondanks dat we maar met zijn tweetjes naar huis gingen. Het is ongelofelijk raar hoe trots je kan zijn zodra je je zoontje in je armen hebt. Terwijl je weet dat hij niet mee naar huis zal gaan.

20. Krista1990

Inderdaad, aangifte inkomstenbelasting! :D

Deel Deze Pagina