Maar is dit een duidelijk teken van jouw menstruatie? Want je had een hele duidelijke test al toch?? Bruinverlies kan van alles zijn namelijk...
Succes Krista!! Hopelijk kom je thuis met goed nieuws 😌 Hier inmiddels wat roze/bruin verlies dus verwacht vandaag mijn ongi.. Helaas... Geeft iig wel duidelijkheid en we kunnen weer verder. Op naar een mooi kerstkind!
Ik had op mijn nod bij de 1e 1 dag lang bruin/rood verlies en bleek toch zwanger dus maak je nou niet te druk meis kan inderdaad innestelingsbloed zijn en bruin verlies tijdens zwangerschap komt zooo vaak voor.
Meid je had zo'n mooie test! En een beetje bruinverlies hoeft volgens mij helemaal geen slecht nieuws te zijn hoor. Sterkte met deze onzekerheid
Thanks allemaal, doet goed om te horen. Aangezien ik 2keer eerder enkele dagen na een positieve test ongesteld werd zit de onzekerheid er wel in. Wat Juul zei, ik begin meestal heftiger. En dan niet/nauwelijks in onderbroek, maar gelijk op papier. Ik ga heel hard hopen en duimen dat jullie gelijk hebben. Zolang er geen slijm bij zit proberen de moed niet op te geven. Zal nu niet meer drinken/plassen tot een uur of 2 en kijken of ik dan nog eens kan testen. Heb al vanaf 11 uur niks op. Moet voldoende zijn toch?
Ik heb ook een klein beetje bruinverlies gehad deze ronde en toch echt een goede positieve test. Af en toe heb ik ook wat krampjes. Het hoeft niks verkeerds te betekenen al snap ik je onzekerheid. Ik hoop dat je straks een superstreep hebt.
Hoi dames. Ik ben ff een tijdje afwezig geweest om er niet continu mee bezig te zijn maar ik dacht ik moet weer ff wat laten horen na 2 of 3 weken (weet het niet eens haha). Ik zit vandaag 4 dagen voor nod dus nog ff geduld hebben. Deze maand hebben we meer geklust dan normaal dus het zal mij benieuwen of ronde 16 nu gelukt is *zucht*
Ladies, ik heb getest hoor. Had twee koppen thee op en een glas water dus de urine was heel licht. De test is denk ik wit al denk ik wel iets te zien als ik m in een bepaalde hoek draai. Zal morgen eens testen met ochtendurine als ik dan nog niet ongesteld ben, maar ben een dag overtijd dus denk dat ik zelfs met middagurine al wel een streepje had moeten plassen.
Kan wel een foto maken, maar denk niet dat het zin heeft. Zie het streepje zelf niet eens altijd laat staan na het uploaden hier. Denk dat het meer tussen m'n oren zit, maar zal ff proberen foto te plaatsen.
Ik mag op rood! Precies op tijd! dat vind ik wel fijn, 29 dagen was mijn cyclus deze ronde, dus keurig! Hopelijk houdt dit zo aan. Ik had dus ook mijn eisprong exact goed, alleen is er helaas geen zwangerschap uitgekomen, maar ja, zelfs al doe je alles goed, dan heb je nog maar 50% kans. Veel success aan de wachters, twijfelstreepjes: krampjes zijn heel normal hoor! en bij mijn zoontje heb ik van week 7 tot week 9 licht bloedverlies gehad, hoeft echt niks te betekenen!